  • 1. Data: 2014-09-17 16:09:43
    Temat: Tarcze hamulcowe
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    hej
    Z niejakim zdziwieniem zobaczyłem że na Allegro tarcze hamulcowe do Kangoo
    są wystawiane jako lewe i prawe :) IMO to wszystko jedno, nie?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-09-17 16:58:37
    Temat: Re: Tarcze hamulcowe
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-09-17 16:09, Jacek Maciejewski wrote:
    > hej
    > Z niejakim zdziwieniem zobaczyłem że na Allegro tarcze hamulcowe do Kangoo
    > są wystawiane jako lewe i prawe :) IMO to wszystko jedno, nie?

    dlaczego ze zdziwieniem - do wiekszosci marek masz prawe i lewe.

    Mozesz miec wentylowane, nawiercane, np. tak:
    http://photos04.istore.pl/40472/photos/big/27757595.
    jpg

  • 3. Data: 2014-09-17 17:15:37
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2014-09-17 16:58, AL pisze:

    > dlaczego ze zdziwieniem - do wiekszosci marek masz prawe i lewe.

    Yhy, jeszcze pewnie klocki sa lewe i prawe.

  • 4. Data: 2014-09-17 17:17:53
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2014-09-17 17:15, Grzegorz Prędki pisze:

    > Yhy, jeszcze pewnie klocki sa lewe i prawe.

    Oczywiscie chodzilo mi o os :) Bo w takim golfie 2 klocek zewnetrzny
    roznil sie od wewnetrznego.

  • 5. Data: 2014-09-17 18:52:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Sep 2014 16:58:37 +0200, AL napisał(a):

    > dlaczego ze zdziwieniem - do wiekszosci marek masz prawe i lewe.
    >
    > Mozesz miec wentylowane, nawiercane, np. tak:
    > http://photos04.istore.pl/40472/photos/big/27757595.
    jpg

    Przecież do Kangoo są niewentylowane lite bez otworów i na zdjęciach
    wyglądają identycznie :)
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2014-09-18 17:19:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    jpg

    > Przecież do Kangoo są niewentylowane lite bez otworów i na zdjęciach
    > wyglądają identycznie :)

    Sprzedawca pewnie z automatu uzupełnia szablon aukcji i nie zastanawia
    się czy dany samochód ma rozróżnienie.
    Owszem są tarcze prawe i lewe, doskonale widać to właśnie na tarczach
    nacinanych jak kolega wyżej wspomniał.

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 7. Data: 2014-09-18 22:34:21
    Od: K <...@...c>

    On 17/09/2014 16:17, Grzegorz Prędki wrote:

    > Oczywiscie chodzilo mi o os :) Bo w takim golfie 2 klocek zewnetrzny
    > roznil sie od wewnetrznego.

    w kazdym aucie sie rozni, bo jeden ma z tylu blaszke/sprezynke do
    'zakotwiczenia'

  • 8. Data: 2014-09-19 00:32:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-18 22:34, K pisze:

    > w kazdym aucie sie rozni, bo jeden ma z tylu blaszke/sprezynke do
    > 'zakotwiczenia'

    Nie w każdym.
    W wielu autach wszystkie 4 klocki na daną oś są identyczne.

  • 9. Data: 2014-09-19 23:22:50
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2014-09-18 17:19, Lewis pisze:
    > Sprzedawca pewnie z automatu uzupełnia szablon aukcji i nie zastanawia
    > się czy dany samochód ma rozróżnienie.

    Zdjął z lewej strony to jest lewa. Nieważne, czy lewa i prawa jest
    identyczna. Łatwiej zaznaczyć, że to lewa (czyli zdjęta z lewej strony)
    niż dociekać, czy prawa się różni od lewej. Jeśli wiesz, że lewa i prawa
    są takie same możesz kupić lewą jako prawą (lub na odwrót), ale w razie
    czego (gdyby okazało się, że lewa różni się od prawej) sprzedający pisał
    przecież, że to lewa.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __