  • 1. Data: 2009-01-03 14:41:06
    Temat: [TT] Aktywacja poczty Eranet
    Od: cq <c...@n...pl>

    Witam,
    Do niedawna korzystałem z poczty Eranet, kiedy to wystarczyło wysłać
    odpowiedniego sms'a (w TakTaku) by w ten sposób opłacić abo za tą usługę.
    Parę dni temu otrzymałem sms'a o następującej treści:
    "Za 1 dzien konczy Ci sie waznosc konta Eranet, aby nadal korzystac z
    uslugi uruchom Poczte Komfort - 2 zl/miesiac. Zaloguj sie na www.era.pl
    i aktywuj usluge."
    No i tu pojawia się problem. Logując się na itaktak.pl nie widzę
    możliwości aktywacji tej usługi, tym bardziej nie mogę znaleźć nic na
    jej temat na stronie Ery.
    Może ktoś przerabiał ten temat i mi go jakoś naświetli.
    Z góry dzięki za pomoc.
    --
    Pozdrawiam. Marcin.

  • 2. Data: 2009-01-03 15:09:08
    Temat: Re: [TT] Aktywacja poczty Eranet
    Od: ".." <..@..>

    "cq" <c...@n...pl> wrote in message news:gjnte4$kb$1@news.lublin.pl...
> [...]
    > temat na stronie Ery.
    > Może ktoś przerabiał ten temat i mi go jakoś naświetli.

    Zaloguj sie na swoje konto przez net...Jest na pewno, bo kilka dni temu to
    uruchamialem....

    To tez Ci pomoze:

    Usługę można aktywować:
    . w I-boa na www.era.pl zakładka: Usługi > Głosowe > Poczta Komfort
    . po przesłaniu kolejnej korespondencji z dyspozycją,
    . w Biurze Obsługi Abonenta pod numerem 602 900 (opłata zgodna z cennikiem).

  • 3. Data: 2009-01-03 15:28:01
    Od: cq <c...@n...pl>

    .. pisze:
> [...]
    > . po przesłaniu kolejnej korespondencji z dyspozycją,
    > . w Biurze Obsługi Abonenta pod numerem 602 900 (opłata zgodna z cennikiem).

    Zalogowałem się na itaktak.pl. Wchodzę Usługi > Poczta głosowa i tu
    faktycznie mam "Nieaktywna", do wyboru: Poczta Prosta, Standard lub
    Komfort. Tylko że wg mnie to uruchamiam sobie pocztę głosową, której nie
    używam, no chyba że teraz chcąc korzystać z konta mail'owego Eranet
    wymagana jest aktywna poczta głosowa?
    --
    Pozdrawiam. Marcin.

  • 4. Data: 2009-01-03 17:01:11
    Od: ".." <..@..>

    "cq" <c...@n...pl> wrote in message news:gjo061$2g0$1@news.lublin.pl...

> [...]
    > Komfort. Tylko że wg mnie to uruchamiam sobie pocztę głosową, której nie
    > używam, no chyba że teraz chcąc korzystać z konta mail'owego Eranet

    To jest taka zintegrowana usluga...A dziala eranet tak jak dzialal i do tego
    jest taniej....

  • 5. Data: 2009-01-03 18:43:37
    Od: cq <c...@n...pl>

    .. pisze:
    > To jest taka zintegrowana usluga...A dziala eranet tak jak dzialal i do tego
    > jest taniej....

    No i faktycznie jest tak jak piszesz. Szkoda, że nigdzie to nie jest
    wprost opisane.
    Jest taniej, tylko czy tu nie chodzi o naciąganie dzwoniących do mnie na
    połączenie z pocztą głosową?

    --
    Pozdrawiam. Marcin.

  • 6. Data: 2009-01-04 11:58:58
    Od: Duke <d...@u...pl>

    cq pisze:

    > Jest taniej, tylko czy tu nie chodzi o naciąganie dzwoniących do mnie na
    > połączenie z pocztą głosową?

    W każdej chwili możesz wyłączyć przekierowanie na PG kodem ##002#.

  • 7. Data: 2009-01-04 14:40:56
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    a po jaka cholere wy korzystacie z tej poczty

    na dodatek płatnej - i dajecie nabijac kase tej dziadowskiej erze - eranet -
    śmiech na sali jeszcze płacić za to im

    zamówcie sobie bezpłatny starter orange - tam jest bezplatna poczta i
    bezplatne smsy nie tak jak w tym dziadostiwe w erze

    nie rozumiem ludzi którzy płacą za coś co wszędzie jest za darmo

  • 9. Data: 2009-01-04 17:58:12

    "Józef Gołaś" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > bezplatne smsy nie tak jak w tym dziadostiwe w erze
    >
    > nie rozumiem ludzi którzy płacą za coś co wszędzie jest za darmo

    To ma byc jakas zacheta do zmiany operatora z powodu mozliwosci otrzymywania
    poczty na telefon?
    Ja osobiscie ostatnie gowno jakie bym wybral to marke Orange.....