  • 11. Data: 2022-02-20 21:24:15
    Temat: Re: Tańczący kursor myszy
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/02/2022 20:10, trybun wrote:
    > A co to jest?

    Kolorowy cuś pomiędzy klawiszami G-H-B.

  • 12. Data: 2022-02-20 22:25:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-20 o 20:10, trybun pisze:

    > Nie mam kota, druga sprawa że zmiana myszy na inną też nie przynosiła
    > efektu. Jedynie to sugerowane przez RadosławaF rozwiązanie okazało się
    > skuteczne. Czyli  - biała podkładka.

    Czyi mysz masz nową i nie używałeś do niej białej kartki?
    A niebieska czy zielona kartka też pomoże, czy musi być tylko biaa?

    --
    animka

  • 13. Data: 2022-02-21 00:18:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:suu3o3$n39$4@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > Mimo tego że problem rozwiązany też nie wiem dlaczego nagle kursor
    > zaczął świrować.

    od kiedy używam Logitecha mk 260 i mk270
    problemy zasięgowo drżeniowe się skończyły

    oprócz przypadku gdy wpinam do kompa dysk nvme po usb 3.0
    kursor przylepia się transmisja zdycha.

    ale to znany problem
    wystarczy odbiornik na 3m kablu umieścić daleko i wysoko
    wtedy jest stabilny zasięg w całym mieszkaniu.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 14. Data: 2022-02-21 00:41:07
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Feb 2022 20:10:58 +0100
    doszła do mnie wiadomość <suu3o3$n39$4@gioia.aioe.org>
    od trybun <M...@j...cb> :

    >Mimo tego że problem rozwiązany też nie wiem dlaczego nagle kursor
    >zaczął świrować.

    Migotanie telekinetyczne, sporo ludzi to ma.

    --
    Szwambuł Trantiputl.

  • 15. Data: 2022-02-21 02:27:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-21 o 00:18, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > ale to znany problem
    > wystarczy odbiornik na 3m kablu umieścić daleko i wysoko
    > wtedy jest stabilny zasięg w całym mieszkaniu.

    Ja to mam mysz radiową na USB. Taki mały nadajnik-dongielek siedzi sobie
    w gniazdku USB komputera.

    --
    animka

  • 16. Data: 2022-02-21 02:30:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-21 o 00:41, a...@p...com pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Feb 2022 20:10:58 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <suu3o3$n39$4@gioia.aioe.org>
    > od trybun <M...@j...cb> :

    > Migotanie telekinetyczne, sporo ludzi to ma.

    U mnie mysz się zacina i głupieje jak trzeba zaraz baterie wymienić na
    naładowane.

    --
    animka

  • 17. Data: 2022-02-21 06:50:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-20, a...@p...com <a...@p...com> wrote:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Feb 2022 20:10:58 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <suu3o3$n39$4@gioia.aioe.org>
    > od trybun <M...@j...cb> :

    > Migotanie telekinetyczne, sporo ludzi to ma.

    A bardziej poważnie, pewnie ma to coś wspólnego z obniżeniem
    rozdzielczości odczytu związanej z podniesieniem poziomu szumów lub
    podniesieniem lini bazowej dla czujników obsługujących taki touchpad.
    Jak się np. zawilgoci lub zabrudzi, lub sam czujnik z wiekiem przestanie
    być tak czujny jak być powinien.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2022-02-21 09:53:22
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.02.2022 o 21:24, heby pisze:

    > Kolorowy cuś pomiędzy klawiszami G-H-B.

    Nie ma nic takiego.

  • 19. Data: 2022-02-21 09:53:43
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.02.2022 o 22:25, Animka pisze:

    > Czyi mysz masz nową i nie używałeś do niej białej kartki?
    > A niebieska czy zielona kartka też pomoże, czy musi być tylko biaa?

    Zasadniczo przy tym laptopie nie są używane żadne podkładki pod mysz.
    Stolik na którym leży jest w jednolitym ciemnym kolorze. Kiedy
    zaistniały problemy z kursorem wypróbowałem kilka podkładek pod mysz,
    żadne nie pomogły. Dopiero biała zadziałała.

  • 20. Data: 2022-02-21 09:54:03
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.02.2022 o 00:18, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > ale to znany problem
    > wystarczy odbiornik na 3m kablu umieścić daleko i wysoko
    > wtedy jest stabilny zasięg w całym mieszkaniu.

    W moim przypadku nie można tego przypisać do niczego,. No, nie licząc
    wcześniejszej usterki myszy przewodowej, przy której przestał działać
    prawy klawisz.