  • 1. Data: 2014-07-30 12:03:02
    Temat: T-Mobile
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Czy wszyscy operatorzy biora opłatę za przeniesienie numeru?
    Ode mnie wzięli 45 zł za przyłączenie. Zostałam zrobiona w bambuko, bo
    jak załatwiałam przeniesienie numeru w salonie to mi nic nie
    powiedzieli. Powinnam chyba pozostać w Play-u bo spotykam się teraz
    ciągle z niemiłymi niespodziankami.

    W bilingach na stronie nie pokazują połączeń przychodzących. Ponadto
    biling znika po miesiącu. Ponadto na fakturach są podane ceny netto, a
    nie netto-Vat- brutto (bo tak powinno być).

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-07-30 13:53:38
    Temat: Re: T-Mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości
    >Czy wszyscy operatorzy biora opłatę za przeniesienie numeru?
    >Ode mnie wzięli 45 zł za przyłączenie. Zostałam zrobiona w bambuko,
    >bo

    wiec nie za przeniesienie, tylko za przylaczenie do sieci.

    >jak załatwiałam przeniesienie numeru w salonie to mi nic nie
    >powiedzieli. Powinnam chyba pozostać w Play-u bo spotykam się teraz
    >ciągle z niemiłymi niespodziankami.

    A przeczytalas regulamin, umowe, cennik, itp ?
    To przeczytaj :-)

    >W bilingach na stronie nie pokazują połączeń przychodzących. Ponadto

    A Play pokazuje ?

    >biling znika po miesiącu.

    a abonamencie ?
    a, chyba wiem ... nie wiesz gdzie patrzyc :-)

    >Ponadto na fakturach są podane ceny netto, a nie netto-Vat- brutto
    >(bo tak powinno być).

    Podstawa prawna do tego "powinno byc" ?

    J.

  • 3. Data: 2014-07-30 18:27:59
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-30 12:03, animka pisze:
> [...]
    > biling znika po miesiącu. Ponadto na fakturach są podane ceny netto, a
    > nie netto-Vat- brutto (bo tak powinno być).

    Z salonami podobnie jest jak z interesami w bankach, niby miła i
    porządna obsługa, ale ich rolą jest wyrwanie klientowi ile tylko można.
    Z tego przecież żyją. Cholerny kapitalizm, człowiek w środku miasta, w
    biały dzień nie może się czuć bezpiecznie.

  • 4. Data: 2014-07-30 19:07:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.07.2014 12:03, animka pisze:
    > Czy wszyscy operatorzy biora opłatę za przeniesienie numeru?
    nie. ja przeszedłem do Tmobile 19 lipca i nie zapłaciłem ani złotówki.
    potem przeszedłem do red bull mobile i też za przeniesienie nie
    zapłaciłem ani złotówki.

    > Ode mnie wzięli 45 zł za przyłączenie.

    przyłączenie czego? Może wybór tego a nie innego abonamentu wiązał się z
    opłatą aktywacyjną? Ja w RMB też musiałem ją zapłacić, ale wyczytałem to
    w necie.....

    > Zostałam zrobiona w bambuko, bo
    > jak załatwiałam przeniesienie numeru w salonie to mi nic nie
    > powiedzieli.

    a jak szkła okularowe są gratis do oprawek, to też jest oszustwo bo nie
    można ze swoimi oprawkami przyjść? Taki świat mamy wokół siebie, i czy
    nam się to podoba czy nie, pora się przyzwyczaić.

    > Powinnam chyba pozostać w Play-u bo spotykam się teraz
    > ciągle z niemiłymi niespodziankami.

    poprosić o pomoc bardziej obytego członka rodziny.....

    > W bilingach na stronie nie pokazują połączeń przychodzących. Ponadto
    > biling znika po miesiącu. Ponadto na fakturach są podane ceny netto, a
    > nie netto-Vat- brutto (bo tak powinno być).
    jeśli naprawdę coś nie działa zgodnie z umową, zgłosić do odpowiednich
    instytucji....

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-07-30 23:13:10
    Od: K <...@...c>

    W dniu 30-07-2014 o 12:03, animka pisze:
> [...]
    > biling znika po miesiącu. Ponadto na fakturach są podane ceny netto, a
    > nie netto-Vat- brutto (bo tak powinno być).

    tylko tych z pleja kasuja, bo to frajerzy. wiadomo ze jak raz ktos sie
    dal wyjebac, to potem mozna go przycinac cale zycie ;)

  • 6. Data: 2014-07-31 19:09:39
    Od: "JS" <i...@o...pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup

    >tylko tych z pleja kasuja, bo to frajerzy. wiadomo ze jak raz ktos sie dal
    >wyjebac, to potem mozna go przycinac cale zycie ;)

    Piszesz to na podstawie własnych doświadczeń?

    JS

  • 7. Data: 2014-08-02 22:45:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-07-30 23:13, K pisze:

    > tylko tych z pleja kasuja, bo to frajerzy. wiadomo ze jak raz ktos sie
    > dal wyjebac, to potem mozna go przycinac cale zycie ;)

    Nie chrzań. W Play-u nie było źle, tylko mniej minut i telefony bardzo
    drogie.
    Tu w sumie tyle samo płacę, ale z telefonem Samsung Trendy i 400 minut
    jeśli chodzi o połączenia na komórki.

    --
    animka