  • 1. Data: 2012-06-09 09:53:58
    Temat: Tak w temacie torow
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Dla tych z moich okolic co lubia poskakac:

    http://www.zachod.pl/2012/06/w-slubicach-powstal-tor
    -motocrossowy/

    http://www.slubice24.pl/wiadomosci/aktualnosci/3589-
    tor-motocrossowy-w-slubicach-zapraszamy-na-otwarcie

    Chlopaki sie uparli, znalezli teren i zrobili wszystko sami. Kupili
    nawet specjalnie spychacz z demobilu. Wiec da sie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 2. Data: 2012-06-09 12:38:39
    Temat: Re: Tak w temacie torow
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-09 09:53, Kuczu pisze:
> [...]
    >

    > Chlopaki sie uparli, znalezli teren i zrobili wszystko sami. Kupili
    > nawet specjalnie spychacz z demobilu. Wiec da sie.

    Z motocrossowym jest nieco łatwiej niż z czarnym,w zasadzie wystarczą
    chęci,nie trzeba worka pieniędzy na nawierzchnię.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2012-06-09 15:37:58
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-06-09 12:38, Monster pisze:

    > Z motocrossowym jest nieco łatwiej niż z czarnym,w zasadzie wystarczą
    > chęci,nie trzeba worka pieniędzy na nawierzchnię.

    i nazwij go motocrossowy tor wyscigowy i zobaczysz jak bedzie pieknie i
    latwo - decyzje srodowiskowe to chyba najgorsza rzecz w naszym pieknym...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2012-06-09 20:35:37
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-09 15:37, Norbi pisze:

    > i nazwij go motocrossowy tor wyscigowy i zobaczysz jak bedzie pieknie i
    > latwo - decyzje srodowiskowe to chyba najgorsza rzecz w naszym pieknym...

    tego to już nie chciałem poruszać-patrz Pionki,nitka do zrobienia w
    kilka miesięcy,przepychanka z eko już ze trzy lata.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-06-09 20:54:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/09/2012 08:35 PM, Monster wrote:

    > tego to już nie chciałem poruszać-patrz Pionki,nitka do zrobienia w
    > kilka miesięcy,przepychanka z eko już ze trzy lata.

    Pionki to tytuł tej motocyklowej legendy o pięknym torze dla
    motocyklistów niedaleko Stolicy krążącej w środowisku od paru lat?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-06-09 22:17:20
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-09 20:54, AZ pisze:

    > Pionki to tytuł tej motocyklowej legendy o pięknym torze dla
    > motocyklistów niedaleko Stolicy krążącej w środowisku od paru lat?

    Coś tam czytałem ostatnio,a co lądowanie UFO się jednak z tego robi?

    --
    Tomek
    BMW R1100S