  • 1. Data: 2012-06-09 13:22:30
    Temat: [Olejowo] Tylko krowa nie zmienia poglądów
    Od: AZ <a...@g...com>

    No. Motul ochujał w tym roku z ceną ~300PLN za 300V więc postanowiłem
    przetestować Orlen Moto4T syntetyk bo nie stać mnie na taką
    ekstrawagancję jak 300PLN za olej co 6000km. Zobaczymy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-06-09 13:34:01
    Temat: Re: [Olejowo] Tylko krowa nie zmienia poglądów
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > No. Motul ochujał w tym roku z ceną ~300PLN za 300V więc postanowiłem
    > przetestować Orlen Moto4T syntetyk bo nie stać mnie na taką ekstrawagancję
    > jak 300PLN za olej co 6000km. Zobaczymy...

    :-)))
    A ile kosztuje zwykły samochodowy? :-) No dobra, moze pogadamy za nastepne
    6kkm. :-))

    b.

  • 3. Data: 2012-06-09 13:39:52
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-09 13:34, Budyń pisze:
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >

    > :-)))
    > A ile kosztuje zwykły samochodowy? :-) No dobra, moze pogadamy za
    > nastepne 6kkm. :-))
    Na luksus samochodowego nie każdego stać,dobrze czasem mieć suche
    sprzęgło i max 8tys rpm:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2012-06-09 15:10:56
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Na allegro widzę po 220 z przesyłką. Może to nie Motul ochujał
    tylko sprzedawca? ;)

    --

    morghul

  • 5. Data: 2012-06-09 15:55:39
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-09 13:22, AZ pisze:
    > No. Motul ochujał w tym roku z ceną ~300PLN za 300V więc postanowiłem
    > przetestować Orlen Moto4T syntetyk bo nie stać mnie na taką
    > ekstrawagancję jak 300PLN za olej co 6000km. Zobaczymy...

    Jakbys se kupil choade to bys mial wymiane co 12kkm i bys jeszcze sporo
    oszczedzil! :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 6. Data: 2012-06-09 20:46:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/09/2012 01:34 PM, Budyń wrote:

    > :-)))
    > A ile kosztuje zwykły samochodowy? :-) No dobra, moze pogadamy za
    > nastepne 6kkm. :-))

    Może Twój strucel generuje na tyle mały moment obrotowy albo jeździsz
    tak, że sprzęgło nie ślizga się na samochodowym, albo to taki olej. U
    mnie wystarczy dolanie samochodowego żeby przy pyceniu ślizgało się
    sprzęgło.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-06-09 20:49:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/09/2012 03:10 PM, morghul wrote:
    > Na allegro widzę po 220 z przesyłką. Może to nie Motul ochujał
    > tylko sprzedawca? ;)

    Wszędzie Motul podrożał, nawet u tych co mieli najtaniej a i w serwisach
    straszyli podwyżkami bo sam Motul podniósł ceny. Więc to 220 to albo
    stare zapasy albo jakaś podróba. Słyszałem i nie wiem ile w tym prawdy
    ale ponoć istnieje rynek opakowań po markowych olejach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-06-09 20:51:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/09/2012 03:55 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Jakbys se kupil choade to bys mial wymiane co 12kkm i bys jeszcze sporo
    > oszczedzil! :)

    No i co z tego skoro nie miałbym radości z jazdy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-06-09 22:09:47
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-09 20:51, AZ pisze:

    > No i co z tego skoro nie miałbym radości z jazdy?

    Ale byłaby chociaż radość z popatrzenia na moto bez obrzydzenia:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2012-06-10 12:36:41
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    > jakaś podróba.

    Ulubiony tekst handlarzy, aby zachować wysokie marże. 300V to modny olej -
    świetny, ale są inne równie dobre - Fuchs, Valovoline, Ipone, Liqui Moly.
    Kolejność zupełnie przypadkowa.

    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, ubrań, akcesoriów, sklepów,
    serwisów motocyklowych