  • 1. Data: 2018-01-05 20:14:23
    Temat: Szukam nowego flipa dla atxmega
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku dla wszystkich.

    Szukam już dłuższy czas flipa dla atxmega i kur..cy serca mozna dostać,
    pier..ny microchip pozmieniał adresy i wszystkie odnośniki poszły się paść
    piszą że mają nową wersję 3.4.5 ale jest tylko lista zmian a samego
    programu nie ma,
    poratuje ktoś? zanim mnie całkiem trafi :(
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-01-05 20:17:48
    Temat: Re: Szukam nowego flipa dla atxmega
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-01-05 o 20:14, Janusz pisze:
> [...]
    > programu nie ma,
    > poratuje ktoś? zanim mnie całkiem trafi :(
    Może jescze dodam że mam jakiegoś starego zainstalowanego ale
    coś się sterownik nie może dogadać z płytką leon instr, a nie mam go jak
    przeinstalować bo instalka gdzieś mi się zgubiła, a co znajdę na necie
    to nieaktualne linki, nawet google widzi nadal strony atmela, których
    juz nie ma.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-01-05 20:35:24
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Janusz <j...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > programu nie ma,
    > poratuje ktoś? zanim mnie całkiem trafi :(

    Mam instalator wersji 3.4.7.112.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2018-01-05 21:06:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-01-05 o 20:35, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Mam instalator wersji 3.4.7.112.

    Dzięki, daj, przyda się, wyślij jako załącznik na mail z nagłówka.
    Taki też mam zainstalowany dlatego dziwiło mnie że przestał działać ale
    to pokłosie instalacji i walki z driverami od arduino.
    Całe szczęście moje że udało się przeładować driver USB i zobaczył płytkę :)
    Ale to co zrobił microchip to kaszana straszna, jeszcze do niedawna
    strona atmela chodziła, teraz nie ma jej, a flip jest w jakieś
    archaicznej wersji 2.4.6 gdzie atxmeg w ogóle nie ma.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2018-01-05 21:13:36
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Janusz <j...@o...pl> napisał(a):
    > Dzięki, daj, przyda się, wyślij jako załącznik na mail z nagłówka.

    Poszło.

> [...]
    > niedawna strona atmela chodziła, teraz nie ma jej, a flip jest w jakieś
    > archaicznej wersji 2.4.6 gdzie atxmeg w ogóle nie ma.

    Niestety, zrobili kompletny bajzel na stronie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2018-01-06 02:10:33
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2018-01-05 o 20:14, Janusz pisze:
    > mają nową wersję 3.4.5
    u mnie zainstalowany mam 3.4.7

  • 7. Data: 2018-01-06 11:55:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-01-06 o 02:10, Jawi pisze:
    > u mnie zainstalowany mam 3.4.7

    Też już instalkę mam dzieki Grzegorzowi, zobacz co mają na stronie,
    kompletny bajzel.

    --
    Pozdr
    Janusz