eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 55

  • 1. Data: 2009-01-13 10:23:36
    Temat: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    Bążur

    A co, se sequel zrobie - zakładam nowy wontek, bo mi koledzy Precle
    namieszali i tera mam dylematy ;-)

    Jak pisałem w poście o HeliCoilu, się mi urwał gwint korka spustowego
    oleju (się-sam). Zrobiłem małą dokumentację fotograficzno-pomiarową:

    http://picasaweb.google.com/deFresz/LC4SpustOleju#

    W skrócie: muszę połatać gwint 12x1.5.

    Opcje połatania:
    1. HeliCoil zwany też V-Coil (polska podróba, ponoć nie ustępuje
    oryginałowi) - 140 zł, czas oczekiwania - tydzień.
    2. przegwintować na 14x1.5 i dobrać inny korek, koszty i czas - nieokreślone.

    Dylematy ad 1. - grubość dna miski to ok. 8 mm, najkrótsze sprężyny
    V-Coila w tym rozmiarze - D10.

    Dylematy ad 2. - od czego można dopasować korek, o takim skoku,
    wysokości, najchętniej z magnesem (zgaduję że konstruktor wiedział po
    co umieszcza ten gadżet) - nie chcę się chrzanić z polowaniem na używkę
    (chyba że ktoś przypadkiem ma do sprzedania?), wolę poprostu iść i
    kupić.
    No właśnie, ile może taki korek kosztować (allegro przejżałem, nie
    znalazłem tam nic odpowiedniego), pewnie nowy, w jakimś salunie?
    Inna kwestia - czy taki gwint, z 12 na 14 będzie wystarczająco mocny?
    Znaleziona w necie tabela rozmiarów gwintów, twierdzi że:
    12x1.5 fi zew.: 11.6-11.9, fi wew.: 10.2-10.6, 14x1.5 fi zew.:
    13.6-13.9, fi wew.: 12.2-12.6,
    czyli chyba powinno być ok, ale nie znam się na praktycznej
    wytrzymałości połączeń gwintowanych i może o czymś nie wiem?

    To co mnie martwi, to fakt że mam tylko jedno podejście - albo V-C,
    albo gwintowanie. Jak w którymś wypadku coś pójdzie nie tak, to będę w
    głebokiej dupie.

    Założenie:
    - Po pierwsze ma to być zrobione _dobrze_ - nowe połączenie ma być
    wytrzymałe i działać przez następne parę latek (biorąc pod uwagę, że
    olej się czasem zmienia, więc będzie to to używane).
    - Po drugie - w umiarkowanych pieniądzach i czasie, ale nie kosztem pierwszego.

    Droga Pszyjaciułko, co robić?

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


  • 2. Data: 2009-01-13 10:45:50
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    de Fresz pisze:

    >
    > To co mnie martwi, to fakt że mam tylko jedno podejście - albo V-C, albo
    > gwintowanie. Jak w którymś wypadku coś pójdzie nie tak, to będę w
    > głebokiej dupie.
    >

    Praktycznie masz jedno i to samo podejście bo pod ***Coil i tak
    gwintujesz gwintownikiem o tym samym skoku ale o większej średnicy( w
    twoim wypadku 14x1,5)


    --
    Pozdrawiam
    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/


  • 3. Data: 2009-01-13 10:58:46
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-13 11:45:50 +0100, moonraker <m...@e...pl> said:

    >> To co mnie martwi, to fakt że mam tylko jedno podejście - albo V-C,
    > albo
    >> gwintowanie. Jak w którymś wypadku coś pójdzie nie tak, to bę
    > dę w
    >> głebokiej dupie.
    >>
    >
    > Praktycznie masz jedno i to samo podejście bo pod ***Coil i tak
    > gwintujesz gwintownikiem o tym samym skoku ale o większej średnicy( w
    > twoim wypadku 14x1,5)

    Może to tylko marketing, ale z guglowania wychodzi, że pod *Coile są
    niby specjalne gwintowniki. W każdym razie w zestawie jest wiertło
    12.4, rozmiar gwintownika jest przemilczany.



    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


  • 4. Data: 2009-01-13 11:30:46
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    de Fresz pisze:
    > On 2009-01-13 11:45:50 +0100, moonraker <m...@e...pl> said:
    >
    >>> To co mnie martwi, to fakt że mam tylko jedno podejście - albo V-C,
    >> albo
    >>> gwintowanie. Jak w którymś wypadku coś pójdzie nie tak, to bę
    >> dę w
    >>> głebokiej dupie.
    >>>
    >>
    >> Praktycznie masz jedno i to samo podejście bo pod ***Coil i tak
    >> gwintujesz gwintownikiem o tym samym skoku ale o większej średnicy( w
    >> twoim wypadku 14x1,5)
    >
    > Może to tylko marketing, ale z guglowania wychodzi, że pod *Coile są
    > niby specjalne gwintowniki. W każdym razie w zestawie jest wiertło 12.4,
    > rozmiar gwintownika jest przemilczany.
    >
    >
    >
    Wyprodukować gwintownik np 12,4x1,5 to taka prosta sprawa? Niby tak ale
    po co, skoro gwintownik już "wymyślono" wystarczy wyprodukować
    "sprężynki" pod istniejące gwintowniki. Osobiście nie raz naprawiałem
    gwinty tym systemem. Kupowałem na sztuki "sprężynki" i wystarczyło
    odpowiednio dobrać gwintownik (o numer większy ale o tym samym skoku) i
    dorobić sobie sprzęt do wkręcania "sprężynek" (pręt nacięty na końcu o
    średnicy takiej żeby mieścił się w "sprężynce")

    --
    Pozdrawiam
    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/


  • 5. Data: 2009-01-13 12:07:19
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>


    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gkhq38$ejl$1@inews.gazeta.pl...
    > Bążur

    Bon żurek.

    > 2. przegwintować na 14x1.5 i dobrać inny korek, koszty i czas -
    > nieokreślone.

    [ciach]

    >
    > Dylematy ad 2. - od czego można dopasować korek, o takim skoku, wysokości,
    > najchętniej z magnesem (zgaduję że konstruktor wiedział po co umieszcza
    > ten gadżet) - nie chcę się chrzanić z polowaniem na używkę (chyba że ktoś
    > przypadkiem ma do sprzedania?), wolę poprostu iść i kupić.

    To dopiszę - są też korki na imbus, jeśli się boisz, że Ci coś z tym
    zagłębieniem nie będzie zgrywało.
    Wstań od kompa i idź do sklepu z częściami samochodowymi. Pamiętam, jak się
    kiedyś naszukałem smaru silikonowego do tłoczków hamulcowych. No, w całym
    internecie nie było - w sklepie pod domem pan się tylko od kasy odwrócił,
    żeby mi to sięgnąć z półki.
    Życie to nie tylko klawiatura, o czym czasem zapominamy.

    O tych koilach to się celowo nie wypowiadam, bo pojęcia nie mam.

    --
    Jasio
    vfr vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.


  • 6. Data: 2009-01-13 12:21:48
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    de Fresz pisze:

    > 1. HeliCoil zwany też V-Coil (polska podróba, ponoć nie ustępuje
    > oryginałowi) - 140 zł, czas oczekiwania - tydzień.

    Drogo a efekt ten sam. I tak powinienes raczej kupic nowy korek bo nie
    wiadomo czy gwint na istniejacym nie jest przeciagniety.

    > 2. przegwintować na 14x1.5 i dobrać inny korek, koszty i czas -
    > nieokreślone.

    Gwintownik mozna kupic za kilkanascie zlotych. Czas krotszy niz
    Helicoil, roboty mniej. Korewk kupisz od czegokolwiek..

    >
    > Dylematy ad 1. - grubość dna miski to ok. 8 mm, najkrótsze sprężyny
    > V-Coila w tym rozmiarze - D10.

    No i Ci bedzie sprezynka wystawac 2 mm ponad miske. A to oznacza ze nie
    spuscisz oleju do konca ;)

    >
    > Dylematy ad 2. - od czego można dopasować korek, o takim skoku,
    > wysokości, najchętniej z magnesem (zgaduję że konstruktor wiedział po co
    > umieszcza ten gadżet) - nie chcę się chrzanić z polowaniem na używkę
    > (chyba że ktoś przypadkiem ma do sprzedania?), wolę poprostu iść i kupić.

    Honda, Kawasaki, Yamaha, wlasciwie dowolna, w Lousie za 5 Euro :

    HONDA CB 250 N/ND (CB250N)
    HONDA CB 250 N,EUROSP (CB250T)
    HONDA CB 400 N,EUROSP (CB400T)
    HONDA CM 400 T (NC01)
    HONDA CB 400 N (CB400N)
    HONDA CB 450 N (PC14)
    HONDA VT 500 C (PC08)
    HONDA VT 500 E KARDAN (PC11)
    HONDA CX 500 T TURBO (PC03)
    HONDA CB 500 T (CB500T)
    HONDA CB 500 (PC32)
    HONDA CB 500 (PC26)
    HONDA CB 500 /S/CUP (CB500S)
    HONDA CB 500 FOUR (CB500F)
    HONDA CBF 500 (PC39)
    HONDA VT 600 C (PC21)
    HONDA XL 600 V TRANS. (PD10)
    HONDA XL 600 V TRANS. (PD06/94)
    HONDA XL 600 V TRANS. (PD06)
    HONDA NT 650 HAWK GT (RC31)
    HONDA NT 650 V DEAUV. (RC47A)
    HONDA NT 650 V DEAUV. (NTV650V)
    HONDA NTV 650 (RC33)
    HONDA XL650V TRANSALP (RD10)
    HONDA XL650V TRANSALP (RD10/04)
    HONDA XRV 650 (RD03)
    HONDA CX 650 E (RC12)
    HONDA CX 650 C (RC11)
    HONDA CX 650 T (RC16)
    HONDA XRV 750 (RD04)
    HONDA XRV 750 (RD07)
    HONDA CB 750 C (RC06)
    HONDA VT 750 C SHADOW (RC50)
    HONDA VT 750 C2 (RC44)
    HONDA VT 750 DC BL.W. (RC48)
    HONDA CB 750 FA/B/C/2 (RC04)
    HONDA CB 750 KZ,KA,KB (RC01)
    HONDA VT 750 C (RC29)
    HONDA CB 900 FC/FIIC (SC09)
    HONDA CB 900 FB (SC01/81)
    HONDA CB 900 FZ/FA (SC01)
    HONDA CB 1000 BIG (SC30)
    HONDA CBR 1000 F (SC21)
    HONDA CBR 1000 F (SC24)
    HONDA CBR 1000 F DUAL (SC24/94)
    HONDA CBR 1000 F/DUAL (SC24/96)
    HONDA GL 1000 K0-K2 (GL1)
    HONDA GL 1000 K3 (GL2)
    HONDA CB 1100 F (SC11)
    HONDA CB 1100 R /SC08 (SC05)
    HONDA GL 1100/D (SC02)
    HONDA VT 1100 C (SC23)
    HONDA VT 1100 C/C2 (SC32)
    HONDA VT 1100 C3 (VT1100C3)
    HONDA CBR 1100 XX (SC35/99)
    HONDA CBR 1100XX SC35 (CBR1100XX)
    HONDA X-ELEVEN (SC42)
    HONDA GL 1200 DX (SC14)
    HONDA CB 1300 (SC54)
    HONDA CB 1300 / ABS (SC54/05)
    HONDA CB 1300 S ABS (CB1300S)
    HONDA CB 1300 X4 (SC38)
    HONDA F6C VALKYRIE (SC34)
    HONDA GL 1500 /SE (SC22)
    HONDA GL 1800 (SC47/04)
    HONDA GL 1800 (SC47A)
    HONDA GL 1800 /AIRBAG (GL1800/06)
    KAWASAKI Z 400 (KZ400)
    KAWASAKI Z 900/A/B/A4 (Z1F)
    KAWASAKI Z 1000 LTD (KZT00J-K)
    KAWASAKI Z 1000 J (KZT00J-J)
    KAWASAKI Z 1000 (A1) (Z1F-A)
    KAWASAKI Z 1000 MK II (KZT00A-A)
    KAWASAKI Z 1000 ST (KZT00E)
    KAWASAKI GPZ 1100 (GP) (KZT10B-B)
    KAWASAKI Z 1300 (KZT30A)
    KAWASAKI Z 1300 DFI (ZGT30A)
    TRIUMPH TT 600 (TT600)
    YAMAHA XV 125 VIR. 5AJ (XV125)
    YAMAHA XVS 125 DRAG ST (VE01)
    YAMAHA SR 250 SE (3Y8)
    YAMAHA DT 250 (512)
    YAMAHA DT 250 MX (1R7)
    YAMAHA RD 250 (522)
    YAMAHA RD 250 DX (1A2)
    YAMAHA RD 250 LC (4L1)
    YAMAHA XS 250 (1U5)
    YAMAHA XS 250 (1U5) (3N6)
    YAMAHA XV 250/S (3LS) (3LW)
    YAMAHA XT 350 (59Y)
    YAMAHA XT 350 (3YT)
    YAMAHA XT 350 (1WM)
    YAMAHA XT 350 (55V)
    YAMAHA RD 350 (521)
    YAMAHA RD 350 F,N,YPVS (1WW)
    YAMAHA RD 350 F,N,YPVS (1WX)
    YAMAHA RD 350 LC (4L0)
    YAMAHA RD 350 LC YPVS (31K)
    YAMAHA XS 360 (1U4)
    YAMAHA XS 400 SE (4G5)
    YAMAHA XS 400 (2A2)
    YAMAHA DT 400 (513)
    YAMAHA DT 400 MX (1R6)
    YAMAHA RD 400 (1A3)
    YAMAHA FZR 400 (4DX)
    YAMAHA XS 400 DOHC (12E)
    YAMAHA XV 500 SE (26R)
    YAMAHA XS 500 (1H2)
    YAMAHA RD 500 LC (47X)
    YAMAHA RD 500 YPVS LC (1GE)
    YAMAHA SR 500 (2J4)
    YAMAHA SR 500 (48T/91)
    YAMAHA SR 500 (48T)
    YAMAHA XT 500 (1U6)
    YAMAHA XT 500 (1N5)
    YAMAHA XJ 550 (4V8)
    YAMAHA XJ 550 (27A)
    YAMAHA XV 535 /S (2YL) (3BT)
    YAMAHA XV 535 /S (2YL) (3BR)
    YAMAHA XV 535/S (4KU) (4MC)
    YAMAHA XZ 550 (11U)
    YAMAHA XT 550 (28E)
    YAMAHA XT 550 (5Y3)
    YAMAHA TT 600 (4LW)
    YAMAHA TT 600 (36A)
    YAMAHA TT 600 E (4LW) (TT600/96)
    YAMAHA TT 600 N (59X)
    YAMAHA TT 600 R (TT600R)
    YAMAHA TT 600 RE (DJ012)
    YAMAHA TT 600 S (TT600S)
    YAMAHA XT 600 (2KF)
    YAMAHA XT 600 (43F)
    YAMAHA XT 600 E (3TB/96)
    YAMAHA XT 600 E/K (3TB)
    YAMAHA XT 600 E/K (3UW)
    YAMAHA XT 600 (2NF)
    YAMAHA XJ 600 (3KM)
    YAMAHA XJ 600 S/N (4EB)
    YAMAHA XJ 600 S/N (RJ01)
    YAMAHA FZ6 (FZ6/07)
    YAMAHA FZ6 FAZER (FZ6F/07)
    YAMAHA FZR 600 (3RG)
    YAMAHA FZR 600 (3HE)
    YAMAHA FZR 600 (3RH)
    YAMAHA FZR 600 R (4JH)
    YAMAHA FZR 600 R (4MH)
    YAMAHA FZS 600 FAZER (RJ02)
    YAMAHA FZS 600 FAZER (5DM)
    YAMAHA FZS 600 FAZER (FZS600)
    YAMAHA XJ 600 (51J)
    YAMAHA XJ 600 (3KN)
    YAMAHA XJ 600 S/N (4LX)
    YAMAHA XJ 600 S/N (4BR)
    YAMAHA YZF 600 R (4WD)
    YAMAHA YZF-R6 (RJ031)
    YAMAHA YZF-R6 (RJ111)
    YAMAHA YZF-R6 (RJ031/01)
    YAMAHA YZF-R6 (YZFR6)
    YAMAHA YZF-R6/S (RJ031/RJ09)
    YAMAHA FZ6 (FZ6)
    YAMAHA FZ6 FAZER (FZ6-FAZER)
    YAMAHA YZF-R6 (RJ031/RJ05)
    YAMAHA SRX 600 (1XM)
    YAMAHA SRX 600 (1XL)
    YAMAHA XVS 650 CLASSIC (XVS650A)
    YAMAHA XVS 650 DRAG ST (4VR)
    YAMAHA XJ 650 (4K0)
    YAMAHA XJ 650 (4K0/83)
    YAMAHA XJ 650 TURBO (11T)
    YAMAHA XS 650 (447)
    YAMAHA XS 650 SE (3L1)
    YAMAHA XT 660 R (DM014)
    YAMAHA XT 660 X (DM01)
    YAMAHA XTZ 660 (3YF)
    YAMAHA XTZ 660 (4MD)
    YAMAHA XTZ 660 TÉNÉRÉ (4MY)
    YAMAHA MT-03 (RM02)
    YAMAHA SZR 660 (4SU)
    YAMAHA XJ 750 SECA (11M)
    YAMAHA XS 750 (1T5)
    YAMAHA XS 750 SE (3L3)
    YAMAHA XV 750 VIRAGO (4PW)
    YAMAHA XV 750 VIRAGO (4FY)
    YAMAHA FZ 750 (2KK)
    YAMAHA FZ 750 (1FN)
    YAMAHA FZR 750 R (OW01)
    YAMAHA FZX 750 (2JE)
    YAMAHA XJ 750 (41Y)
    YAMAHA XTZ 750 TÉNÉRÉ (3LD)
    YAMAHA XTZ 750 TÉNÉRÉ (3WM)
    YAMAHA XV 750 SE (5G5)
    YAMAHA YZF 750 R (4HN)
    YAMAHA YZF 750 SP (4HT)
    YAMAHA YZF-R7 (OW02)
    YAMAHA XS 850 (4E2)
    YAMAHA TDM 850 (3VD)
    YAMAHA TDM 850 (4CM)
    YAMAHA TDM 850 (4TX)
    YAMAHA TRX 850 (4UN)
    YAMAHA XJ 900 (31A)
    YAMAHA XJ 900 / F (58L)
    YAMAHA XJ 900 F (4BB)
    YAMAHA XJ 900 S (4KM)
    YAMAHA TDM 900 (RN08)
    YAMAHA TDM 900 (TDM900/04)
    YAMAHA TDM 900 A (TDM900A)
    YAMAHA TR1 (5A8)
    YAMAHA XV 1000 (19T)
    YAMAHA XV 1000 SE MS (23W)
    YAMAHA XV 1000 VIRAGO (2AE)
    YAMAHA FZR 1000 (2LA)
    YAMAHA FZS 1000 FAZER (RN06)
    YAMAHA YZF-R1 (RN04)
    YAMAHA YZF-R1 (RN12)
    YAMAHA YZF-R1 (RN09)
    YAMAHA YZF-R1 (RN01)
    YAMAHA YZF-R1 (RN012)
    YAMAHA YZF-R1 (RN042)
    YAMAHA YZF-R1 (RN19)
    YAMAHA FZR 1000 (3LE)
    YAMAHA FZR 1000 (3LF) (3LE/94)
    YAMAHA GTS 1000 / A (4BH)
    YAMAHA YZF 1000 R (4VD)
    YAMAHA BT 1100 BULLDOG (RP052)
    YAMAHA BT 1100 BULLDOG (RP051) [AB BJ 03-]
    YAMAHA XV 1100 VIRAGO (3LP)
    YAMAHA XVS 1100 D.STAR (VP05)
    YAMAHA XVS1100 D.S.CL. (VP16)
    YAMAHA FJ 1100 (47E)
    YAMAHA XS 1100 (3X0)
    YAMAHA XS 1100 (2H9)
    YAMAHA XS 1100 S (5K7)
    YAMAHA FJ 1200 (1XJ)
    YAMAHA FJ 1200 (3CW)
    YAMAHA FJ 1200/A (3YA)
    YAMAHA XJR 1200 (4PU)
    YAMAHA XJR 1200 SP (XJR1200SP)
    YAMAHA VMAX (2WE) (2EN)
    YAMAHA XVZ 12 T (47G)
    YAMAHA XJR 1300 (RP02)
    YAMAHA XJR 1300 (RP06)
    YAMAHA XJR 1300 (RP10)
    YAMAHA XVZ 13 TD (3JS)
    YAMAHA XVZ 1300A ROYAL (4NK)
    YAMAHA FJR 1300 (RP04)
    YAMAHA FJR 1300 A (RP13)
    YAMAHA FJR 1300 ABS (RP08)
    YAMAHA FJR 1300 AS (RP13AS)
    YAMAHA XV 1600 WILD ST (VP08)
    YAMAHA MT-01 (RP12)


    > No właśnie, ile może taki korek kosztować (allegro przejżałem, nie
    > znalazłem tam nic odpowiedniego), pewnie nowy, w jakimś salunie?
    > Inna kwestia - czy taki gwint, z 12 na 14 będzie wystarczająco mocny?

    M14 bedzie mocniejszy od M12

    > Znaleziona w necie tabela rozmiarów gwintów, twierdzi że:
    > 12x1.5 fi zew.: 11.6-11.9, fi wew.: 10.2-10.6, 14x1.5 fi zew.:
    > 13.6-13.9, fi wew.: 12.2-12.6,

    Ja bym nawet zbytnio nie rozwiercal tylko od razu gwintowal w otworze po
    M12. W aluminium pojdzie bez problemu. No chyba zeby dla pewnosci
    przeleciec wiertlem 12,5 (do kupienia w kazdym sklepie z wiertlami).

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C


  • 7. Data: 2009-01-13 12:24:01
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jasio pisze:
    >

    > To dopiszę - są też korki na imbus, jeśli się boisz, że Ci coś z tym
    > zagłębieniem nie będzie zgrywało.

    Jak sie nie bedzie zgrywalo to po prostu da inna podkladke, o mniejszej
    srednicy. Sa takie rurkowe miedzialne. Splaszczaja sie podczas skrecania.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C


  • 8. Data: 2009-01-13 13:50:58
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>


    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > HONDA CB 250 N/ND (CB250N)
    > HONDA CB 250 N,EUROSP (CB250T)
    > HONDA CB 400 N,EUROSP (CB400T)
    > HONDA CM 400 T (NC01)
    > HONDA CB 400 N (CB400N)
    > HONDA CB 450 N (PC14)
    > HONDA VT 500 C (PC08)
    > HONDA VT 500 E KARDAN (PC11)
    > HONDA CX 500 T TURBO (PC03)
    > HONDA CB 500 T (CB500T)
    > HONDA CB 500 (PC32)
    > HONDA CB 500 (PC26)
    > HONDA CB 500 /S/CUP (CB500S)
    > HONDA CB 500 FOUR (CB500F)
    > HONDA CBF 500 (PC39)
    > HONDA VT 600 C (PC21)
    > HONDA XL 600 V TRANS. (PD10)
    > HONDA XL 600 V TRANS. (PD06/94)
    > HONDA XL 600 V TRANS. (PD06)
    > HONDA NT 650 HAWK GT (RC31)
    > HONDA NT 650 V DEAUV. (RC47A)
    > HONDA NT 650 V DEAUV. (NTV650V)
    > HONDA NTV 650 (RC33)
    > HONDA XL650V TRANSALP (RD10)
    > HONDA XL650V TRANSALP (RD10/04)
    > HONDA XRV 650 (RD03)
    > HONDA CX 650 E (RC12)
    > HONDA CX 650 C (RC11)
    > HONDA CX 650 T (RC16)
    > HONDA XRV 750 (RD04)
    > HONDA XRV 750 (RD07)
    > HONDA CB 750 C (RC06)
    > HONDA VT 750 C SHADOW (RC50)
    > HONDA VT 750 C2 (RC44)
    > HONDA VT 750 DC BL.W. (RC48)
    > HONDA CB 750 FA/B/C/2 (RC04)
    > HONDA CB 750 KZ,KA,KB (RC01)
    > HONDA VT 750 C (RC29)
    > HONDA CB 900 FC/FIIC (SC09)
    > HONDA CB 900 FB (SC01/81)
    > HONDA CB 900 FZ/FA (SC01)
    > HONDA CB 1000 BIG (SC30)
    > HONDA CBR 1000 F (SC21)
    > HONDA CBR 1000 F (SC24)
    > HONDA CBR 1000 F DUAL (SC24/94)
    > HONDA CBR 1000 F/DUAL (SC24/96)
    > HONDA GL 1000 K0-K2 (GL1)
    > HONDA GL 1000 K3 (GL2)
    > HONDA CB 1100 F (SC11)
    > HONDA CB 1100 R /SC08 (SC05)
    > HONDA GL 1100/D (SC02)
    > HONDA VT 1100 C (SC23)
    > HONDA VT 1100 C/C2 (SC32)
    > HONDA VT 1100 C3 (VT1100C3)
    > HONDA CBR 1100 XX (SC35/99)
    > HONDA CBR 1100XX SC35 (CBR1100XX)
    > HONDA X-ELEVEN (SC42)
    > HONDA GL 1200 DX (SC14)
    > HONDA CB 1300 (SC54)
    > HONDA CB 1300 / ABS (SC54/05)
    > HONDA CB 1300 S ABS (CB1300S)
    > HONDA CB 1300 X4 (SC38)
    > HONDA F6C VALKYRIE (SC34)
    > HONDA GL 1500 /SE (SC22)
    > HONDA GL 1800 (SC47/04)
    > HONDA GL 1800 (SC47A)
    > HONDA GL 1800 /AIRBAG (GL1800/06)
    > KAWASAKI Z 400 (KZ400)
    > KAWASAKI Z 900/A/B/A4 (Z1F)
    > KAWASAKI Z 1000 LTD (KZT00J-K)
    > KAWASAKI Z 1000 J (KZT00J-J)
    > KAWASAKI Z 1000 (A1) (Z1F-A)
    > KAWASAKI Z 1000 MK II (KZT00A-A)
    > KAWASAKI Z 1000 ST (KZT00E)
    > KAWASAKI GPZ 1100 (GP) (KZT10B-B)
    > KAWASAKI Z 1300 (KZT30A)
    > KAWASAKI Z 1300 DFI (ZGT30A)
    > TRIUMPH TT 600 (TT600)
    > YAMAHA XV 125 VIR. 5AJ (XV125)
    > YAMAHA XVS 125 DRAG ST (VE01)
    > YAMAHA SR 250 SE (3Y8)
    > YAMAHA DT 250 (512)
    > YAMAHA DT 250 MX (1R7)
    > YAMAHA RD 250 (522)
    > YAMAHA RD 250 DX (1A2)
    > YAMAHA RD 250 LC (4L1)
    > YAMAHA XS 250 (1U5)
    > YAMAHA XS 250 (1U5) (3N6)
    > YAMAHA XV 250/S (3LS) (3LW)
    > YAMAHA XT 350 (59Y)
    > YAMAHA XT 350 (3YT)
    > YAMAHA XT 350 (1WM)
    > YAMAHA XT 350 (55V)
    > YAMAHA RD 350 (521)
    > YAMAHA RD 350 F,N,YPVS (1WW)
    > YAMAHA RD 350 F,N,YPVS (1WX)
    > YAMAHA RD 350 LC (4L0)
    > YAMAHA RD 350 LC YPVS (31K)
    > YAMAHA XS 360 (1U4)
    > YAMAHA XS 400 SE (4G5)
    > YAMAHA XS 400 (2A2)
    > YAMAHA DT 400 (513)
    > YAMAHA DT 400 MX (1R6)
    > YAMAHA RD 400 (1A3)
    > YAMAHA FZR 400 (4DX)
    > YAMAHA XS 400 DOHC (12E)
    > YAMAHA XV 500 SE (26R)
    > YAMAHA XS 500 (1H2)
    > YAMAHA RD 500 LC (47X)
    > YAMAHA RD 500 YPVS LC (1GE)
    > YAMAHA SR 500 (2J4)
    > YAMAHA SR 500 (48T/91)
    > YAMAHA SR 500 (48T)
    > YAMAHA XT 500 (1U6)
    > YAMAHA XT 500 (1N5)
    > YAMAHA XJ 550 (4V8)
    > YAMAHA XJ 550 (27A)
    > YAMAHA XV 535 /S (2YL) (3BT)
    > YAMAHA XV 535 /S (2YL) (3BR)
    > YAMAHA XV 535/S (4KU) (4MC)
    > YAMAHA XZ 550 (11U)
    > YAMAHA XT 550 (28E)
    > YAMAHA XT 550 (5Y3)
    > YAMAHA TT 600 (4LW)
    > YAMAHA TT 600 (36A)
    > YAMAHA TT 600 E (4LW) (TT600/96)
    > YAMAHA TT 600 N (59X)
    > YAMAHA TT 600 R (TT600R)
    > YAMAHA TT 600 RE (DJ012)
    > YAMAHA TT 600 S (TT600S)
    > YAMAHA XT 600 (2KF)
    > YAMAHA XT 600 (43F)
    > YAMAHA XT 600 E (3TB/96)
    > YAMAHA XT 600 E/K (3TB)
    > YAMAHA XT 600 E/K (3UW)
    > YAMAHA XT 600 (2NF)
    > YAMAHA XJ 600 (3KM)
    > YAMAHA XJ 600 S/N (4EB)
    > YAMAHA XJ 600 S/N (RJ01)
    > YAMAHA FZ6 (FZ6/07)
    > YAMAHA FZ6 FAZER (FZ6F/07)
    > YAMAHA FZR 600 (3RG)
    > YAMAHA FZR 600 (3HE)
    > YAMAHA FZR 600 (3RH)
    > YAMAHA FZR 600 R (4JH)
    > YAMAHA FZR 600 R (4MH)
    > YAMAHA FZS 600 FAZER (RJ02)
    > YAMAHA FZS 600 FAZER (5DM)
    > YAMAHA FZS 600 FAZER (FZS600)
    > YAMAHA XJ 600 (51J)
    > YAMAHA XJ 600 (3KN)
    > YAMAHA XJ 600 S/N (4LX)
    > YAMAHA XJ 600 S/N (4BR)
    > YAMAHA YZF 600 R (4WD)
    > YAMAHA YZF-R6 (RJ031)
    > YAMAHA YZF-R6 (RJ111)
    > YAMAHA YZF-R6 (RJ031/01)
    > YAMAHA YZF-R6 (YZFR6)
    > YAMAHA YZF-R6/S (RJ031/RJ09)
    > YAMAHA FZ6 (FZ6)
    > YAMAHA FZ6 FAZER (FZ6-FAZER)
    > YAMAHA YZF-R6 (RJ031/RJ05)
    > YAMAHA SRX 600 (1XM)
    > YAMAHA SRX 600 (1XL)
    > YAMAHA XVS 650 CLASSIC (XVS650A)
    > YAMAHA XVS 650 DRAG ST (4VR)
    > YAMAHA XJ 650 (4K0)
    > YAMAHA XJ 650 (4K0/83)
    > YAMAHA XJ 650 TURBO (11T)
    > YAMAHA XS 650 (447)
    > YAMAHA XS 650 SE (3L1)
    > YAMAHA XT 660 R (DM014)
    > YAMAHA XT 660 X (DM01)
    > YAMAHA XTZ 660 (3YF)
    > YAMAHA XTZ 660 (4MD)
    > YAMAHA XTZ 660 TÉNÉRÉ (4MY)
    > YAMAHA MT-03 (RM02)
    > YAMAHA SZR 660 (4SU)
    > YAMAHA XJ 750 SECA (11M)
    > YAMAHA XS 750 (1T5)
    > YAMAHA XS 750 SE (3L3)
    > YAMAHA XV 750 VIRAGO (4PW)
    > YAMAHA XV 750 VIRAGO (4FY)
    > YAMAHA FZ 750 (2KK)
    > YAMAHA FZ 750 (1FN)
    > YAMAHA FZR 750 R (OW01)
    > YAMAHA FZX 750 (2JE)
    > YAMAHA XJ 750 (41Y)
    > YAMAHA XTZ 750 TÉNÉRÉ (3LD)
    > YAMAHA XTZ 750 TÉNÉRÉ (3WM)
    > YAMAHA XV 750 SE (5G5)
    > YAMAHA YZF 750 R (4HN)
    > YAMAHA YZF 750 SP (4HT)
    > YAMAHA YZF-R7 (OW02)
    > YAMAHA XS 850 (4E2)
    > YAMAHA TDM 850 (3VD)
    > YAMAHA TDM 850 (4CM)
    > YAMAHA TDM 850 (4TX)
    > YAMAHA TRX 850 (4UN)
    > YAMAHA XJ 900 (31A)
    > YAMAHA XJ 900 / F (58L)
    > YAMAHA XJ 900 F (4BB)
    > YAMAHA XJ 900 S (4KM)
    > YAMAHA TDM 900 (RN08)
    > YAMAHA TDM 900 (TDM900/04)
    > YAMAHA TDM 900 A (TDM900A)
    > YAMAHA TR1 (5A8)
    > YAMAHA XV 1000 (19T)
    > YAMAHA XV 1000 SE MS (23W)
    > YAMAHA XV 1000 VIRAGO (2AE)
    > YAMAHA FZR 1000 (2LA)
    > YAMAHA FZS 1000 FAZER (RN06)
    > YAMAHA YZF-R1 (RN04)
    > YAMAHA YZF-R1 (RN12)
    > YAMAHA YZF-R1 (RN09)
    > YAMAHA YZF-R1 (RN01)
    > YAMAHA YZF-R1 (RN012)
    > YAMAHA YZF-R1 (RN042)
    > YAMAHA YZF-R1 (RN19)
    > YAMAHA FZR 1000 (3LE)
    > YAMAHA FZR 1000 (3LF) (3LE/94)
    > YAMAHA GTS 1000 / A (4BH)
    > YAMAHA YZF 1000 R (4VD)
    > YAMAHA BT 1100 BULLDOG (RP052)
    > YAMAHA BT 1100 BULLDOG (RP051) [AB BJ 03-]
    > YAMAHA XV 1100 VIRAGO (3LP)
    > YAMAHA XVS 1100 D.STAR (VP05)
    > YAMAHA XVS1100 D.S.CL. (VP16)
    > YAMAHA FJ 1100 (47E)
    > YAMAHA XS 1100 (3X0)
    > YAMAHA XS 1100 (2H9)
    > YAMAHA XS 1100 S (5K7)
    > YAMAHA FJ 1200 (1XJ)
    > YAMAHA FJ 1200 (3CW)
    > YAMAHA FJ 1200/A (3YA)
    > YAMAHA XJR 1200 (4PU)
    > YAMAHA XJR 1200 SP (XJR1200SP)
    > YAMAHA VMAX (2WE) (2EN)
    > YAMAHA XVZ 12 T (47G)
    > YAMAHA XJR 1300 (RP02)
    > YAMAHA XJR 1300 (RP06)
    > YAMAHA XJR 1300 (RP10)
    > YAMAHA XVZ 13 TD (3JS)
    > YAMAHA XVZ 1300A ROYAL (4NK)
    > YAMAHA FJR 1300 (RP04)
    > YAMAHA FJR 1300 A (RP13)
    > YAMAHA FJR 1300 ABS (RP08)
    > YAMAHA FJR 1300 AS (RP13AS)
    > YAMAHA XV 1600 WILD ST (VP08)
    > YAMAHA MT-01 (RP12)

    Dobre, przeczytałem jednym tchem,
    tylko pod koniec troche nie załapałem
    czy od wersji amerykańskiej też podpasuje ;-)

    PS. I tak powinien wyglądać post o mtocyklach:
    sama treść, bez żadnej ściemy tylko żywy konkret.
    Post miesiąca ;-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y



  • 9. Data: 2009-01-13 14:02:00
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    news:gkhq38$ejl$1@inews.gazeta.pl...
    > Bążur
    >
    > A co, se sequel zrobie - zakładam nowy wontek, bo mi koledzy Precle
    > namieszali i tera mam dylematy ;-)

    No offence Sebastianu, znamy sie nieco, wiec pozwole sobie, tak z sympatii
    bys sie nie zadreczyl: niniejszy "case" nieodparcie nasuwa mi sie wrazenie
    ze spodnie to musi nosic Twoja kobieta a Ty jestes w domu od tego by,
    pykajac fajeczke, pomartwic i pogadac lub poczytac/popisac w Internecie.
    Dysponujac suwmiarka, sklepem z zelastwem i odrobina checi prawie kazdy
    facet poradzi sobie z Twoim problemem w jedno popoludnie. Jesli nie super
    elegancko to na tyle sprawnie by dojechac do Demczuka i tam dac upust
    "helicoilowaniu czy tez napawaniu a moze nawet tulejowaniu.Odwagi, to nie
    jest rocket science ;)
    Od roku jezdze ze srubskiem ze sklepu metalowego w roli korka.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955
    A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?


  • 10. Data: 2009-01-13 14:19:53
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Ireneusz Dyła pisze:

    > Dobre, przeczytałem jednym tchem,
    > tylko pod koniec troche nie załapałem
    > czy od wersji amerykańskiej też podpasuje ;-)

    Podpasuje :)

    > PS. I tak powinien wyglądać post o mtocyklach:
    > sama treść, bez żadnej ściemy tylko żywy konkret.
    > Post miesiąca ;-)

    A bo w koncu jakis normalny temat. A nie tylko kocyk, Owsiak i takie tam...

    Kiedys to sie tu dyskutowalo. A teraz ? Zenada jakas :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

strony : [ 1 ] . 2 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: