  • 1. Data: 2023-07-18 23:31:09
    Temat: Średnica rurek termokurczliwych
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Kiedyś wybierało się w sklepie co pasuje. Sklepy do sieci przeszły
    i się zamawia, tylko trzeba wiedzieć co.
    Zmierzyłem posiadane rurki, średnica ok. 2,5mm. Zamówione
    2,4/1,2mm. Przyszło coś co ma ponad 3mm na zewnątrz, w środku 3mm.
    Ale w budowlanym znalazłem cienkie jak moje, i okazało się, że to
    RC1,6/0,8mm. Niby 1,6mm to średnica wewn. przed obkurczeniem ale
    widzę (lupa) że jest więcej.
    Czy to jakiś zwyczaj, że grubsze, czy mam przywidzenia, zresztą
    nie tylko ja.

    Arek