  • 1. Data: 2020-01-08 19:48:22
    Temat: Tabliczki opisowe na rozdzielnie
    Od: wowa <w...@g...pl>

    Witam
    Czy macie jakąś technologię wykonania tabliczek opisowych na szafę
    sterującą? Muszę wykonać opis dla kilku przycisków i kontrolek
    umieszczonych na drzwiach rozdzielni. Jak to zrobić w sposób
    jednostkowy, amatorsko nie drogi i do przyjęcia przez płatnika?
    Wszystkie opisy jakie znalazłem zaczynają się od "kup drukarkę
    termotransferową" lub "daj do grawera". Mogę wykonać naklejki ale to
    bardzo ubogo. Najbardziej podobają mi się opisy z drukarki ale nie znam
    żadnego elektryka z taką zabawką. W zasadzie to nie znam żadnego
    elektryka :)
    Wojtek

  • 2. Data: 2020-01-08 19:48:35
    Temat: Re: Tabliczki opisowe na rozdzielnie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wowa" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >jednostkowy, amatorsko nie drogi i do przyjęcia przez płatnika?
    >Wszystkie opisy jakie znalazłem zaczynają się od "kup drukarkę

    Obie chyba dobre, ale ... wydrukowac na papierze i zalaminowac ?

    J.

  • 3. Data: 2020-01-08 20:33:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/01/2020 19:48, wowa wrote:
    > Mogę wykonać naklejki ale to
    > bardzo ubogo.

    Wydrukuj na naklejce. Na to przyklej kolejną, przezroczystą folię.

    Jeśli chcesz skokowo podnieść poziom profesjonalizmu wydrukuj na
    naklejce metalizowanej, będzie jak z fabryki.

  • 4. Data: 2020-01-08 20:55:48
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 08.01.2020 o 19:48, wowa pisze:
> [...]
    > bardzo ubogo. Najbardziej podobają mi się opisy z drukarki ale nie znam
    > żadnego elektryka z taką zabawką. W zasadzie to nie znam żadnego

    Napisać letrasetem i podgrzać aby się lekko nadtopił.

    P.P.

  • 5. Data: 2020-01-08 22:24:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-01-08 o 19:48, wowa pisze:
> [...]
    > sterującą? Muszę wykonać opis dla kilku przycisków i kontrolek
    > umieszczonych na drzwiach rozdzielni. Jak to zrobić w sposób

    Dla kilku średnio się opłaca, ale ja bym mimo wszystko tak zrobił:
    Brother P-Touch PT-H107 za 85pln

    jak chcesz taniej to drukujesz na drukarce, przyklejasz na wierzchu
    szeroką taśmę bezbarwną, od spodu taśmę dwustronną (do wykładzin).
    wycinasz naklejki i naklejasz. Masz naklejkę z zalaminowaną powierzchnią.
    Tadaaaa....

    A jak już ci się znudzi marnowanie czasu to kup tego brothera (lub
    podobny model - u chinoli taśmy po kilka zeta są).

  • 6. Data: 2020-01-09 09:33:53
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    -- Wiadomość oryginalna (wysłana 08.01.2020 19:48) --
> [...]
    > bardzo ubogo. Najbardziej podobają mi się opisy z drukarki ale nie znam
    > żadnego elektryka z taką zabawką. W zasadzie to nie znam żadnego

    Taka technologia mi się sprawdza. Naklejka z opisem ma 3 warstwy:
    1. Tło: kolorowa folia samoprzylepna (do kupienia w sklepach
    dla plastyków)
    2. Przezroczysta folia samoprzylepna do druku, np.
    http://folaser.pl/folie-samoprzylepne/4576-adhesive-
    f-klar-folia-samoprzylepna-przezroczysta-10a4-do-dru
    karek-laserowych.html
    3. Zwykła przezroczysta folia samoprzylepna (do kupienia jak 1)

    Drukuję na zwykłej laserówce opis na warstwie 2, zaklejam to
    z wierzchu folią 3, całość naklejam na folię 1.

    Powstaje przyjemna w dotyku naklejka z nadrukiem nie do zdarcia.
    Łączenie warstw trzeba robić starannie, folie łatwo łapią
    bąble powietrza.

    MKi

  • 7. Data: 2020-01-09 13:06:30
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-01-08 o 19:48, wowa pisze:
    > Witam
    > Czy macie jakąś technologię wykonania tabliczek opisowych na szafę
    > sterującą?

    Jak tylko kilka labelek, to wydrukuj je na papierze samoprzylepnym,
    powycinaj, zabezpiecz od strony druku taśmą przezroczystą i masz z głowy.

    http://mec.internetdsl.pl/IMG_20200109_124544.jpg

    Żółta była pierwotnie biała jak ta poniżej, tylko ma 4 lata więcej. Ta
    poniżej jest z listopada. Nikt tego Mikrotika nie dotyka, leży sobie na
    stole, nie jest narażony na bezpośrednie światło słoneczne. Po prostu
    zwykłe warunki, jak w biurze. Zaniki czcionki na żółtej etykiecie to nie
    efekt kodowania do jpega, to naprawdę zaczyna znikać.
    Dodatkowo, na pendrive też była labelka, ale starła się, czyli nie dotykać.
    Robimy tym:
    https://dymo.sklep.pl/pl/p/Drukarka-Dymo-LetraTag-LT
    -100H-S0884020/3
    Zawsze taśma od nich, żadne zamienniki. Wnioski wyciągnij sam.

    Dodatkowo: jaja urwać temu, co nie zrobił w tej labelarce układu qwerty,
    tylko zwykły alfabet ;)

    --
    viktorius

  • 8. Data: 2020-01-09 19:18:01
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Wydrukuj na naklejce. Na to przyklej kolejną, przezroczystą folię.
    >
    > Jeśli chcesz skokowo podnieść poziom profesjonalizmu wydrukuj na naklejce
    > metalizowanej, będzie jak z fabryki.

    Tak planowałem. Popytam znajomego reklamownika. Ale dalej nie ta
    jakość.
    Wojtek

  • 9. Data: 2020-01-09 19:20:56
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Napisać letrasetem i podgrzać aby się lekko nadtopił.

    Masz na myśli tą kalkomanie?
    Wojtek

  • 10. Data: 2020-01-09 19:47:10
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Dla kilku średnio się opłaca, ale ja bym mimo wszystko tak zrobił:
    > Brother P-Touch PT-H107 za 85pln

    Jak mnie reklamownik oleje to sprawdzę to rozwiązanie. Kolega niżej
    pisze o Dymo co przywołuje na myśl niebieską taśmę z wyciskanymi
    literkami :) Dlatego nie patrzyłem w tym kierunku.
    Wojtek