  • 1. Data: 2010-04-05 17:04:26
    Temat: Swieta?
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    siema

    Mala przejazdzka i kolejny 1k nawiniety,

    Lany poniedzialek = 500km w deszczu,
    tradycjnie swieta spedzone przed TV w kapciach.
    Fotki u mnie na stronie.
    Publiczne podziekowania dla Myszy i Ministra - bylo ZA JE BIS CIE
    Szkoda tylko, ze zwirek w gorach, woda na drogach itp ale to bez znaczenia.

    Ps. Zemsta Myszy - okrutna ;P

    --
    pozdr
    Rogal

  • 2. Data: 2010-04-05 18:03:22
    Temat: Re: Swieta?
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Rogal pisze:
    ...>8
    > Fotki u mnie na stronie.

    Ty, co to za aparat, calkowicie wodo, wstrzaso i idiotoodporny?! ;)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 3. Data: 2010-04-05 18:21:00
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hpd8la$1sn$...@n...onet.pl...
    > Ty, co to za aparat, calkowicie wodo, wstrzaso i idiotoodporny?! ;)

    Wiem, ze pytanie nie do mnie, ale stawiam, ze to bedzie Canon PowerShot
    A430.

    Co wygralem?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-04-05 19:23:57
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Ivam pisze:
    ...>8
    > stawiam, ze to bedzie Canon PowerShot A430.

    A ja sie zaloze ze migawke ustawil na 1/250 (faktyczna byla 1/251),
    przyslone na 5,6 a zoom mial 5,40 mm :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 5. Data: 2010-04-05 19:43:17
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hpddch$f0h$...@n...onet.pl...
    > A ja sie zaloze ze migawke ustawil na 1/250 (faktyczna byla 1/251),
    > przyslone na 5,6 a zoom mial 5,40 mm :)

    Nie. Przyslona byla na 2.8, czas 1/100, a zoom na 5mm;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2010-04-05 20:00:43
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Ivam pisze:
    ...>8
    > Nie. Przyslona byla na 2.8, czas 1/100, a zoom na 5mm;)
    Jestes pewien? :)

  • 7. Data: 2010-04-06 08:13:46
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Sir Piernik pisze:

    > Ty, co to za aparat, calkowicie wodo, wstrzaso i idiotoodporny?! ;)
    wodonieodporny wstrzaso tym bardziej
    a o idiotoodpornosci wolalbym sie nie wypowiadac ;)
    Tak jak Ivam zauwazyl z exifa, Canon "smiec" A430.
    Stopien jego zuzycia jest tak wielki, ze jakby sie utopil to bym tylko
    karte SD wyciagal bo reszta nie ma juz znaczenia.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 8. Data: 2010-04-06 19:03:15
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Sir Piernik pisze:
    > Ivam pisze:
    > ...>8
    > Jestes pewien? :)

    > [tu zalacznik]

    Pierniku!
    Ty?! Stary precel?!! Rzucasz zalcznik na grupe?!
    8-O
    No, no...

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 9. Data: 2010-04-06 19:40:31
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    zbigi pisze:
    ...>8

    > Pierniku!
    > Ty?! Stary precel?!! Rzucasz zalcznik na grupe?!

    Przepraszam, nie pomyslalem!! :(
    Moglem Ci przeciez podrzucic osobiscie, do piatku! :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik