  • 1. Data: 2020-05-02 19:03:15
    Temat: Szczęki 2. (nie w rekinie, tylko w imadle)
    Od: robot <r...@o...pl>

    A ten uchwyt, to czego on?

    https://ibb.co/2qZXDvQ

  • 2. Data: 2020-05-02 19:24:47
    Temat: Re: Szczęki 2. (nie w rekinie, tylko w imadle)
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu sobota 2.05 o 19:03, robot pisze:
    > A ten uchwyt, to czego on?
    >
    > https://ibb.co/2qZXDvQ

    Chyba sami nie wiedzą.
    http://imgurl.pl/img2/screenshot-archiwum_5eadacc3b9
    e2b.png

    Robert

  • 3. Data: 2020-05-02 19:45:00
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-05-02 o 19:03, robot pisze:
    > A ten uchwyt, to czego on?
    >
    > https://ibb.co/2qZXDvQ
    Zapewne jak tutaj, do mocowania prętów gwintowanych.
    https://www.cooltools.pl/product-pol-1060-Szczeki-do
    -imadla-aluminiowe-Jonnesway-MI010018.html
    Tylko ta faza po co jest?

    WM

  • 4. Data: 2020-05-02 20:16:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    robot pyta:

    > A ten uchwyt, to czego on?
    >
    > https://ibb.co/2qZXDvQ

    Do klepania nitów z drutu.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2020-05-02 20:28:52
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > robot pyta:

    > Do klepania nitów z drutu.
    Nitów, w XXI wieku ?

    Mi to bardziej wygląda na chwyt marketingowy: my *to* mamy w naszym
    wyrobie, inni nie mają. A że *to* jest OKDR, to już amator, dla którego
    adresowane jest to narzędzie nie wie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2020-05-02 20:46:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

    > Nitów, w XXI wieku ?

    Ja taki śrubstak widziałem tak z pół wieku temu. Nie w sklepie na
    półce jako nówkę sztukę, lecz na warstacie, więc swoje lata mieć
    musiał. I temu właśnie służył.

    > Mi to bardziej wygląda na chwyt marketingowy: my *to* mamy w naszym
    > wyrobie, inni nie mają. A że *to* jest OKDR, to już amator, dla którego
    > adresowane jest to narzędzie nie wie.

    No więc właśnie. Może to i moda retro, nie wiem. W każdym razie gdy
    nabywca zapragnie nitów handmade, to nie będzie musiał OKDR, bo już
    właściwy sprzęt będzie miał.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2020-05-02 21:09:09
    Od: 4...@g...com

    Szkoda tylko że rozmiar tych nitów podchodzi pod rozmiar do łączenia blach w
    walczakach w lokomotywach dalekobieżnych. Ale to nie do takich nitów bo w
    lokomotywach inny kształt łba.

  • 8. Data: 2020-05-03 09:03:33
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu sobota, 2 maja 2020 19:03:17 UTC+2 użytkownik robot napisał:
    > A ten uchwyt, to czego on?
    >
    > https://ibb.co/2qZXDvQ

    To jest po to żebyś się pytał.
    Zmierz średnicę części walcowej i kąt stożka, może coś tam pasować.

  • 9. Data: 2020-05-03 10:06:07
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Ja taki śrubstak widziałem tak z pół wieku temu. Nie w sklepie na
    > półce jako nówkę sztukę, lecz na warstacie, więc swoje lata mieć
    > musiał. I temu właśnie służył.

    Pół wieku temu to nity i nitowanie było bardziej popularne.

    BTW: ostatnio gdzieś widziałem imadło *spawane*, a nie odlewane.
    Delikatne toto trochę, ale z drugiej strony raczej nie do zastosowań
    heavy duty.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2020-05-03 12:00:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    PeJot pisze:

    > Pół wieku temu to nity i nitowanie było bardziej popularne.

    Za to sklepy, w których da się kupić każdy dinks, nie były.
    Dlatego diwajs przedstawiony na obrazku dziwić nie powinien.

    Jarek

    --
    Řekla mi včera dívka Tereza
    že patřím do starého železa