  • 1. Data: 2024-03-03 09:39:08
    Temat: Ursula von der Leyen i chińskie samochody, czyli głupich nie sieją...
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=JFXDemu6cwk

  • 2. Data: 2024-03-03 10:06:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-03-03 o 09:39, _Master_ pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=JFXDemu6cwk

    W której minucie?

  • 3. Data: 2024-03-03 10:22:19
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-03 o 10:06, cef pisze:

    > W której minucie?

    Za trudne? Nie oglądaj ;-)

  • 4. Data: 2024-03-03 10:37:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-03-03 o 10:22, _Master_ pisze:

    > Za trudne? Nie oglądaj ;-)

    Głupio zapodane. Z początku filmu dowiaduję się, że autor już ma
    wyrobione zdanie na temat potencjału intelektualnego bohaterki
    tytułowej, dorzuca tezę o jakości chińskich wyrobów a jego gość w kilka
    minut nie potrafi nic konkretnego powiedzieć, oprócz tego co wszyscy
    wiedzą o Chinach a to już 10% filmu - więc nie mam czasu na pierdoły -
    gdzie jest konkret?

  • 5. Data: 2024-03-03 10:40:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-03-03 o 10:37, cef pisze:

> [...]
    > minut nie potrafi nic konkretnego powiedzieć, oprócz tego co wszyscy
    > wiedzą o Chinach a to już 10% filmu - więc nie mam czasu na pierdoły -

    I tak robisz też w innych tematach (wrzutka z filmem jednogodzinnym)
    a potem się dziwisz, że
    ludzie to olewają? Ciebie już większość olewa, możesz się cieszyć,
    że wymienisz ze mną kilka zdań.
    Lepiej się pewnie poczujesz, jak wzmacnia się Twoje oddziaływanie
    na świat i ludzi :-)

  • 6. Data: 2024-03-03 12:09:18
    Temat: Jak mogę Ci pomóc?
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 7. Data: 2024-03-03 12:29:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:us1gj0$9gv$3$cef@news.chmurka.net>
    user cef pisze tak:

    > I tak robisz też w innych tematach (wrzutka z filmem jednogodzinnym)
    > a potem się dziwisz, że
    > ludzie to olewają? Ciebie już większość olewa, możesz się cieszyć,
    > że wymienisz ze mną kilka zdań.

    Jakbyś nie odpowiadał temu debilowi
    łatwiej to łajno odfiltrować.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 8. Data: 2024-03-03 12:34:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.03.2024 o 12:29, PiteR pisze:
    > in <news:us1gj0$9gv$3$cef@news.chmurka.net>

    > Jakbyś nie odpowiadał temu debilowi
    > łatwiej to łajno odfiltrować.

    Ale to nie chodzi o to, by odfiltrować ale by mieć o czym tutaj dyskutować.

  • 9. Data: 2024-03-03 15:14:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-03-03 o 12:29, PiteR pisze:
    > in <news:us1gj0$9gv$3$cef@news.chmurka.net>

    > Jakbyś nie odpowiadał temu debilowi
    > łatwiej to łajno odfiltrować.

    Nigdy nie używałem KF, nawet w czasach 500 postów na każdej grupie dziennie.
    Czasem nie reaguję, ale lubię wiedzieć co się dzieje.
    A wiesz, sobota jest, mam trochę czasu, w zasadzie szukam zaczepki,
    to się przypierdalam - akurat tutaj słusznie.

  • 10. Data: 2024-03-03 15:19:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-03-03 o 15:14, cef pisze:

    > A wiesz, sobota jest, mam trochę czasu, w zasadzie szukam zaczepki,
    > to się przypierdalam - akurat tutaj słusznie.

    wyenterowało mi się za wcześnie -

    bo gość wkleja godzinny materiał, w którym od początku widać, że
    nic się nie wydarzy a żeby ująć tezę trzeba się doktoryzować.
    O tym co w temacie nie pojawiło się nic do 15 minuty filmu
    Ale tego się spodziewałem, bo już nie raz wklejał jakieś nasiadówki
    mędrców konfederatów, co to godzinę biesiadowali nad oczywistościami,
    że jak słońce świeci to jest jasno i ciepło
    a ten osobnik o mentalności nawalonego nastolatka to wklejał wszędzie.