  • 1. Data: 2013-01-21 10:04:17
    Temat: dekoder polsatu MiniHD2000 - USB PVR
    Od: z <z...@u...pl>

    Wiem że oficjalnie działać z dekoderem polsatu MiniHD2000 będzie tylko
    dysku zakupiony u operatora. Oficjalnie :-)
    Ale.
    Znalazłem taki post:
    "
    Potwierdzam, że komputer widzi podłączony dysk Cyfrowego Polsatu (CP).
    Taki dysk mona potraktować np. Clonezillą i przenieść klona na inny dysk
    o tej samej pojemności.
    Dysk CP jest zwykłym dyskiem z 'preinstalowanym' systemem. Każdy dobry
    program do klonowania poradzi sobie z tym.
    "
    Klonować dyski potrafię :-) Mam dysk 320Giga. A najlepiej pena8Giga.
    Próbował ktoś? Ma ktoś taki dysk CP? :-)

  • 2. Data: 2013-01-21 13:13:25
    Temat: Re: dekoder polsatu MiniHD2000 - USB PVR
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-01-21 10:04, z pisze:

    > Klonować dyski potrafię :-) Mam dysk 320Giga. A najlepiej pena8Giga.
    > Próbował ktoś? Ma ktoś taki dysk CP? :-)

    ale co Ci to da jak sklonujesz dysk?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2013-01-21 13:39:54
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-21 13:13, pawell32 pisze:
    > ale co Ci to da jak sklonujesz dysk?

    Nie będę musiał kupować dedykowanego-specjalnego dysku od CP i to w
    zawyżonej cenie. Potrzebuję tylko dawcy obrazu dysku :-)
    Jeśli to co zacytowałem to prawda. :-)

  • 4. Data: 2013-01-21 17:01:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-01-21 13:39, z pisze:

    > Nie będę musiał kupować dedykowanego-specjalnego dysku od CP i to w
    > zawyżonej cenie. Potrzebuję tylko dawcy obrazu dysku :-)
    > Jeśli to co zacytowałem to prawda. :-)

    coś ja w to nie wierzę, ale trzeba sprawdzić

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 5. Data: 2013-01-21 18:30:27
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.01.2013 17:01, pawell32 pisze:

    > coś ja w to nie wierzę, ale trzeba sprawdzić

    a czy te dyski nie są przypadkiem parowane z urządzeniem?
    ToMasz

  • 6. Data: 2013-01-21 18:48:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 21.01.2013 18:30, ToMasz wrote:

    > a czy te dyski nie są przypadkiem parowane z urządzeniem?

    to było przegięcie i bez sensu.
    wystarczy wpisać w sofcie model dysku jaki ma obsługiwać

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 7. Data: 2013-01-21 18:57:21
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-21 18:48, pawell32 pisze:

    > to było przegięcie i bez sensu.
    > wystarczy wpisać w sofcie model dysku jaki ma obsługiwać

    W tych droższych modelach od CP (z hdd w środku) dyski są nawet
    zahasłowane.
    Tutaj mowa o dysku zewnętrznym który można sobie w salonie dokupić.
    Właśnie poszukiwana jest osoba która taki dysk posiada :-)

    Wiem że to paranoja bo mój badziewny tuner zakupiony luzem łyka
    wszystkie napędy. Rodzinę wspomagam. :-)

  • 8. Data: 2013-01-21 19:20:24
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.01.2013 18:57, z pisze:

> [...]
    >
    > Wiem że to paranoja bo mój badziewny tuner zakupiony luzem łyka
    > wszystkie napędy. Rodzinę wspomagam. :-)

    Ja jestem drugi w kolejce na taki obraz dysku, ale ktoś sugerował, że
    gdzieś w sofcie dekodera jest podawany jakiś numer z dysku, co by dysk
    nagrany na przez Ciebie nie mógł być odtwarzany przez sąsiada. Tak czy
    owak, trzeba by się dowiedzieć od kogo polsat swoje urządzenia kupuje i
    tam zapytać o szczegóły.

    ToMasz

    PS Pawell32 a Ty miałes taki dysk w ręce? Co na to jakiś gparted, yast
    czy czego tam używasz?

  • 9. Data: 2013-01-21 22:10:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 21.01.2013 18:57, z wrote:
    > Tutaj mowa o dysku zewnętrznym który można sobie w salonie dokupić.
    > Właśnie poszukiwana jest osoba która taki dysk posiada :-)

    ja wiem o jaki dekoder chodzi, tylko nie chce mi się wierzyć
    by przeniesienie obrazu spowodowało, że dekoder będzie
    współpracował.

    > Wiem że to paranoja bo mój badziewny tuner zakupiony luzem łyka
    > wszystkie napędy. Rodzinę wspomagam. :-)

    tak trzymać

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 10. Data: 2013-01-28 17:25:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 21.01.2013 19:20, ToMasz wrote:

    > PS Pawell32 a Ty miałes taki dysk w ręce? Co na to jakiś gparted, yast
    > czy czego tam używasz?

    właśnie mi dziś wpadł w ręce dysk z sagwncom`a, ale nie usb tylko
    ten wkladany.
    komputer w ogóle go nie widzi.

    --
    pozdrawiam. pawell32