  • 1. Data: 2013-05-26 19:26:47
    Temat: TV w internecie
    Od: z <...@...pl>

    Co jakiś czas czytam o poszukiwaniach kanałów w necie.
    Ostatnio wygrzebałem: https://watch.netvi.tv/
    Niby darmowe (tylko logowanie)
    Jakieś kruczki, opinie, alternatywne strony? :-)

  • 2. Data: 2013-05-26 21:05:27
    Temat: Re: TV w internecie
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-05-26 19:26, z pisze:
    > Co jakiś czas czytam o poszukiwaniach kanałów w necie.
    > Ostatnio wygrzebałem: https://watch.netvi.tv/
    > Niby darmowe (tylko logowanie)
    > Jakieś kruczki, opinie, alternatywne strony? :-)

    Czytałeś regulamin tej stronki - m.in. jest tam mowa i o opłatach...
    Pomijając jakość transmisji oraz ilość kanałów ( to już lepiej za grosze
    kupić tuner DVB-T ) - wcale nie jest za darmo... Włącz sobie kanał
    "republika" i przeczytaj komunikat, jaki się wyświetli. I masz już
    odpowiedź na tajemnicze "za darmo".

    --
    Jacek S.

  • 3. Data: 2013-05-26 21:52:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-26 21:05, Jacek S. pisze:
> [...]
    > kupić tuner DVB-T ) - wcale nie jest za darmo... Włącz sobie kanał
    > "republika" i przeczytaj komunikat, jaki się wyświetli. I masz już

    Znasz jakieś inne nie znane mi wady-cechy albo coś alternatywnego
    puszczającego _na żywo_ kanały w sieci?
    Republika faktycznie jest płatna ale mnie interesuje przynajmniej zestaw
    który dają za darmo.
    Chociaż... Kiedyś Orange dawało gratis kilka kanałów swoim klientom a
    później wprowadzili opłaty. :-( Odpukać...

  • 4. Data: 2013-05-28 00:31:12
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    http://weeb.tv/channels
    http://tv-online.strefa.pl/

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 5. Data: 2013-05-28 07:23:25

    W dniu 2013-05-28 00:31, zlotowinfo pisze:

    > http://weeb.tv/channels
    Znamy: limity lub kasa. Ciężko ostatnio w godzinach popołudniowych się
    załapać.

    > http://tv-online.strefa.pl/
    Takich stron jest na pęczki.