  • 1. Data: 2013-01-27 01:15:14
    Temat: Tablet
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Witajcie.

    Potrzebuję kupić TANI chiński tablet spełniający następujące wymagania:

    - w pełni działający android 4 (czyli związane z tym co najmniej 1GHz
    procka i 512MB RAM?)
    - 7"
    - GPS
    - modem 3g kompatybilny z AREO
    - wejście jack obsługujące piloty
    - najlepiej wejście zasilania oddzielne od usb
    - wejście na microsd obsługujące 16-32Gb karty

    mile widziane
    - 2x USB
    - dualsim
    - DVB-T
    - dobra kamera
    - dobra odporność na niskie i wysokie temperatury
    - wyjście na zewnętrzną antenę

    Nie musi mieć super czułego dotyku, może być totalnie noname cing ciang,
    ekran też nie musi być hd, niemniej planuję używać go w samochodzie więc
    jakiś rozsądny kontrast powinien oferować. No i oczywiście, żeby dało
    kupić się do niego podstawkę montażową

    polecicie coś za jakieś dobre pieniądze? Prawdopodobnie go zmarnuję wiec
    nexus 7 odpada.

  • 2. Data: 2013-01-27 02:15:03
    Temat: Re: Tablet
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-27 01:15, PlaMa pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Potrzebuję kupić TANI chiński tablet spełniający następujące wymagania:

    Nooo, jeśli ktoś zapoda TANI tablet o takich parametrach to sam się
    skuszę, ale myślę, że takie rzeczy, które wymieniłeś to tylko w śp. Erze...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2013-01-27 08:30:19
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 02:15:03 +0100, Krystek napisał(a):

    > Nooo, jeśli ktoś zapoda TANI tablet o takich parametrach to sam się
    > skuszę, ale myślę, że takie rzeczy, które wymieniłeś to tylko w śp. Erze...

    A jakikolwiek DROGI tablet 7" spełnia tak wyśrubowane wymagania?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 4. Data: 2013-01-27 09:24:15
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 27.01.2013 01:15, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > Potrzebuję kupić TANI chiński tablet spełniający następujące wymagania:
    >
    > - w pełni działający android 4 (czyli związane z tym co najmniej 1GHz
    chyba żaden chiński. Aerro2 to taki polski wymysł, któ?y zniknie za 2
    lata. pozatym zwykły modem usb wystawiony do okna może radykalnie
    poprawić zasięg!
    > - wejście jack obsługujące piloty
    jakie piloty? jakie wejście?
    > - najlepiej wejście zasilania oddzielne od usb
    czasem tak jest.
    > - wejście na microsd obsługujące 16-32Gb karty
    to prawie zawsze

    > mile widziane
    > - 2x USB
    może hub? Sam tablet z wystającymi pendrivami to już niewygodne urządzenie
    > - dualsim
    jasne. a świstak zawija w papierki karty sim z aero2
    > - DVB-T
    Mając 60 godzin filmów na karcie sd będziesz oglądał przez dvbt obrady
    sejmu?
    > - dobra kamera
    Tak, znowu świstak
    > - dobra odporność na niskie i wysokie temperatury
    jasne
    > - wyjście na zewnętrzną antenę
    antene gsm? tak, tak, tak...

> [...]
    > kupić się do niego podstawkę montażową
    >
    > polecicie coś za jakieś dobre pieniądze? Prawdopodobnie go zmarnuję wiec
    ToMasz

  • 5. Data: 2013-01-27 11:28:54
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    pewnie nie wszystkie ale wiekszosc wymagan w tym najnizsza cena
    spelnia: Navroad nexo 3g

  • 6. Data: 2013-01-27 12:56:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-27 08:30, ALEX Alpha MR pisze:

    > A jakikolwiek DROGI tablet 7" spełnia tak wyśrubowane wymagania?

    Ależ podstawowe wymagania nie są wcale wyśrubowane: gps, 3g obsługujące
    areo (chyba działają tu jakieś standardy - czy może zwykły modem 3g nie
    da rady?), karty pamięci. To oddzielne zasilanie w sumie mogę wstawić do
    "mile widziane".

  • 7. Data: 2013-01-27 13:08:20
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-27 09:24, ToMasz pisze:

    > chyba żaden chiński. Aerro2 to taki polski wymysł, któ?y zniknie za 2
    > lata. pozatym zwykły modem usb wystawiony do okna może radykalnie
    > poprawić zasięg!

    sęk w tym, że będę potrzebował wolnego portu usb na poendrive i inne
    dyski. Oddzielny modem nie stanowi problemu, ale tab musi mieć wtedy
    2xusb. Chyb, że można podłączyć do tabletu hub usb?

    > jakie piloty? jakie wejście?

    odnoszę się do analogii z smartphonami. Są słuchawki z przyciskami:
    next, back, volume up, volume down, play, pause; które pozwalają
    sterować urządzeniem w zakresie zgłaszania i ściszania lub zmiany
    utworu. Tablety tego nie posiadają?

    > może hub? Sam tablet z wystającymi pendrivami to już niewygodne urządzenie

    tak jak napisałem wcześniej, jeżeli tablety ogarniają huby usb to jak
    najbardziej satysfakcjonuje mnie takie rozwiązanie. Gorzej jak zasilanie
    tabletu jest przez usb/microusb. Da się to pogodzić z hubem?

    > jasne. a świstak zawija w papierki karty sim z aero2

    zaczynam podejrzewać że to aero2 to jakiś niekompatybilny z niczym
    potworek :(

    > Mając 60 godzin filmów na karcie sd będziesz oglądał przez dvbt obrady
    > sejmu?

    to tylko "mile widziane" :)

    > Tak, znowu świstak

    fajnie by było użyć taki tablet jako rejestratora - 0,3mpx to trochę
    mało jak na takie zadanie.

    > jasne

    w specyfikacjach podają -40 do +40. to chyba nieźle. Zresztą to będzie
    pewien eksperyment, dlatego zależy mi na dobrej cenie urządzenia -
    obmyślam to wszystko z założeniem, że to wszystko szlag trafi i pójdzie
    na śmietnik.

    > antene gsm? tak, tak, tak...

    piszesz serio czy czuję tu sarkazm? :)

  • 8. Data: 2013-01-27 13:20:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 09:24:15 +0100, ToMasz napisał(a):

    > chyba żaden chiński. Aerro2 to taki polski wymysł, któ?y zniknie za 2
    > lata. pozatym zwykły modem usb wystawiony do okna może radykalnie
    > poprawić zasięg!

    Jak to dobrze, że istnieją tacy wioskowi geniusze, zawsze to weselej z
    rana.
    Twierdzisz, że takie byty jak 3GPP, UMTS-forum czy ITU oraz światowe
    koferencje to polski wymysł?
    I kiedy Polska zaanektowała Hong Kong, Australię, Nową Zelandię, Republikę
    Dominikany, Wenezuelę, Tajlandię, RPA, Japonię i Indonezję? Nie wiedziałem,
    że Polska jest taką potęgą kolonialną?

    A może tylko twój dealer ma tak dobry towar?

    PS.
    http://www.umts-forum.org/content/view/2719/174/
    http://en.wikipedia.org/wiki/UMTS_frequency_bands
    band VIII

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 9. Data: 2013-01-27 13:59:14
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 12:56:54 +0100, PlaMa napisał(a):

    > Ależ podstawowe wymagania nie są wcale wyśrubowane: gps, 3g obsługujące
    > areo (chyba działają tu jakieś standardy - czy może zwykły modem 3g nie
    > da rady?),

    Aero2 to 900MHz, a większość obsługuje tylko 2100MHz.

  • 10. Data: 2013-01-27 14:28:28
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 27.01.2013 13:20, Waldek Godel pisze:

    > Jak to dobrze, że istnieją tacy wioskowi geniusze, zawsze to weselej z
    > rana.
    > Twierdzisz, że takie byty jak 3GPP, UMTS-forum czy ITU oraz światowe
    > koferencje to polski wymysł?
    nie. twierdzę że Waldek jak zawsze umie manipulować cytatami

    > I kiedy Polska zaanektowała Hong Kong, Australię, Nową Zelandię, Republikę
    > Dominikany, Wenezuelę, Tajlandię, RPA, Japonię i Indonezję? Nie wiedziałem,
    > że Polska jest taką potęgą kolonialną?

    j.w.

    > A może tylko twój dealer ma tak dobry towar?
    A może przestaniesz manipulować cytatami, i napiszesz jak mężczyzna a
    nie kalesony że nie mam racji, i na ebayu mozna kupić tablet z 100%
    obsługą Aero2?

    Jak już udowodnisz że masz jaja (chyba nie za trudne) to potem tak pi
    razy oko napisz jaki jest procentowy stosunek tabletów obsługujących
    aero2 do reszty tabletów. To ostatnie tak tylko, na luzie dla potomnych

    ToMasz