  • 1. Data: 2013-05-27 17:54:10
    Temat: superstacja
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    superstacji nie bedzie na dvb-t czy czegos nie widze?

  • 2. Data: 2013-05-27 18:01:37
    Temat: Re: superstacja
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-05-27 17:54, Mr. Misio donosi, że:
    > superstacji nie bedzie na dvb-t czy czegos nie widze?

    Nie - obecny konkurs jest na kanały:
    - społeczno-religijny
    - filmowy
    - dziecięcy
    - popularno-naukowy

  • 3. Data: 2013-05-27 18:11:14
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik sat_diver napisał:
    > Nastał dzień 2013-05-27 17:54, Mr. Misio donosi, że:
    >>
    > Nie - obecny konkurs jest na kanały:
    > - społeczno-religijny

    no niestety ss nie jest religijna ;)

    > - filmowy
    > - dziecięcy
    > - popularno-naukowy

    To TVP Historia jak rozumiem bedzie zakodowana?

  • 4. Data: 2013-05-27 18:19:04
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > superstacji nie bedzie na dvb-t czy czegos nie widze?

    nie wiem ale skad wzielo sie jakies discopolo TV ?
    czy ten kraj zmierza do zaglady? Kto to oglada i kogo bylo stac na koncesje?
    MASAKRA.

  • 5. Data: 2013-05-27 20:02:03
    Od: K <...@...c>

    W dniu 27-05-2013 18:19, inteligentny pisze:
> [...]
    >>

    > nie wiem ale skad wzielo sie jakies discopolo TV ?
    > czy ten kraj zmierza do zaglady? Kto to oglada i kogo bylo stac na

    a w jakim celu znajduje sie tam tv polonia i dlaczego nie ma tvp sport?

  • 6. Data: 2013-05-27 20:03:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-27 18:19, inteligentny pisze:
    > nie wiem ale skad wzielo sie jakies discopolo TV ?
    > czy ten kraj zmierza do zaglady? Kto to oglada i kogo bylo stac na
    > koncesje?
    > MASAKRA.

    Co jest? Dopiero teraz zakumali co za gu... ma być nadawane?
    Wiem... Takie _imperium_ Rydzyka nie sięga do pięt tym potentatom
    medialno, spamowo, chłamowym. Nie uzbierają pewnie znowu ;-)

  • 7. Data: 2013-05-27 23:14:52
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik z napisał:

    > Co jest? Dopiero teraz zakumali co za gu... ma być nadawane?

    No gowno straszne. MISJA i ABONAMENT hahahahahaha :)

    Ale coz, kanaly sa dopasowane do wiekszosci odbiorcow najwyrazniej

  • 8. Data: 2013-05-28 06:07:00
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-05-27 18:11, Mr. Misio donosi, że:

    > no niestety ss nie jest religijna ;)

    > To TVP Historia jak rozumiem bedzie zakodowana?
    Nie, ja napisałem jakie kanały _poza_obecnie_nadawanymi_ mają się pojawić.
    Jak widać Superstacja nie pasuje do żadnego z profili.

  • 9. Data: 2013-05-28 17:27:07
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 27, 11:14 pm, "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote:
    > No gowno straszne. MISJA i ABONAMENT hahahahahaha :)
    >
    > Ale coz, kanaly sa dopasowane do wiekszosci odbiorcow najwyrazniej

    tylko, że tzw. MISJA (opłacana ABONAMENTAMI) ma tę większość
    WYCHOWYWAĆ i edukować
    a nie DOSTOSOWYWAĆ się do gustów rynsztoków

  • 10. Data: 2013-05-28 17:30:57
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 28, 6:07 am, sat_diver <s...@s...info> wrote:
> [...]

    JAK TO nie??! Przecież ATEIZM to także odmiana religii czy wyznania
    światopoglądowego...
    Przypuszczam, że KRRiTV bez trudu uda się uzasadnić to w mediach tzw.
    MEJNSTRIMOWYCH,
    już NIE TAKIE WAŁKI się udało ;)