    From: Piotrne <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Stara drukarka (HP LJ 6P) drukuje puste strony
    Date: Fri, 06 Mar 2009 21:35:33 +0100

    Witam,

    kupiłem starą drukarkę HP LJ 6P i mam z nią dziwne
    problemy (zainstalowana w Windows 2003, sterownik z XP).
    Najpierw drukowała wszystkie strony wydruku na jednej
    kartce (wyrzucała ją dopiero po całym wydruku).
    Przełączyłem "procesor wydruku" na WinPrint i pomogło
    na chwilę. Potem zaczęła drukować co drugą stronę pustą
    (nie tylko na końcu całego wydruku!) Wielokrotnie
    usuwałem sterownik i instalowałem od nowa, zmieniałem
    tryb "raw" / "raw append ff" / "raw auto ff" (bez
    wpływu na puste kartki między wydrukowanymi). Ale nagle
    zaczęło działać dobrze (z procesorem wydruku HP, "raw").
    Nie wiem, dlaczego, ale prawdopodobnie nie z powodu
    reinstalacji sterownika.

    Działało przez tydzień i znowu przestało - drukuje
    co drugą pustą kartkę... Teraz już nie wiem, czy to jest
    problem ze sterownikiem, czy może drukarkę jakoś się
    przekonfigurowuje programowo i potem działa dziwnie.
    Czy ta drukarka ma jakieś ukryte opcje? Da się je
    zresetować (przyciskami raczej nie)?

    Nigdzie w Sieci nie znalazłem opisu podobnego problemu.
    Były tylko problemy z pustą kartką na końcu wydruku
    albo z niewysuwaniem ostatniej kartki. Ale co drugiej
    pustej chyba nikt nie miał...

    Pozdrawiam
    Piotr