  • 11. Data: 2014-03-18 11:50:50
    Temat: Re: Reklamacja T-Mobile
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości
    W dniu 17-03-2014 23:46, Smok Eustachy pisze:

    >nigdy z tym nie mialem problemu. rozpytalem najblizszych i znajomych,
    >ktorzy maja abo (biznesy i prywatne) w roznych sieciach i tez nikt
    >nie mial z tym problemu.

    No, trzeba jednak przyznac ze demobil lubil wlaczyc do promocji sranie
    na czekanie i pare innych uslug, przez tydzien czy miesiac
    bezplatnych.
    Wiec jak ktos nie przeczytal dokladnie umowy, to pierwsze faktury
    mogly go troche zaskoczyc.

    A jak tu jeszcze sa klopoty z wylaczeniem uslug, to sie nie ma co
    dziwic wk* klienta.

    J.

  • 12. Data: 2014-03-26 22:45:26
    Temat: T-Mobile odpowiada niezadowolonemu klientowi
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-odpowi
    ada-niezadowolonemu-klientowi-z-wykopu-ten-idzie-w-z
    aparte-wideo#

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm