  • 1. Data: 2011-04-05 19:38:56
    Temat: Re: Tanie opony
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-04-05 21:30, to pisze:
    > begin Rafal

    > Tanich opon się nie kupuje, tanie możesz kupić dywaniki albo wino w
    > monopolowym.

    Man niezłe Pirelki 17-natski. Po 17200 sztuka. Łykniesz ? :D

    P.S. Cena specjalnie dla ciebie. Dla innych po 500 szt. ;)

  • 3. Data: 2011-04-05 20:06:03
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-05 19:59, Rafal pisze:
    > Czy ktos mial kiedys stycznosc z oponami tych producentow ? Znadzie sie ktos
    > kto poleca ?

    Mam chińskie Nankang, ale zimowe, drugi sezon kończę i nie mogę narzekać.
    Myślę, nowe chińskie lub polskie lepsze niż stare / zniszczone zachodnie.
    Europejski rynek zdominowało kilku producentów, marek wiele, natomiast
    producentów już nie. Można znaleźć opony Dębica wyprodukowane poza
    krajem, jak i Sava made in Poland.
    P.

  • 4. Data: 2011-04-05 20:18:33
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:inflmd$7iq$1@inews.gazeta.pl

    Zobacz sobie co pisze ADAC na temat tych produktow.
    W wiekszosci przypadkow odstaja od obecnych standardow i nie zachowuja sie
    tak jak powinny.
    http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=ad
    ac+chinskie+opony&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&c
    hannel=suggest

    A ocena czegos bez porownania do innych jest malo warta, bo nie zawsze tak
    jak jest, jest tak jak byc powinno.

    Tmek

  • 5. Data: 2011-04-05 20:30:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafal

  • 6. Data: 2011-04-05 20:34:54
    Od: "Rafal" <r...@t...pl>

    > begin Rafal

    > Tanich opon się nie kupuje, tanie możesz kupić dywaniki albo wino w
    > monopolowym.

    Piszesz bo wiesz/sprawdzales czy poprostu przekalkulowales, ze za tanie?

  • 7. Data: 2011-04-05 20:40:48
    Od: "Rafal" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

> [...]
    hannel=suggest

    > A ocena czegos bez porownania do innych jest malo warta, bo nie zawsze tak

    Faktycznie oceny maja niskie, ale staje przed wyborem pomiedzy uzywanymi z
    niemiec, a nowymi z Chin Chetnie kupilbym tez polskie Debica, ale watpie
    zeby byly wogole dostepne w rozmiarze, ktory mnie interesuje.

  • 8. Data: 2011-04-05 21:02:58
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niemiec, a nowymi z Chin Chetnie kupilbym tez polskie Debica, ale watpie
    > zeby byly wogole dostepne w rozmiarze, ktory mnie interesuje.

    A co to za rozmiar ?

    Jak maja byc tanie to ja bym szukal np Kumho, GTRadial, to sa przynajmniej w
    miare dobre firmy z wieloletnimi tradycjami.

    Ja kiedys w swoim samochodzie tez mialem nietypowy rozmiar to kupilem
    Falkeny, byly rewelacyjne, no ale to nie jest dolny przedzial cenowy.

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2011-04-05 21:14:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 5 Apr 2011 19:59:01 +0200, Rafal napisał(a):

    > Czy ktos mial kiedys stycznosc z oponami tych producentow ? Znadzie sie ktos
    > kto poleca ?

    Tak, każdy kto to hovno sprzedaje.

    --

  • 10. Data: 2011-04-05 21:35:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafal

    > Piszesz bo wiesz/sprawdzales czy poprostu przekalkulowales, ze za tanie?

    Jak droga hamowania na mokrym wychodzi 10 metrów dłuższa to co tu
    sprawdzać? Nie trzeba skosztować kupy, żeby wiedzieć, że są lepsze
    smakołyki.