  • 1. Data: 2009-02-10 14:07:10
    Temat: ostatnie nie dokręcone salto -Jeremy Lusk
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    <http://www.tvn24.pl/-1,1585571,0,1,tragiczne-salto-
    motocyklisty,wiadomosc.html>

    znosząc go na noszach, ludzie bili brawo

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 2. Data: 2009-02-10 14:12:00
    Temat: Re: ostatnie nie dokręcone salto -Jeremy Lusk
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    <http://www.tvn24.pl/-1,1585571,0,1,tragiczne-salto-
    motocyklisty,wiadomosc.html>

    > znosząc go na noszach, ludzie bili brawo

    Przerąbane miał - sanitariusze niosący nosze bili brawo?
    "Kiedy transportowano go na noszach, ludzie bili brawo."

    Czyli z przydawką za pan brat.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 3. Data: 2009-02-10 15:39:22
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jasio pisze:

    > <http://www.tvn24.pl/-1,1585571,0,1,tragiczne-salto-
    > motocyklisty,wiadomosc.html>

    ta ewolucja jakoś tak jak w zwolnionym tempie wyglądała, jakby spóźniony
    początek, potem jednak chciał ją zrobić do końca, pod koniec też nie
    widać żeby miał jakiś awaryjny plan, może pomyślał że jednak da radę
    wylądować, w końcu lądował już tyle razy.

    Ale ja naprawdę nie o tym, żaden ze mnie znawca, tylko tak pomyślałem że
    gość miał talent nie z tej planety, a i tak go dopadło, gdzieś w ułamku
    sekundy.
    Bo kiedyś nas też poniesie i jak nam się zacznie zdawać, że już umiemy i
    że nam na pewno wyda.

    KJ

  • 4. Data: 2009-02-10 15:40:56
    Od: "Rafael" <r...@W...gazeta.pl>

    WIADRO <w...@g...com> napisał(a):

    > <http://www.tvn24.pl/-1,1585571,0,1,tragiczne-salto-
    > motocyklisty,wiadomosc.html>

    szok, mieć słabszy dzień w tym sporcie może oznaczać że następnego dnia nie
    będzie ...

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 5. Data: 2009-02-10 17:24:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 06:07:10 -0800, WIADRO napisał(a):

    > <http://www.tvn24.pl/-1,1585571,0,1,tragiczne-salto-
    > motocyklisty,wiadomosc.html>
    >
    > znosząc go na noszach, ludzie bili brawo

    na stadione X-lecia wyratował się w niesamowity sposób. Tym razem się nie
    udało. k...

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 6. Data: 2009-02-11 14:33:40
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    KJ Siła Słów wrote:
> [...]
    > ułamku sekundy.
    > Bo kiedyś nas też poniesie i jak nam się zacznie zdawać, że już

    Popatrzmy na Nas, wiekszość nosi na sobie ślady "pasji".
    Niestety nie wszyscy mieli tyle szcześcia aby były one niewidoczne.

    Sam nie wiem co dzisiaj o tym myśleć.
    Chyba jednak koszty tej zabawy są zbyt wysokie.

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 7. Data: 2009-02-11 14:44:36
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Watson" <p...@g...com> wrote in message

    > Popatrzmy na Nas, wiekszość nosi na sobie ślady "pasji".
    > Niestety nie wszyscy mieli tyle szcześcia aby były one niewidoczne.
    >
    > Sam nie wiem co dzisiaj o tym myśleć.
    > Chyba jednak koszty tej zabawy są zbyt wysokie.

    Meteopata czyco? Zacytowac Ci-Cie z pewnej piaskownicy? Znakomita wiekszosc
    ma jedynie porysowana dume.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 8. Data: 2009-02-11 14:52:40
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>

    "Kefir"
    > Meteopata czyco?

    Chyba nie zaprzeczysz ze wiekszosc motocyklistow to meteopaci?
    "Kur***a, dzisiaj pada wiec nie polatam (zbyt wiele) " :-D

    --
    Michal
    FJS 600

  • 9. Data: 2009-02-11 14:58:36
    Temat: Re: ostatnie nie dokrecone salto -Jeremy Lusk
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kefir napisał(a):
    > Znakomita
    > wiekszosc ma jedynie porysowana dume.

    Ale Watson gada o jezdzie terenowej w szerokim tego slowa znaczeniu. Tak
    mi sie wydaje. I mam podobnie: dwa sezony w terenie i mialem tyle
    kontuzji co nigdy dotad przez ponad 10 lat na asfalcie. I zmieniona
    psyche. Ale walcze walcze poki co. Ale rozumiem tez tych co w pewnym
    momencie stwierdzili, ze koniec - nie ma co dalej ryzykowac.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 10. Data: 2009-02-11 14:58:57
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Watson pisze:

    > Popatrzmy na Nas, wiekszość nosi na sobie ślady "pasji".

    Ja akurat tylko reumatyczne lupanie w stawach.

    > Sam nie wiem co dzisiaj o tym myśleć.
    > Chyba jednak koszty tej zabawy są zbyt wysokie.

    Mysl prosto: jestesmy stare dupy, tak stare ze mamy odwage przyznac sie
    do strachu.

    KJ