  • 1. Data: 2010-08-19 06:59:31
    Temat: TV - co wybrac
    Od: "Derian" <M...@w...pl>

    Nie ogladam tv zbyt duzo. Prawie wcale.
    Ale siostra chce. I mam teraz pytanie.

    Kiedys mialem Canal + i zostal mi talerz na dachu z kablem do mieszkania.
    Czy da sie to jakos wykorzystac?
    Generalnie chodzi mi o min. kosztow. Co moge na tym zrobic?
    Czy moge kupic jakies dekoder do odbioru tv satelitarnej? analogowej? A moze
    juz tego nie ma i tylko cyfrowe?
    Znajomy mowil, ze mozna kupic dekoder za 300 pln i mozna ogladac kanaly z
    satelity. A tam sa i tvp i tvn .... itd.
    Mozecie cos poradzic jak przy min. kosztow miec jakas tv w domu?
    Chcialbym tez do tunera podlaczyc nagrywarke cd albo jakis hdd.

    Mozecie polecic jakies zestawy?
    Z gory dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2010-08-19 07:10:13
    Temat: Re: TV - co wybrac
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Mozecie cos poradzic jak przy min. kosztow miec jakas tv w domu?
    > Chcialbym tez do tunera podlaczyc nagrywarke cd albo jakis hdd.

    www.telewizjanakarte.pl
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-08-19 07:37:14
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Kiedys mialem Canal + i zostal mi talerz na dachu z kablem do mieszkania.
    > Czy da sie to jakos wykorzystac?

    przy zalozeniu, ze antena i kabel sa sprawne, da sie je wykorzystac do
    odbioru dowolnej polskiej platformy oraz kanalow bezplatnych z satelity
    hotbird

    > Czy moge kupic jakies dekoder do odbioru tv satelitarnej?

    na razie nie ma zakazu

    > analogowej?

    to raczej niecelowe

    > A moze juz tego nie ma i tylko cyfrowe?

    jakies resztki chyba jeszcze sa, ale wiele nie znajdziesz

    > Znajomy mowil, ze mozna kupic dekoder za 300 pln i mozna ogladac kanaly z
    > satelity. A tam sa i tvp i tvn .... itd.

    pewnie mozna i taniej, szukaj "tnk"

    > Chcialbym tez do tunera podlaczyc nagrywarke cd albo jakis hdd.

    podlaczaj, powodzenia

  • 4. Data: 2010-08-19 07:56:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Derian" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Generalnie chodzi mi o min. kosztow. Co moge na tym zrobic?
    > Czy moge kupic jakies dekoder do odbioru tv satelitarnej? analogowej? A

    Polskie tylko cyfrowe.

    > Znajomy mowil, ze mozna kupic dekoder za 300 pln i mozna ogladac kanaly z
    > satelity.

    Za darmo nie ma nic ciekawego, szkoda kasy.

    >A tam sa i tvp i tvn .... itd.

    FTA nie ma.

    > Mozecie cos poradzic jak przy min. kosztow miec jakas tv w domu?

    TV naziemna, cyfrowa lub analogowa.
    BTW: Skąd jesteś?

    > Chcialbym tez do tunera podlaczyc nagrywarke cd albo jakis hdd.

    Przy darmowej tv nie ma takiej potrzeby, bo i tak nie znajdziesz nic wartego
    nagrania.

  • 5. Data: 2010-08-19 08:09:17
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Derian napisał:
    > Kiedys mialem Canal + i zostal mi talerz na dachu z kablem do mieszkania.
    > Czy da sie to jakos wykorzystac?

    Da się, może nawet zeza uda się zrobić do odbioru 2 satelitów (HotBird
    13Ei Astra 19.2E).

    > Czy moge kupic jakies dekoder do odbioru tv satelitarnej? analogowej? A
    > moze juz tego nie ma i tylko cyfrowe?

    Analogowa już jest tylko na Astrze po niemiecku, na Hotbirdzie chyba nic
    już nie zostało.

    > Znajomy mowil, ze mozna kupic dekoder za 300 pln i mozna ogladac kanaly
    > z satelity. A tam sa i tvp i tvn .... itd.

    Jeśli Cię (siostrę) interesuje TVN, TVP ale nie Polsat, to możesz
    zainwestować w Telewizję na Kartę (http://telewizjanakarte.pl/)
    Jeśli nie interesują Cię kanały kodowane, to odbierzesz np. pakiet TVP z
    Astry (ale bez TVP1 i TVP2).
    Szczegóły możesz znaleźć tu:
    http://www.lyngsat.com/
    http://pl.kingofsat.net/
    Hint: FTA (Free To Air) to kanał niekodowany.
    Jeśli interesują Was kanały ukraińskie, to sporo można odebrać FTA z
    Siriusa 5E i Amosa 4W, dużo kanałów muzycznych, może i Ty będziesz
    chciał popatrzeć na fajne laski w teledyskach.

    > Chcialbym tez do tunera podlaczyc nagrywarke cd albo jakis hdd.

    A może tuner PVR (z wbudowanym dyskiem)?

  • 6. Data: 2010-08-19 09:48:29
    Od: "Derian" <M...@w...pl>

    czyli co - majac stary talerz od Canal + i kabel wystarczy ze kupie dekoder
    TNK i karte TNK i bede mial tv cyfrowa z tvn i tvp + FTA?
    czy mam kupic firmowy dekoder TNK czy moge jakis na allegro np. uzywany.
    Na co zwrocic uwage?
    Czy warto wziac z usb aby np. podlaczyc hdd?
    Moze jakies propozycje dobrych zakupow?

  • 7. Data: 2010-08-19 10:41:23
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-08-19 11:48, Derian donosi, że:
    > czyli co - majac stary talerz od Canal + i kabel wystarczy ze kupie
    > dekoder TNK i karte TNK i bede mial tv cyfrowa z tvn i tvp + FTA?
    Jeśli antena, konwerter i kabel są sprawne - to tak.
    Osobiście pożyczyłbym "po sąsiedzku" jakiś tuner i sprawdził poprawność
    odbioru. Kwestia podłączenia 3 wtyczk i mamy jasność.
    > czy mam kupic firmowy dekoder TNK czy moge jakis na allegro np. uzywany.
    Firmowy ma ten plus, że sam aktualizuje listę. ja osobiście wybrałbym
    jednak coś z USB do PVR i VFD.
    > Na co zwrocic uwage?
    W zasadzie wystarczy dowolny tuner z obsługą kart Conax.
    > Czy warto wziac z usb aby np. podlaczyc hdd?
    Warto: timeshift i nagrania.
    > Moze jakies propozycje dobrych zakupow?
    Osobiście z niedrogich tunerów wybrałbym Opticum 8000CX (około 200,-),
    trudniej je kupić nowsze modele (7xxx), ale chyba są najmniej kapryśne.

  • 8. Data: 2010-08-19 10:43:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 19.08.2010 11:48, Derian pisze:
> [...]
    > Na co zwrocic uwage?
    > Czy warto wziac z usb aby np. podlaczyc hdd?

    możesz kupić dekoder w zestawie z kartą, wychodzi najtaniej.
    Oczywiście możesz również zakupić inny dekoder, taki który
    będzie pracował z kartą conax np. ferguson 6900 (w zasadzie
    każdy ferdek się nada), który ma wy usb i można nagrywać.

    jest również oferta tnk hd, droższa ale dekoder z nagrywaniem -
    tak samo jak ferdku na zewn. dysku czyli pvr redy.
    !nagrywania mają odostępnić we wrześniu

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2010-08-19 10:58:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > czyli co - majac stary talerz od Canal + i kabel wystarczy ze kupie
    > dekoder TNK i karte TNK i bede mial tv cyfrowa z tvn i tvp + FTA?

    Jak nie kupisz, ale mieszkasz w dobrym rejonie kraju, to też będziesz miał i
    to za darmo.

  • 10. Data: 2010-08-19 15:20:38
    Od: "Derian" <M...@w...pl>

    > Jak nie kupisz, ale mieszkasz w dobrym rejonie kraju, to też będziesz miał
    > to za darmo.
    jak to mozliwe?