  • 1. Data: 2024-03-07 10:34:30
    Temat: Szafka
    Od: Marek <f...@f...com>

    I można coś nowego wymyśleć w XXI w.:
    https://www.instagram.com/reel/C4H-g-CLABZ/

    --
    Marek

  • 2. Data: 2024-03-08 19:14:42
    Temat: Re: Szafka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 07 Mar 2024 10:34:30 +0100, Marek wrote:
    > I można coś nowego wymyśleć w XXI w.:
    > https://www.instagram.com/reel/C4H-g-CLABZ/

    Mozna, ale nie rozumiem - jak to się sciany chwyta ?

    J.

  • 3. Data: 2024-03-09 00:14:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 8 Mar 2024 19:14:42 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Mozna, ale nie rozumiem - jak to się sciany chwyta ?

    Wbija bardzo cienkie i krótkie kolce pod kątem.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2024-03-11 11:44:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Mar 2024 00:14:42 +0100, Marek wrote:

    > Wbija bardzo cienkie i krótkie kolce pod kątem.

    No coż, w tynk sie wbije, w beton nie, w cegłę chyba tez nie.

    J.

  • 5. Data: 2024-03-12 07:34:46
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-03-11 05:44, J.F wrote:

    > No coż, w tynk sie wbije, w beton nie, w cegłę chyba tez nie.

    To jest nowoczesne. Byle burak nie ma tynku cementowego. Wszyscy jada na
    plytach gk.

    No i co drugi wynajmuje i jest biedny. Nie stac go na dziurawienie scian
    i ich latanie. A półeczkę by chcial. Ale mala bo na regal z ikei go nie
    stac.

    Od pewnego czasu widze "postepy" takie ze czasy prl mi przed oczami staja.
    Jak to mowia: podcieranie dupy szklem.

    Polki do rygipsow, gadrzety co dzwonia do chin bo inaczej sie lokalnie
    ustawic tego dziadostwa nie da a jak sie da to trza jakies powalone apki
    instalowac coby tym gownem zarzadzac (ubiquiti unifi wifi na ten
    przyklad). Albo kamery amazonowe co nie maja aplki na pc (A przynajmniej
    rok temu nie mialy).

    Regres.

    A mlodzi to lykaja bo nic innego nie widza.

    Z innej beczki. Mlodzi lykaja reguly gry online gdzie jak sie rozlaczysz
    w polowie gry to ci ranking opada. Uzasadnienie niby ma sens ale to
    powoduje ze dzieciak jest przyspawany do gry bardziej niz kiedy kolwiek.

    10 lat zeszlo mundrym glowom zeby w samochodach zaczac spowrotem wymagac
    pokretel. A i tak to ncap to wymaga, nie sami producenci czy homologatorzy.

    Juz nie wspomne ze w samochodach ostatnio nie ma gdzie telefonow wieszac
    ani polki zeby je normalnie polozyc.

    --
    Lukasz

  • 6. Data: 2024-03-12 10:39:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-12, ptoki <p...@e...pl> wrote:
> [...]
    > instalowac coby tym gownem zarzadzac (ubiquiti unifi wifi na ten
    > przyklad). Albo kamery amazonowe co nie maja aplki na pc (A przynajmniej

    Ale co jest tą powaloną apką przy ubiquiti? Tam do normalnego
    zarządzania jest serwer (instalowalny pod windows, osx, linuksem) z
    interfejsem webowym. Jak się ktoś uprze to jest też cli po ssh.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2024-03-12 16:35:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Mar 2024 01:34:46 -0500, ptoki wrote:

    > To jest nowoczesne. Byle burak nie ma tynku cementowego. Wszyscy jada na
    > plytach gk.
    >
    > No i co drugi wynajmuje i jest biedny. Nie stac go na dziurawienie scian
    > i ich latanie.

    A ta półeczka nie robi dziur, czy mało widoczne?

    > A półeczkę by chcial. Ale mala bo na regal z ikei go nie
    > stac.

    A ta nie jest drozsza niz najtanszy regał?

    Czasem jednak ludziom pasuje coś takiego, a nie wielki regał.

> [...]
    > rok temu nie mialy).
    >
    > Regres.
    > A mlodzi to lykaja bo nic innego nie widza.

    Ano, jakos tak ...

    > Z innej beczki. Mlodzi lykaja reguly gry online gdzie jak sie rozlaczysz
    > w polowie gry to ci ranking opada. Uzasadnienie niby ma sens ale to
    > powoduje ze dzieciak jest przyspawany do gry bardziej niz kiedy kolwiek.

    Zalezy jaka gra, ale jaka wieloosobowa, to co - chcesz nagle zniknąć?
    A potem się pojawić?

    > 10 lat zeszlo mundrym glowom zeby w samochodach zaczac spowrotem wymagac
    > pokretel. A i tak to ncap to wymaga, nie sami producenci czy homologatorzy.

    No coż ... inżyniersko jest to dłuższy temat ...

    > Juz nie wspomne ze w samochodach ostatnio nie ma gdzie telefonow wieszac
    > ani polki zeby je normalnie polozyc.

    Nie ma półki z ładowarką indukcyjną?

    Może trzeba zapłacic ? :-)

    A w polonezie była ?

    J.

  • 8. Data: 2024-03-14 13:52:45
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-03-12 04:39, Marcin Debowski wrote:

    > Ale co jest tą powaloną apką przy ubiquiti? Tam do normalnego
    > zarządzania jest serwer (instalowalny pod windows, osx, linuksem) z
    > interfejsem webowym. Jak się ktoś uprze to jest też cli po ssh.

    Ta, to gowno.
    Zamiast normalne webgui to takie cyrki trzeba czynic a pozytku z tego
    nie ma.

    --
    Lukasz

  • 9. Data: 2024-03-15 01:57:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-14, ptoki <p...@e...pl> wrote:

    > Ta, to gowno.
    > Zamiast normalne webgui to takie cyrki trzeba czynic a pozytku z tego
    > nie ma.

    Kwestia pewnej filozofii MZ. To zasadniczo ma zarządzać sieciami z dużą
    ilością urządzeń różnego typu. Owszem, sama "aplikacja" jest pewnym
    kompromisem w kierunku skretynienia obsługi, te rózne ikonki i inne
    atrakcje, ale idea systemu gdzie jest wiele urządzeń, rózna lokalizacja,
    wzjemne powiązania... tak jest wygodniej i praktyczniej. To przeciez nie
    jest system wymyslony z założeniem, że będzie obsługiwał jeden krzywy
    AP, na który się da władować taki serwer.

    --
    Marcin