  • 1. Data: 2009-01-21 23:28:37
    Temat: Stacje numeryczne
    Od: OneiroO <o...@o...pl>

    Witam,

    O tym nie słyszałem:

    http://www.wykop.pl/ramka/126264/stacje-numeryczne-r
    adiowe-audycje-widmo

    Pozdrawiam, Krzysiek

  • 2. Data: 2009-01-22 10:14:01
    Temat: Re: Stacje numeryczne
    Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "OneiroO" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gl8b35$8tu$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > O tym nie słyszałem:
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/126264/stacje-numeryczne-r
    adiowe-audycje-widmo

    > Pozdrawiam, Krzysiek

    Mnie natomiast bardzo zainteresowało radio, które
    jest jedną z ilustracji tego artykułu. Może
    ktos wie jaka to marka i typ?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    Nie każdy Żywiec to piwo...

  • 3. Data: 2009-01-22 10:37:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Krzysztof Tabaczynski" <k...@p...onet.pl> writes:

    adiowe-audycje-widmo

    > Mnie natomiast bardzo zainteresowało radio, które
    > jest jedną z ilustracji tego artykułu. Może
    > ktos wie jaka to marka i typ?

    Przecież widać napis...

    National/Panasonic Cougar RF2200

    http://www.youtube.com/watch?v=AqOYlUwlNSc
    http://www.radiointel.com/restoring-panasonicrf2200.
    htm
    http://groups.google.pl/group/rec.radio.shortwave/br
    owse_frm/thread/794e06042e5f4ad8

    MJ

  • 4. Data: 2009-01-22 11:47:44
    Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@p...onet.pl>

    > Przecież widać napis...

> [...]

    Bardzo dziękuję!
    Ja nie umiałem dostrzec tych napisów...

  • 5. Data: 2009-01-22 21:46:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "OneiroO" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > O tym nie słyszałem:
    > http://www.wykop.pl/ramka/126264/stacje-numeryczne-r
    adiowe-audycje-widmo

    Moim zdaniem to po prostu są informacje szpiegowskie i tyle. nie ma co do
    tego dorabiać ufonautów, czy Trójkąta Bermudzkiego. Namierzyć taki nadajnik
    można przy pomocy anteny kierunkowej, albowiem fale krótkie rozchodzą się
    zasadniczo po prostej. Tyle, że ich zasięg jest o wiele większy od UKF,
    więc biorąc pod uwagę niewielki czas nadawania trzeba by było mieć ze trzy
    odbiorniki z antenami kierunkowymi rozstawione na pewnym obszarze. Te
    odbiorniki łapią namiar i wówczas ustalenie miejsca nadawania jest
    stosunkowo proste. Z tym, ze radiostacja krótkofalowa może być na
    pojeździe, który po prostu później odjedzie.

  • 6. Data: 2009-01-22 22:33:03
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > stosunkowo proste. Z tym, ze radiostacja krótkofalowa może być na
    > pojeździe, który po prostu później odjedzie.

    Ja jak bym miał szpiegowskie informacje wysyłać to użył bym telefonu.

  • 7. Data: 2009-01-22 23:06:16
    Od: Konrad Anikiel <...@...c>

    sok marchwiowy pisze:
    > Ja jak bym miał szpiegowskie informacje wysyłać to użył bym telefonu.
    ...gdybyś wiedział do kogo masz dzwonić :-)
    Konrad

  • 8. Data: 2009-01-22 23:18:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ile bajtów informacji przekazują podczas jednej sesji?

    Robert

  • 9. Data: 2009-01-23 00:09:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " sok marchwiowy" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:glas6v$6vl$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja jak bym miał szpiegowskie informacje wysyłać to użył bym telefonu.

    To już na obecnym etapie pewnie prościej maila. telefon jest o tyle złym
    rozwiązaniem, że ktoś go musi odebrać. można to ustalić i ewentualnie
    stanowi dowód przeciwko szpiegowi. A ustalenie tego, kto odbiera te cyferki
    jest po prostu w praktyce niemożliwe.

  • 10. Data: 2009-01-23 00:11:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ile bajtów informacji przekazują podczas jednej sesji?
    > Robert

    To może być dowolnie dużo w praktyce. Przecież możemy się umówić, że 1
    oznacza wysadzenie mostu, 2 zastrzelenie prezydenta, 3 zabranie przesyłki z
    ustalonego pojemnika do przechowania bagażu itd. Nie muszą tego przesyłać
    pełnym zdaniem.