  • 1. Data: 2015-01-18 12:04:50
    Temat: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    Ku przestrodze zapierdalaczom:

    https://www.youtube.com/watch?v=yS5PpL3db2U

    http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/chorzow-smier
    telny-wypadek-na-dts-policja-opublikowala-film,26806
    60,artgal,t,id,tm.html

  • 2. Data: 2015-01-18 13:35:51
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    >
    > http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/chorzow-smier
    telny-wypadek-na-dts-policja-opublikowala-film,26806

    "Żyć szybko, umierać młodo". Jebnął w słup, aż kamera wpadła w rezonans

  • 3. Data: 2015-01-18 13:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik spider "spajder78[WytnijTo]"@wp.pl ...

> [...]
    >
    > http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/chorzow-smier
    telny-wypadek-na-dt
    > s-policja-opublikowala-film,2680660,artgal,t,id,tm.h

    W Poznaniu na zjezdzie z A2 na Katowice jadac od strony Lubonia co chwile
    mamy przez to conajmniej korki, albo stłuczki bo przygłupy jada do konca
    lewym pasem autostrady, po czym hamulec i wciskaja sie do skretu.
    Szkoda człowieka, ale dobrze ze zabił tylko siebie. :(

  • 4. Data: 2015-01-18 14:55:11
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-01-18 o 13:59, Budzik pisze:

    > Szkoda człowieka

    patrząc jak jeździł to chyba nie.

  • 5. Data: 2015-01-18 15:29:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa m...@w...pl ...

    > patrząc jak jeździł to chyba nie.

    Dobrze, ze juz nie ma go na drogach jako kierowcy.
    Ale jako człowieka zawsze szkoda.

  • 6. Data: 2015-01-18 15:39:13
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > patrząc jak jeździł to chyba nie.

    Nikomu zle nie zycze, ale czekam niecierpliwie, az rozwali sie tam ktos
    wazny, jakis celebryta, ostatecznie jakas rodzinka z dziecmi. Zwykle
    wtedy mamy do czynienia z cudem mogacym nawrocic nawet Palikota:
    Przyjezdza ekipa i montuje barierki energochlonne.
    Narazie wazniejsza jest ochrona przed halasem pola kukurydzy, niz zycia
    jakiegos tam kierowcy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2015-01-18 15:46:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > ekipa i montuje barierki energochlonne.
    > Narazie wazniejsza jest ochrona przed halasem pola kukurydzy, niz zycia

    Tu sie zgadzam. Podobnie jest z filarami wiaduktu. Pytanie tylko, co z
    przydroznymi drzewami na tysiacach km innych drog ?:)

  • 8. Data: 2015-01-18 15:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak c...@b...pl ...

    > Tu sie zgadzam. Podobnie jest z filarami wiaduktu. Pytanie tylko, co z
    > przydroznymi drzewami na tysiacach km innych drog ?:)

    Sukcesywnie wycinac.
    Na szczescie przy nowych drogach juz nie sadza.
    Za to kopią rowy po x metrów...

  • 9. Data: 2015-01-18 16:24:15
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-18 o 15:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Czesław Wiśniak c...@b...pl ...

    > Sukcesywnie wycinac.
    > Na szczescie przy nowych drogach juz nie sadza.
    > Za to kopią rowy po x metrów...

    rów to nic, najfajniejsze są przejazdy przez ten rów i betonowa rura pod
    nim, żeby woda mogła płynąć. jak się ślizgniesz i wlecisz do rowu bokiem
    to się jakoś tam w miarę zatrzymasz. chyba, ze trafisz na taki przejazd,
    wtedy resztki Ciebie wyjdą tą rurą z drugiej strony...

    pomysł głupi jak mało co..

    @

  • 10. Data: 2015-01-18 16:30:15
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > to się jakoś tam w miarę zatrzymasz. chyba, ze trafisz na taki przejazd,
    > wtedy resztki Ciebie wyjdą tą rurą z drugiej strony...

    Rozumiem, ze piszesz o przepustach. Takie miejsca powinny byc zabezpieczone
    barierami