  • 1. Data: 2024-03-06 10:52:18
    Temat: Tak tylko o egzaminatorach na PJ. Kto ich dziś ZATRUDNIA i jak mają płacone?
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 2. Data: 2024-03-06 11:05:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.google.com/maps/@51.2391892,22.5794931,3
    a,75y,311.9h,87.18t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNwZ_mc9MPUcR
    4iX-g6Yl2w!2e0!7i16384!8i8192?authuser=0&entry=ttu

    powód oblania:

    Brak zjechania bliżej lewej krawędzi jezdni przy skręcie w lewo na
    drodze jednokierunkowej.

    To wygląda jakby sobie skurwiel upatrzył to miejsce.
    Tam jest dziura na dziurze a szeroki kont google nie oddaje ciasnoty i
    samochodów zaparkowanych dwoma kołami na jezdni.

  • 3. Data: 2024-03-06 12:26:58
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 06.03.2024 o 11:05, _Master_ pisze:
> [...]
    > Tam jest dziura na dziurze a szeroki kont google nie oddaje ciasnoty i
    > samochodów zaparkowanych dwoma kołami na jezdni.

    Nie za stary jesteś na prawko?
    A może odzyskujesz bo zabrali?
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2024-03-06 16:02:44
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > Tam jest dziura na dziurze a szeroki kont google nie oddaje ciasnoty i
    > samochodów zaparkowanych dwoma kołami na jezdni.

    Egzamin jest nagrywany i trzeba się odwołać. Jak kilka osób zrobi to w
    tym samym miejscu, u tego samego egzaminatora, to może ktoś w WORDzie
    się obudzi?

  • 5. Data: 2024-03-06 16:16:12
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-06 o 12:26, Mirek Ptak pisze:
    > Nie za stary jesteś na prawko?
    > A może odzyskujesz bo zabrali?

    A może mam 18 letniego syna?

    Pamiętam jak za komuny lekarz w gmninnym ośrodku zdrowia (Kurkiewicz
    chyba się nazywał) udowadniał mi że jestem daltonistą bo nie taki
    banknot dostał na badaniach do prawka.

    Zasada ta sama tylko metody inne.

    Grodzki też nie brał kopert do łapy tylko przyjmował datki na fundację l0(

    PS. Zgadnijcie na kiedy wyznaczono następny termin egzaminu?

  • 6. Data: 2024-03-06 16:18:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-06 o 16:02, nadir pisze:
    > Egzamin jest nagrywany i trzeba się odwołać. Jak kilka osób zrobi to w
    > tym samym miejscu, u tego samego egzaminatora, to może ktoś w WORDzie
    > się obudzi?

    Jutro powtórka.

    Jak zda to oczywiście że smrodu narobię. ;-)

    Słyszę od ludzi że nie jestem awanturującym się wyjątkiem.

    XXI wiek a parapety takie same jak za komuny ;-)

  • 7. Data: 2024-03-06 16:19:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Mar 2024 11:05:16 +0100, _Master_ wrote:
> [...]
    > Tam jest dziura na dziurze a szeroki kont google nie oddaje ciasnoty i
    > samochodów zaparkowanych dwoma kołami na jezdni.

    No ale taki przepis. Kursant powinien znac.

    Czy wystarczający do oblania ... na tej drodze IMHO nie, ale na to tez
    są przepisy.
    Na szerszej, jakby przepuscił tego z tyłu z lewej - też IMHO nie.
    Ale jakby nie było żadnego wyprzedzającego ... a to nie wiadomo,
    czy wiedział, ze trzeba się upewnic, czy potencjalne zagrozenie,
    lepiej oblać :-)

    A ze dziura na dziurze ... co to - twój samochód ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2024-03-06 16:50:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-06 o 16:19, J.F pisze:
    > No ale taki przepis. Kursant powinien znac.

    Kto powiedział że nie znał? Mowa o tym konkretnym miejscu podczas tego
    konkretnego egzaminu. Jakby zjechał na lewo to byłby posądzony że za
    blisko innych pojazdów.

    Inny zarzut był taki że za krótko stał na STOPie.

    A może jest przepis ile sekund ma się stać na stopie? ;-)

    Takie przypierdalanie się opryskliwego chłopiny który w domu ma
    przejebane bo go konkubina bije ;-)

  • 9. Data: 2024-03-06 18:00:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Mar 2024 16:50:31 +0100, _Master_ wrote:

    > Kto powiedział że nie znał? Mowa o tym konkretnym miejscu podczas tego
    > konkretnego egzaminu. Jakby zjechał na lewo to byłby posądzony że za
    > blisko innych pojazdów.

    Jest nagranie z kamery.

    > Inny zarzut był taki że za krótko stał na STOPie.
    >
    > A może jest przepis ile sekund ma się stać na stopie? ;-)
    >
    > Takie przypierdalanie się opryskliwego chłopiny który w domu ma
    > przejebane bo go konkubina bije ;-)

    Moze tak, może nie ... a moze po prostu kursant/ka mu podpadł/a

    J.

  • 10. Data: 2024-03-06 18:16:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.03.2024 o 16:50, _Master_ pisze:

    > Kto powiedział że nie znał? Mowa o tym konkretnym miejscu podczas tego
    > konkretnego egzaminu. Jakby zjechał na lewo to byłby posądzony że za
    > blisko innych pojazdów.

    A jaki cel jest zjeżdżania na lewo? Aby ten z tyłu mógł jechać prosto?

    > Inny zarzut był taki że za krótko stał na STOPie.

    Jak się zatrzymał, to zarzut do obalenia.

    > A może jest przepis ile sekund ma się stać na stopie? ;-)
    >
    > Takie przypierdalanie się opryskliwego chłopiny który w domu ma
    > przejebane bo go konkubina bije ;-)

    A kursant z charakteru zadziorny?

    Robert