  • 1. Data: 2010-08-17 19:52:14
    Temat: zemsta na TVNie za Youtube
    Od: "revenger" <r...@n...er>

    TVN często interweniuje gdy fragmenty ich programów są umieszczane na
    serwisie Youtube i nie można już ich obejrzeć.
    Niedawno w ich audycji na TVN24 [Szkło kontaktowe] wyemitowali
    amatorskie dzieło internauty w którym użyto fragmentów z pirackiej
    wersji najnowszego filmu o Shreku.
    To nadaje się do jakiegoś ZPAVu czy innego Zaiksu?

  • 2. Data: 2010-08-18 07:36:01
    Temat: Re: zemsta na TVNie za Youtube
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 17-08-2010 o 21:52:14 revenger <r...@n...er> napisał(a):

    > To nadaje się do jakiegoś ZPAVu czy innego Zaiksu?

    Jeśli już, to dostanie się Youtubowi albo użytkownikowi który to tam
    zamieścił. TVN użył legalnie materiału z Youtube. Skąd się wziął materiał
    na Youtube to już ich nie obchodzi.
    To dość częsty trick - zamiast starać się o prawa do jakiegoś materiału,
    szukają go na Youtube, podpisują "źródło: Youtube" i problem z głowy :)

    --
    SW3
    ----

  • 3. Data: 2010-08-18 10:22:38
    Od: "revenger" <r...@n...er>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]

    >To dość częsty trick - zamiast starać się o prawa do jakiegoś
    >materiału, szukają go na Youtube, podpisują "źródło: Youtube" i

    Sprytne, to czekam aż całe audycje, koncerty i ciekawe filmy będą
    puszczane w telewizji z Youtube, skoro wystarczy taka wzmianka o jakiej
    piszesz.
    Może by tak puszczać muzykę z Youtube, zamiast radia w różnych punktach
    usługowych typu fryzjer i kosmetyczka, sposób na obejście tantiem
    Zaiksu!

  • 4. Data: 2010-08-18 11:47:40
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-08-18 09:36, SW3 pisze:

> [...]
    > To dość częsty trick - zamiast starać się o prawa do jakiegoś materiału,
    > szukają go na Youtube, podpisują "źródło: Youtube" i problem z głowy :)

    TVN też stosował inny trick. Np. jak chcieli pokazać urywek meczu to
    szli do jakiegoś pubu i pokazywali mecz z telewizora w pubie...

  • 5. Data: 2010-08-19 13:56:09
    Od: "revenger" <r...@n...er>

    Użytkownik "quasi" <s...@s...spamem.pogania> napisał w wiadomości

    > TVN też stosował inny trick. Np. jak chcieli pokazać urywek meczu to
    > szli do jakiegoś pubu i pokazywali mecz z telewizora w pubie...

    To też jest chyba niedozwolone, aż mi się śmiać kiedyś chciało gdy
    pokazywali w CNN relacje z pubu gdzieś w zabitej dechami Afryce,
    goście oglądali mecz na "zamglonym" w CNN telewizorze ;)

  • 6. Data: 2010-09-07 23:27:51
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    Przekonałeś sie o korporacjonizmie i krwiożerczym kapitalizmie w działaniu.
    Liczy się tylko własny interes prezesów. Mafie filmowo-telewizyjne z USA i
    zachodu oraz współpracujące z nimi mafie filmowo-telewizyjne z Polski, Radio
    Zet, PR1, TVP, TVN, Polsat, TV Puls, podpisują umowy z wykonawcami cyrografy i
    blokują przepływ dorobku intelektualnego. Ze szkodą dla twojego rozwoju
    intelektualnego. A zysku dla tych pierwszych. No chyba, że są to
    jankesko-anglosaskie pomyje.

    Weźmy przykład. Czy słyszałeś kiedyś w radiu, TVP, tych rzekomo rzetelnych
    dziennikarzy muzycznych Sierocki, Niedźwiecki utwór Daniela Landy Pozdrav z
    Fronty. Wycierus telewizyjny, Rodowicz ma na serwisie Youtube 1 400 000 za
    najlepszy teledysk, natomiast Daniel Landa ma 1 700 000. Ty płacisz abonament,
    a w mafijnej Warszawie liczy się tylko dopływ kasy dla ludzi na odpowiednich
    stanowiskach.