  • 21. Data: 2018-02-14 09:42:57
    Temat: Re: Tani, ale dobry smartfon
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "Zocha" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ewentualnie jaki smartfon spoza tej listy,
    > ale w podobnej cennie, warto byłoby kupć?

    Obejrzyj telefony pod marką DOOGEE (czasem występują jako DOOGEE HOMTOM).
    Jeśli odrzucimy te najtańsze a skupimy się na dostępnych w cenie 500 zł, to
    w tej kwocie dostaniesz nowego Androida, sensowną baterię, 2 lub 3 GB RAM,
    min 16 GB pamięci masowej i przyzwoity procesor. Markowe słuchawki w tej
    cenie oferują mniej.

    Używam od dwóch lat Doogee T5 (wodoodporne ciężkie bydle, z pojemną baterią
    robiącą za powerbank), do którego dokupiłem jakiś najtańszy
    futerał-książeczkę. Telefon kilka razy spadł a wygląda jak... nowy.

  • 22. Data: 2018-02-14 11:10:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Feb 2018 22:19:17 +0100, w <5a83563f$0$591$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Zocha" <Z...@Z...pl> napisał(-a):

    > Jaki, wypróbowany na tym lub podobnym smartfonie/systemie operacyjnym,
    > być polecił?

    Zależy do czego.
    Do auta najlepszy jest Naviexpert.

    > To jest do wyboru w każdym momencie używania, czy trzeba się zdecydować
    > na konkretny model przy zakupie?

    Jeden slot = karta SIM
    Drugi slot = karta SIM LUB karta SD

  • 23. Data: 2018-02-15 18:42:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5a831800$0$595$6...@n...neostrada.pl

    > Być może jeszcze nie wie czego jej potrzeba ;-) oprócz dzwonienia i smsowania a ja
    proponuję jej rozsądne zagospodarowanie tych
    > 500 zł :-)

    > Swoją drogą wydawanie więcej na smartfona uważam za głupotę. ;-)

    Telefon do rozmawiania i SMSowania można w Auchan kupić za mniej
    niż 44 pln. Wydawanie 500 pln na telefon pełniący tylko te dwie
    funkcje to dopiero mądrość...[najmądrzej? -- kupić za 500 pln na
    krechę, obsługa której kosztuje kolejne 500 pln i drzeć mordę na
    ulicach o powszechnej banksteryzacji... ja bym kupił za 600 pln,
    od czego bym odpodatkował 200 pln oraz wziął od Paribasu 300 pln
    za lanie szmalu i 170 pln za założenie konta, przez co miałbym
    niezły smartfon (co najmniej: GG4, 2 GB RAM, 16 GB ,,dysku'',
    5,5" ekranu, 16Wh akumulatora... do tego wziąłbym od VirginM
    SIMki, aby mieć nolimit ;) rozmów za free i trochę netu za
    free... dla mnie 60 minut gadania via fon miesięcznie to
    niewyobrażalnie dużo... ale dzięki zetom ;) ja to wszystko
    mogę mieć aż tak tanio... nie tylko to... wiele innych dóbr
    mogę mieć straszliwie ;) tanio... za kilka dych minut niepicia
    czy niepalenia bądź niećpania itp...]

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 24. Data: 2018-02-16 10:55:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-02-13 o 12:16, Zocha pisze:
    > Znalazłam stronę ze smartfonami do 500 zł.
    > Jest to cena, która by mi odpowiadała.
    > https://komorkomania.pl/35599,10-najlepszych-smartfo
    now-do-500-zl

    > Pytanie: czy ktoś na podstawie doświadczeń
    > użytkownika mógłby napisać, że danego
    > modeu zdecydowanie nie należy kupować
    > i dlaczego
    >
    > Ewentualnie jaki smartfon spoza tej listy,
    > ale w podobnej cennie, warto byłoby kupć?
    >
    > Pozdrawiam
    > Zocha

    Bariera raczej nie do przeskoczenia - tani i dobry. Ta taniość zawsze
    przełoży się na ograniczenia względem tych drogich.

  • 25. Data: 2018-02-21 16:57:42
    Od: mietek <m...@m...mm>

> [...]
    > i dlaczego
    >
    > Ewentualnie jaki smartfon spoza tej listy,
    > ale w podobnej cennie, warto byłoby kupć?

    Pamiętaj jeszcze o paśmie 800 GHz

    To ważne dla zasięgu

    <M>

  • 26. Data: 2018-02-22 12:53:45
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    Podane cechy się wykluczają. Albo telefon do 500zł nowy ale za to z
    przeciętną wydajnością, albo jeden ze starszych flagowców.

    Wypowiem się na temat LG G3 oraz Huawei P8.

    G3 - bardzo duży (5,5") fajny ekran, zdjęcia średnie, wydajność
    zadowalająca.
    P8 - poręczny, dobrej jakości ekran, fajna jakość wykonania, wyraźnie
    wydajniejszy od G3, o niebo lepsze zdjęcia.

    Obydwa kupisz w cenie poniżej 500zł.

    Mam obydwa ale już nie używane, czekają na awarię aktualnych telefonów,
    aby w zastępstwie podziałać...

    G3 używała Żona i przez 2 lata zero problemów, zero zawieszeń, itp...
    P8 używałem Ja i też przez 2 lata zero problemów.

    Jak dla Mnie G3 za duży, P8 lepiej leży w dłoni, ale Żonie bardziej
    pasowała G3'ka