  • 1. Data: 2009-02-10 16:22:29
    Temat: Szukam garazu w Warszawie
    Od: Gravel <m...@g...com>

    Witam,

    Ostatnio zanabylem moto (w koncu!!!) i powoli organizuje dla niego
    jakis dach nad bakiem. W zwiazku z tym poszukuje garazu w Warszawie, w
    okolicach Karmelickiej/Anielewicza (Srodmiescie,Muranow) w rozsadnej
    cenie.
    Bede wdzieczny za wszelkie info.

    Przy okazji - jesli ktos z Was rowniez szuka garazu w tej okolicy to
    moze polaczymy sily i wspolnie cos wynajmniemy? Rowniez czekam na info
    (piszcie na priv'a).

    Pozdrawiam
    Gravel

    --
    Kawa VN800A Classic

  • 2. Data: 2009-02-11 19:22:32
    Temat: Re: Szukam garazu w Warszawie
    Od: falco <m...@w...pl>

    Gravel pisze:

> [...]
    > jakis dach nad bakiem. W zwiazku z tym poszukuje garazu w Warszawie, w
    > okolicach Karmelickiej/Anielewicza (Srodmiescie,Muranow) w rozsadnej

    Hej,

    co prawda nie w Wawie, ale może komuś się przyda...
    Miałem wynająć kolejny garaż w ciągu, gdzie sam 3mam Garbuski i
    SenNą..., ale na razie się nie zdecyduję, więc może ktoś chce, to mogę
    dać namiar na właściciela.

    Garaż jest w Konstancinie-Jez. (dojazd z Ursynowa zajmuje kilkanaście
    minut - nie licząc porannych/popołudniowych korków), świeżo odmalowany z
    długim kanałem, prąd lada dzień ma być podłączony. Cena 160zł/m-c, więc
    bardzo tanio!

    P.S. Nie mam nic wspólnego z właścicielem, puszczam wici dalej.

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175