  • 11. Data: 2009-04-09 13:05:37
    Temat: Re: Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Thu, 9 Apr 2009 13:21:01 +0200, Tom Zbieg napisał(a):

    > Tak więc ważność dotyczy całego pakietu "Zbieraj Minuty", a nie każdej
    > minutki z osobna, co mnie bardzo cieszy.

    Mnie się wydaje, że dokładnie tak samo jest w Play Fresh...

    --
    - Kucing -

  • 12. Data: 2009-04-13 19:28:12
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > Mnie si wydaje, e dok adnie tak samo jest w Play Fresh...

    Z ta roznica, ze we Freshu mozna miec rownoczesnie pakiet 100 minut na
    stacjonarna (i Play, co ma niewielkie znaczenie). No i tutaj juz nie
    pamietam, ktore minuty beda naliczane w pierwszej kolejnosci:
    "uzbierane" czy "pakietowe".
    Gdyby taryfa chciala byc przyjazna dla uzytkownika, naliczanie
    nastepowaloby dla stacjonarnych z minut "pakietowych", dla innych
    (poza play) - z "uzbieranych". Ale tak dobrze to juz chyba nie ma :(

  • 13. Data: 2009-04-14 01:17:50
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Mon, 13 Apr 2009 12:28:12 -0700 (PDT), adp <a...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >nastepowaloby dla stacjonarnych z minut "pakietowych", dla innych
    >(poza play) - z "uzbieranych". Ale tak dobrze to juz chyba nie ma :(

    Najpierw schodzą minuty ze "zbieraj minuty" potem dopiero z pakietu i
    to niezależnie gdzie dzwonisz

  • 14. Data: 2009-04-14 11:41:45
    Od: s...@g...com

    On 14 Kwi, 03:17, dizel <d...@N...pl> wrote:

    > Najpierw schodzą minuty ze "zbieraj minuty" potem dopiero z pakietu i
    > to niezależnie gdzie dzwonisz

    "zbieraj minuty" we Freshu to tylko promocyjny pakiet i nie moze byc
    laczony z innymi pakietami; tak wiec albo 100 minut za 5zl
    miesiecznie, albo zbieranie minut spoza sieci (albo inna promocja)

  • 15. Data: 2009-04-14 11:50:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    s...@g...com pisze:

    > "zbieraj minuty" we Freshu to tylko promocyjny pakiet i nie moze byc
    > laczony z innymi pakietami; tak wiec albo 100 minut za 5zl
    > miesiecznie, albo zbieranie minut spoza sieci (albo inna promocja)

    Z czego wynika zakaz łączenia "zbieraj minut" i pakietu 5zł?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2009-04-14 12:12:09
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > "zbieraj minuty" we Freshu to tylko promocyjny pakiet i nie moze byc
    > laczony z innymi pakietami; tak wiec albo 100 minut za 5zl
    > miesiecznie, albo zbieranie minut spoza sieci (albo inna promocja)

    Z tego wynika, ze gdy ktos do mnie zadzwoni ze stacj. i pogadamy 2 min
    i 1 sek, to ja bede "do przodu" ok. 10 gr. (zaoszczedze 2 minuty z
    pakietu). Niestety, druga strona nie moze powiedziec, ze bedzie tylko
    10 gr. do tylu (albo wartosc zblizona), gdyz zaplaci normalna stawke
    (drogie polaczenie z Play). Z tego wynika, ze w tak sposob
    skonstruowany cennik powoduje zwiekszenie zystkow Play pod haslem
    zmniejszania kosztow klienta.

  • 17. Data: 2009-04-14 14:58:04
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Tue, 14 Apr 2009 04:41:45 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    >"zbieraj minuty" we Freshu to tylko promocyjny pakiet i nie moze byc
    >laczony z innymi pakietami; tak wiec albo 100 minut za 5zl
    >miesiecznie, albo zbieranie minut spoza sieci (albo inna promocja)

    To że promocja to się zgodzę ale że nie można łączyć promocji to nie
    prawda. Chodzi o to że jak masz na przykład 10 minut w zbieraj minuty
    i aktywny pakiet 100 minut do play i stacjonarne za 5pln to jak
    zadzwonisz na telefon stacjonarny to nie pobiera kasy z pakietu za 5
    pln tylko z tych 10minut ze zbieraj minuty. Chyba że będziesz miał w
    zbieraj minuty 0 to wtedy pobiera odrazu z pakietu.

  • 18. Data: 2009-04-14 22:36:04
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 04:41:45 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(a):

    > "zbieraj minuty" we Freshu to tylko promocyjny pakiet i nie moze byc
    > laczony z innymi pakietami;

    Nieprawda!
    Nie pakiet, tylko usługa! I można łączyć bez przeszkód!

    > tak wiec albo 100 minut za 5zl
    > miesiecznie, albo zbieranie minut spoza sieci (albo inna promocja)

    A to ciekawe, bo ja mam i jedno i drugie!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof