  • 1. Data: 2012-03-14 10:52:51
    Temat: Tablet ZePad Zt-180
    Od: DK <a...@g...pl>

    Witam ...

    Znajomy chciał uszczęśliwić jakiś czas temu rodzinę i "zainwestował" w
    ten rewelacyjny wynalazek. Chodzi to na Androidzie 2.2 i jest widziane
    jako telefon :)
    Wchodząc na popularne strony internetowe ładują się wersje przystosowane
    do telefonów. Zubożone, inaczej poformatowane itp. Da się to jakoś
    zmienić. Zainstalowałem operę dla androida ale na tym jest dokładnie to
    samo.
    Być może trzeba coś zmienić/ustawić w samym androidzie, aby strony
    wyświetlały się poprawnie.

    Sam tablet jest tragiczny i jeżeli ktoś ma ochotę go kupić to
    zdecydowanie odradzam.

  • 2. Data: 2012-03-14 16:39:26
    Temat: Re: Tablet ZePad Zt-180
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

    On Wed, 14 Mar 2012 11:52:51 +0100
    DK <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > do telefonów. Zubożone, inaczej poformatowane itp. Da się to jakoś
    > zmienić. Zainstalowałem operę dla androida ale na tym jest dokładnie to

    Zmień Operę. W Mini można wyłączyć ,,Mobile view", w Mobile nie można.

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

  • 3. Data: 2012-03-14 18:25:17
    Od: crush <p...@h...com>

    W dniu 2012-03-14 11:52, DK pisze:
> [...]
    > wyświetlały się poprawnie.
    >
    > Sam tablet jest tragiczny i jeżeli ktoś ma ochotę go kupić to
    Polecam jedyne słuszne rozwiązanie tj. Dolphin browser HD. Darmowa dość
    dobrze dopracowana przeglądarka internetowa dla androida z możliwością
    wyboru trybu w jakim mają być wyświetlane strony. Dostępna w Google Play
    (dawny android market):
    https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.m
    geek.TunnyBrowser

    --
    ________

    Paweł Wołoszyn
    http://www.goldenline.pl/pawel-woloszyn2

  • 4. Data: 2012-03-15 08:34:45
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Tomasz Minkiewicz nabazgrał(a):

    > Zmień Operę. W Mini można wyłączyć ,,Mobile view", w Mobile nie można.

    Chyba odwrotnie, w Opera Mobile można wyłączyć tryb dla mobilny a Mini chyba
    nie.

  • 5. Data: 2012-03-15 11:39:08
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

    On Thu, 15 Mar 2012 09:34:45 +0100
    "Chris" <s...@s...net> wrote:

    > Tomasz Minkiewicz nabazgrał(a):

    > Chyba odwrotnie, w Opera Mobile można wyłączyć tryb dla mobilny a Mini chyba
    > nie.

    U mnie można w Mini, a w Mobile nie. Odpaliłem obie Opery i się
    upewniłem. Z tym, że nie wiem, czy mówimy o tym samym, bo ja o
    wyświetlaniu, a Ty chyba masz na myśli, czy renderowanie będzie
    robione lokalnie, czy na serwerze - z tym faktycznie jest tak jak
    piszesz.

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

  • 6. Data: 2012-03-15 12:09:23
    Od: "Chris" <s...@s...net>

> [...]

    > wyświetlaniu, a Ty chyba masz na myśli, czy renderowanie będzie
    > robione lokalnie, czy na serwerze - z tym faktycznie jest tak jak

    Wyświetlanie w Opera Mobile mam ustawione jako Mobile ale można przestawić
    na Desktop
    Ustawienia > Zaawansowane > User Agent > Mobile/Desktop

    Opera Mobile Wersja 12.00.ADR-1203051631

  • 7. Data: 2012-03-15 14:08:02
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

    On Thu, 15 Mar 2012 13:09:23 +0100
    "Chris" <s...@s...net> wrote:

    > Tomasz Minkiewicz nabazgrał(a):

    > Wyświetlanie w Opera Mobile mam ustawione jako Mobile ale można przestawić
    > na Desktop
    > Ustawienia > Zaawansowane > User Agent > Mobile/Desktop

    No to rzeczywiście mówiliśmy o czym innym, z tym że Ty mówiłeś jeszcze
    o czymś innym niż myślałem :). Faktycznie, mam taką opcję jak piszesz,
    ale ja miałem na myśli ,,Settings/Mobile view", które jest tylko w Mini
    (w którym z kolei nie ma możliwości wyboru User agenta w Advanced).

    Jak będę miał pod ręką tableta, to poeksperymentuję, jak włączenie tych
    opcji wpływa na wyświetlanie. Na komórce to i tak bez sensu.

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

  • 8. Data: 2012-03-15 14:16:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

> [...]

    > Jak będę miał pod ręką tableta, to poeksperymentuję, jak włączenie tych
    > opcji wpływa na wyświetlanie. Na komórce to i tak bez sensu.

    Zależy :) jak prowadzisz portal który ma opcję mobile to nawet na tel warto
    sprawdzac w wersji desktop czy wszystko działa :)