  • 1. Data: 2009-01-05 13:57:14
    Temat: Tanie chłodzenie do GPU X800
    Od: "Mokasyn" <n...@p...onet.pl>

    Hej!
    Szukam chłodzenia w miarę taniego (do 70PLN, a najlepiej około 50PLN) do karty
    Radeon X800GTO, to które mam obecnie zaczyna warczeć. Na rasie mam na oku
    pasywne chłodzenie Arctic Cooling VGA Accelero S2 za około 60PLN, czy uda mi się
    je zamontować do tej karty? Jeśli nie to chłodzenie to jakie inne ?

    Pozdrawiam!
    Mokasyn

  • 2. Data: 2009-01-05 17:33:17
    Temat: Re: Tanie chłodzenie do GPU X800
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 14:57:14 +0100, Mokasyn napisał(a):

> [...]
    > je zamontować do tej karty? Jeśli nie to chłodzenie to jakie inne ?

    Ja do swojego x800 kupowałem AC za ~150 zet. Ale to było lata temu. S2 to
    dopiero potrzebowałem do HD3870 (i też zapłaciłem powyżej stówki). Z tego
    co widziałem parę miesięcy temu x800 od his-a z fabrycznie zamontowanym
    chłodzeniem od ac szło kupić za ~150 zet więc bawienie się z wymianą
    chłodzenia na tej karcie jest "średnio" opłacalne.

  • 3. Data: 2009-01-06 14:28:20
    Od: "Mokasyn" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > chłodzeniem od ac szło kupić za ~150 zet więc bawienie się z wymianą
    > chłodzenia na tej karcie jest "średnio" opłacalne.

    No tak tylko ja chcę kupić chłodzenie za około 1/3 ceny którą podajesz. To
    chłodzenie co podałem właśnie za takie pieniądze jest. Pytanie tylko czy jest
    wydajne i czy ktoś montował na takiej karcie. Z informacji podanej w
    komputroniku wynika ze pasuje.

    Mokasyn

  • 4. Data: 2009-01-06 16:19:32
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    Pytanie tylko czy jest
    > wydajne i czy ktoś montował na takiej karcie. Z informacji podanej w
    > komputroniku wynika ze pasuje.

    Czy pasuje to najlepiej sprawdzić na stronie producenta.
    Jak miałem zamiar zakupić do swojego GF 8600GT AC-S1 to na stronie znalazłem
    listę kompabitylności oraz rysunek z wymiarami radiatora. Zanim zakupiłem
    wiedziałem dokładnie gdzie i ile muszę przyciąć. Jedynie planowana metoda
    cięcia nie wypaliła i radiator mało estetycznie wygląda.
    Co do wydajności to najlepiej sprawdzić jaką moc wydziela najmocniejsza
    kompatybilna karta i porównać do posiadanej.
    Ja dodatkowo założyłem za pomocą opasek wentylator AC 12cm najwolniejszy i
    najlżejszy z oferty.

    Pozdrawiam
    Darek