  • 1. Data: 2010-01-11 19:07:45
    Temat: TV przez net z zagranicy
    Od: "MaRkS" <x...@g...pl>

    Ja w temacie.. jest jakas mozliwosc??
    Wdzieczny bede za kazda podpowiedz....

    Pozdr

  • 2. Data: 2010-01-11 20:29:50
    Temat: Re: TV przez net z zagranicy
    Od: GreGG <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    W dniu 2010-01-11 20:07, MaRkS pisze:
    > Ja w temacie.. jest jakas mozliwosc??
    > Wdzieczny bede za kazda podpowiedz....

    Ściągnij sobie TVUPlayera.

  • 3. Data: 2010-01-14 13:00:52
    Od: Jaco <h...@a...com>

    > Ja w temacie.. jest jakas mozliwosc??
    > Wdzieczny bede za kazda podpowiedz....

    http://www.pearl.de/a-PX4265-1601.shtml?query=tv%20b
    ox

    co prawda po niemiecku, ale moze znajdziesz cos w innym jezyku. W
    skrocie jest to urzadzenie przesylajace sygnal wychodzacy z twojego tv
    recivera do netu. Programem zainstalowanym na laptopie laczysz sie z
    boxem za pomoca unikalnego ID, tak ze tylko jeden klient moze ogladac
    przekaz. Do urzadzenia dodany jest nadajnik IR, ktorym mozesz sterowac
    twoj reciver, zmieniac kanaly itd.
    Urzadzenia nie mam i nie moge nic powiedziec o jakosci przekazu, ale
    wyglada dosc interesujaco.

    Pozdrawiam
    Jaco