  • 1. Data: 2009-01-05 15:32:31
    Temat: wymiotło grafiki z rynku.
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    Zaglądam dzisiaj do hurtowni i na allegro i patrzę, że wymiotło kompletnie
    grafiki segmentu średniego a kupienie czegokolwiek poniżej 400zł graniczy z
    cudem. Czasami tylko jakieś ochłapy typu 9400GT za 200zł na allegro, 9500GT
    czy 8600GT próżno ze świeczką szukać. Czyżby kolejna zagrywka rynkowa
    wielkich graczy ?

  • 2. Data: 2009-01-05 15:54:29
    Temat: Re: wymiotło grafiki z rynku.
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> naskrobał/a w

> [...]
    > poniżej 400zł graniczy z cudem. Czasami tylko jakieś ochłapy typu
    > 9400GT za 200zł na allegro, 9500GT czy 8600GT próżno ze świeczką

    A 9600 są złe?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 3. Data: 2009-01-05 16:40:50
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 05-01-2009 o 16:32:31 Doxent <d...@n...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > 200zł na allegro, 9500GT czy 8600GT próżno ze świeczką szukać. Czyżby
    > kolejna zagrywka rynkowa wielkich graczy ?

    mnie tez dzis proszono o przykladowa konfiguracja za okreslona kwote.
    Mocno sie zdziwilem cenami komponentow jak zaczalem przegladac oferty.
    Naet grafa Radeon Gainward 4850 Golden Sample jest droszy o prawie 100 niz
    3 miesicae temu jak kupowalem

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 4. Data: 2009-01-05 16:50:33
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    leon schrieb:

> [...]
    > Mocno sie zdziwilem cenami komponentow jak zaczalem przegladac oferty.
    > Naet grafa Radeon Gainward 4850 Golden Sample jest droszy o prawie 100 niz

    Euro podrozalo o ok. 20-30%, sprzet komputerowy jest importowany, wiec i
    ceny w koncu musialy pojsc w gore?
    A ze jest oficjalny powod do podwyzki ("kurs"), wiec i latwiej klientowi
    wcisnac drozszy towar (nawet jesli kurs nie uzasadnia skali podwyzki).

    Bo w krajach euro ceny komponentow raczej stabilne.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2009-01-05 17:25:07
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 5 Jan 2009 16:32:31 +0100, Doxent napisał(a):

> [...]
    > cudem. Czasami tylko jakieś ochłapy typu 9400GT za 200zł na allegro, 9500GT
    > czy 8600GT próżno ze świeczką szukać. Czyżby kolejna zagrywka rynkowa

    Na początku roku kupienie czegokolwiek zawsze było problemem. Wszyscy robią
    inwentaryzacje i inne popierdułki. Odczekaj 2-3 dni i się uspokoi.

  • 6. Data: 2009-01-05 17:41:21
    Od: "grafi1001" <k...@g...pl>

    > Naet grafa Radeon Gainward 4850 Golden Sample jest droszy o prawie 100 niz
    > 3 miesicae temu jak kupowalem

    Swiateczna goraczka, od 15 lisopada ceny ida znacznie w gore i to bardzo,
    sprzet najbardziej oplaca sie kupowac w wakacje.

  • 7. Data: 2009-01-06 12:55:35
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    leon pisze:
    > Naet grafa Radeon Gainward 4850 Golden Sample jest droszy o prawie 100 niz
    > 3 miesicae temu jak kupowalem

    Sezon świąteczny więc koszą kasę jak się da. Poczekaj z miesiąc to
    wszystko wróci do normy.