  • 1. Data: 2013-01-19 17:31:31
    Temat: Super oszczędne to Orange;)
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Wczoraj zadzwoniła do mnie Pani z propozycją powrotu do Orange z
    telefonem stacjonarnym, internetem i TV. Zrobiłem kalkulację która mnie
    zszokowała. Otóż płacę obecnie za nTV 59zł oraz za TV Toya 50zł (bo mama
    chce Polsat Sport! a nie tylko Polsat Sport News) , za internet w
    granicach 15-30Mb/s 49zł miesiecznie. Za telefon voip 3zł/m-c, za
    betamaxa żeby mama mogła pogadać bez dużych ograniczen, czyli
    ok.300minut tygodniowo ze stacjonarkami-ok.10zł/m-c.Opcja która nie
    zawiera Polsatu Sport , ma mniej więcej podobny zestaw kanałów HD,
    nielimitowane połaczenia na stacjonarki oraz internet 20Mb/s kosztuje w
    Oranżadzie 172,90zł !!!! To ja płace w sumie 171zł opłacając 2 telewizje
    i mając 2 operatorów voip. To gdzie te oszczędności z orange? kupa
    zdzierstwa i kłamstwa w reklamie!