  • 1. Data: 2014-05-23 09:21:54
    Temat: Targeo - aktualność
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Planuje sobie powoli wakacyjną trasę przez Polskę i trafiłem na mapy Targeo.
    Widzę, że pokazuje to cudo, że niektóre drogi są zamknięte (głównie w
    Warszawie). A jak jest naprawdę jak jest z aktualnością tych danych ?
    Chcę przed samym wyjazdem przejrzeć te mapy i wyeksportować z Targeo do
    AutoMapy. Nie chcę podczas jazdy aby okazało się, że dana droga jest
    nieczynna bo kopią metro lub coś podobnego.
    Znacie może jakieś serwisy z aktualnymi danymi, z których można wykonać
    eksport do Automapy ?

  • 2. Data: 2014-05-23 09:47:46
    Temat: Re: Targeo - aktualność
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2014-05-23 09:21, mz wrote:
> [...]
    > Targeo. Widzę, że pokazuje to cudo, że niektóre drogi są zamknięte
    > (głównie w Warszawie). A jak jest naprawdę jak jest z aktualnością tych

    Generalnie według mouch obserwacji są zdecydowanie bardziej aktualne od
    Google Maps, ale np. nadal nie zaznaczyli remont DK728 na odcinku
    Grójec-Mogielnica.

    Piotr

  • 3. Data: 2014-05-23 12:21:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mz,

    Friday, May 23, 2014, 9:21:54 AM, you wrote:

    [...]

    > Chcę przed samym wyjazdem przejrzeć te mapy i wyeksportować z Targeo do
    > AutoMapy.

    Się chyba popłaczę ze śmiechu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-05-23 16:36:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 23 May 2014 09:21:54 +0200, w
    <537ef70e$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>, "mz" <l...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Chcę przed samym wyjazdem przejrzeć te mapy i wyeksportować z Targeo do
    > AutoMapy. Nie chcę podczas jazdy aby okazało się, że dana droga jest
    > nieczynna bo kopią metro lub coś podobnego.

    Nic ci eksport nie da -- Targeo eksportuje tylko punkty Start i Cel (+ ew. Via
    jeżeli są), a Automapa oblicza i tak całą trasę od nowa.
    Inne programy zresztą tak samo działają.

  • 5. Data: 2014-05-24 17:38:06
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-23 09:21, mz pisze:
> [...]
    > jest nieczynna bo kopią metro lub coś podobnego.
    > Znacie może jakieś serwisy z aktualnymi danymi, z których można

    Chyba nie ma takich serwisów, zbyt duża operacja żeby któryś z nich
    próbował na być na bieżąco z aktualnym stanem polskich dróg.

  • 6. Data: 2014-05-26 07:49:33
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    napisał(-a):

> [...]

    Via
    jeżeli są), a Automapa oblicza i tak całą trasę od nowa.
    Inne programy zresztą tak samo działają.

    ----------------

    Robiłem już tak kilka razy i za każdym razem prowadziło mnie po trasie tak
    jak to zaplanowałem w Targeo.

  • 7. Data: 2014-05-26 09:31:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 24 May 2014 17:38:06 +0200, w
    <5380bcdf$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <I...@j...com>
    napisał(-a):

    > Chyba nie ma takich serwisów, zbyt duża operacja żeby któryś z nich
    > próbował na być na bieżąco z aktualnym stanem polskich dróg.

    Jak zwykle się mylisz... korkosfera.pl (Naviexpert), targeo (Automapa) są na
    bieżąco uaktualniane (oczywiście nie wszystko, ale jednak).

  • 8. Data: 2014-05-26 10:11:21
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >Jak zwykle się mylisz... korkosfera.pl (Naviexpert), targeo (Automapa) są
    >na
    >bieżąco uaktualniane (oczywiście nie wszystko, ale jednak).

    Chyba tylko w duzych miastach.
    Jesli chodzi o informacje z drog krajowych to najlepsze jest:
    http://www.gddkia.gov.pl/pl/10/serwis-dla-kierowcow
    ale to tylko serwis informacyjny.
    Ostatnio natknalem sie na totalna przebudowe drogi Jezewo - Tylkocin (671) i
    z tego co pamietam sa tam ze 3 wahadla i brak informacji na jakiejkolwiek
    mapie oprocz tego, ze na targeo odcinek caly czas swieci na czerwono ale to
    troche za malo.
    http://www.radio.bialystok.pl/wiadomosci/index/id/10
    8725

  • 9. Data: 2014-05-26 10:23:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 26 May 2014 10:11:21 +0200, w <llut3l$7s2$1@node1.news.atman.pl>, Czesław
    Wiśniak <c...@n...pl> napisał(-a):

> [...]
    > mapie oprocz tego, ze na targeo odcinek caly czas swieci na czerwono ale to

    To tyle ile trzeba. Droga jest przejezdna, a kolor pokazuje prędkość.

  • 10. Data: 2014-05-26 11:29:58
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    8725

    >To tyle ile trzeba. Droga jest przejezdna, a kolor pokazuje prędkość.

    To znaczy co, ewentualnie planujac trase wczesniej mam sie domyslac, ze
    czerwony kolor oznacza totalna polroczna przebudowe drogi czy moze chwilowy
    korek spowodowany czym innym ?
    Czasami w ogole wskazania sa bledne i kolor nie ma nic wspolnego ze stanem
    na drodze.
    Zastanow sie co piszesz.
    Chyba lepiej zaznaczyc takie miejsca w inny sposob, tak jak to robi np.
    gddkia.