  • 1. Data: 2009-01-13 12:39:00
    Temat: Tańczący z motocyklami... ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hej, ;)

    nie wiem czy było, ale jak dla mnie to arcydzieło Policmajstrów z
    Italii... ;)

    http://tnij.org/cov7

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... 175 '58

    fKG - serwis reklama PL cała
    ______________________
    www.mfalco.empestudio.com

  • 2. Data: 2009-01-13 15:28:48
    Temat: Re: Tańczący z motocyklami... ;)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 13 Jan 2009 13:39:00 +0100, falco napisał(a):

    > Hej, ;)
    >
    > nie wiem czy było, ale jak dla mnie to arcydzieło Policmajstrów z
    > Italii... ;)
    >
    > http://tnij.org/cov7

    dla mnie Paulaner proszę ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 3. Data: 2009-01-13 15:54:36
    Od: zarafiq <zarafiq@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    mastinapisal

    > dla mnie Paulaner proszę™ ;)

    Przecież w tym roku jeszcze nie było ;)

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 4. Data: 2009-01-13 15:59:23
    Od: falco <m...@w...pl>

    zarafiq pisze:

    > Przecież w tym roku jeszcze nie było ;)

    hehehe... rozumiem, że nie byłem pierwszy... zatem... na pewno nie będę
    ostatni... ;)
    Swoją drogą, to naprawdę niezły filmik jednośladowo-propagandowy ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... 175 '58

    fKG - serwis reklama PL cała
    www.mfalco.empestudio.com

  • 5. Data: 2009-01-14 08:02:41
    Od: "coyot" <o...@p...onet.pl>

    > hehehe... rozumiem, że nie byłem pierwszy... zatem... na pewno nie będę
    > ostatni... ;)

    ***pewno masz racje :) napewno ktoś to jeszcze podeśle :)

    --
    coyot
    PGR rzeszuf