-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
References: <lg2qi3$f5$1@news.vectranet.pl> <lg3nfv$eqm$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<lg7hsu$9jj$1@node1.news.atman.pl>
<53277b4f$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
<lg8op5$9g2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
In-Reply-To: <lg8op5$9g2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Subject: Re: Reklamacja T-Mobile
Date: Tue, 18 Mar 2014 11:50:50 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 26
Message-ID: <5328250f$0$2238$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109-207-52-74.ronus.pl
X-Trace: 1395139855 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2238 109.207.52.74:49764
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2062
X-Received-Body-CRC: 2155714846
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1055079
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "K" napisał w wiadomości
W dniu 17-03-2014 23:46, Smok Eustachy pisze:
>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=JPCBB50jvXI#t=216
>>>> ja bym go w pierwszym odruchu ubezwlasnowolnil.
>>> Może i gościu ma rację, bo demobil już od dawna pogrywa z
>>> klientami z
>>> kulki, ale zgodziłbym się z Tobą.
>> Hazardem jest ocenić wysokość następnej faktury....
>nigdy z tym nie mialem problemu. rozpytalem najblizszych i znajomych,
>ktorzy maja abo (biznesy i prywatne) w roznych sieciach i tez nikt
>nie mial z tym problemu.
No, trzeba jednak przyznac ze demobil lubil wlaczyc do promocji sranie
na czekanie i pare innych uslug, przez tydzien czy miesiac
bezplatnych.
Wiec jak ktos nie przeczytal dokladnie umowy, to pierwsze faktury
mogly go troche zaskoczyc.
A jak tu jeszcze sa klopoty z wylaczeniem uslug, to sie nie ma co
dziwic wk* klienta.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.03.14 22:45 KS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kolejny prezent
- Fwd: Kontrola nad prądem - sprawdź jak działa [apka - przyp. JMJ] eLicznik
- która kurwa pierwsza
- Re: Mein Kampf
- Magic Earth
- logowanie do wifi
- Gemini w ma[g]linach...
- Wymiana systemu operacyjnego w komórze
- konfigurowanie androida a sklep play
- Jak przywrócić motyw?
- miesiąc z 5G i wifi calling
- Nieszczelność serwisu SuperGrosz
- wifi calling
- SMS Backup
- Autorotacja aplikacji Telefon
Najnowsze wątki
- 2025-12-24 Felgi
- 2025-12-24 2,5 x więcej niż Li-Ion
- 2025-12-24 No i kolejny ograniczony
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump
- 2025-12-24 Podżeganie?
- 2025-12-24 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-12-24 otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- 2025-12-24 Tfu! Przeklety prostokąt (czyli UPS i "sinus modyfikowany")
- 2025-12-23 Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- 2025-12-23 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-12-23 Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- 2025-12-22 czy wiedziałeś że?
- 2025-12-22 Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- 2025-12-22 Białystok => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem