  • 1. Data: 2011-03-19 14:31:58
    Temat: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy do roli wifi hotspot muszę mieć smarfona czy
    jakiś prosty telefon też miał taką funkcję? Znacie jakiś
    tani prosty telefon który pełnić mógłby taką funkcję?

    W innym wątku na podobny temat JoteR podpowiedział
    mi Samsung Wave 723, ale to duży, drogi telefon...
    Nie ma czegoś prostszego i dużo tańszego z taką funkcją?

  • 2. Data: 2011-03-19 14:43:34
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Samsung Wave 723, ale to duży, drogi telefon...

    Jeszcze w ubiegłym tygodniu 199 USD to było tanio, a teraz nagle zrobiło się
    drogo? ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2011-03-19 14:50:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:im2fet$6jc$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeszcze w ubiegłym tygodniu 199 USD to było tanio,
    > a teraz nagle zrobiło się drogo? ;->

    Tanio i drogo są pojęciami względnymi. Gdybym wybierał
    swój główny telefon to te 199 nie byłoby problemem...
    Tymczasem chcę wybrać hotspot z możliwością odebrania
    rozmowy telefonicznej a nie drugiego smartfona... :-)
    Tak jak pisałem wcześniej, 200 dolarów jest drogo w tym
    konkretnym przypadku bo taniej mi wyjdzie włączyć na
    te 2 tygodnie teetering w iPhone i włączyć international data.

    A więc - jeśli już wiadomo o co chodzi - czy ktoś zna tańszy
    telefon od Wave z taką funkcją?

  • 4. Data: 2011-03-19 14:52:49
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-03-2011 o 15:31:58 Pszemol <P...@p...com> napisał(a):

    > W innym wątku na podobny temat JoteR podpowiedział
    > mi Samsung Wave 723, ale to duży, drogi telefon...
    > Nie ma czegoś prostszego i dużo tańszego z taką funkcją?

    E51 kupisz używkę za 200zł..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2011-03-19 15:26:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message

    > E51 kupisz używkę za 200zł..

    A E51 daje taką funkcję jak wifi hotspot? O... to nie wiedziałem.
    Dzieki! Móglbys mi opisac krok po kroku jak uruchomic taki wifi
    "router" w tym telefonie?

  • 6. Data: 2011-03-19 15:35:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Mar 2011 09:50:19 -0500, Pszemol wrote:
> [...]
    >konkretnym przypadku bo taniej mi wyjdzie włączyć na
    >te 2 tygodnie teetering w iPhone i włączyć international data.

    Kup tego samsunga skoro ci dobrze radza, albo wlacz ten teetering,
    czego sie jeszcze dalej pytasz skoro znasz rozwiazania ?

    Zeby zaoszczedzic 50$ ? Alez jak ci nie wstyd - d* nam i sobie
    zawracac za mniej niz obiad w restauracji :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-03-19 15:35:27
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message

    > A E51 daje taką funkcję jak wifi hotspot? O... to nie wiedziałem.
    > Dzieki! Móglbys mi opisac krok po kroku jak uruchomic taki wifi
    > "router" w tym telefonie?
    zainstaluj tam JoikuSpot

    pzdr
    GS

  • 8. Data: 2011-03-19 15:38:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 16:35:27 +0100, GS napisał(a):

    > zainstaluj tam JoikuSpot

    Nie ma szans, to jest płatne. On płatnych nie instaluje, nie po to wydał
    $199 na najlepszy telefon w całej galaktyce, żeby za jakieś programy
    płacić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 9. Data: 2011-03-19 15:41:29
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > Nie ma szans, to jest płatne. On płatnych nie instaluje, nie po to wydał
    > $199 na najlepszy telefon w całej galaktyce, żeby za jakieś programy
    > płacić.

    a fakt...
    9 Euro to może być kłopot nawet dla mieszkańca USA.
    Ale moze a w appst... jest? Za jedyne 99USD - wtedy OK

    pzdr
    GS

  • 10. Data: 2011-03-19 15:44:08
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-03-2011 o 16:26:36 Pszemol <P...@p...com> napisał(a):

    > "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message

    > A E51 daje taką funkcję jak wifi hotspot? O... to nie wiedziałem.
    > Dzieki! Móglbys mi opisac krok po kroku jak uruchomic taki wifi
    > "router" w tym telefonie?

    A źródłem internetu chcesz aby było 3G? To za pomocą JoikuSpot

    http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=32108

    http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=68&t=18991
    &p=175803&hilit=JOIKUSPOT#p175803

    Czy ma to funkcję Ad-Hoc, tak aby źródłem internetu był sygnał WiFi i
    telefon by robił jako router, to nie wiem. Ale jaki miałby być sens tego?
    No chyba że fon byłby podłączony kabelkiem do kompa co nie ma karty wifi..
    Ale z praktycznego punktu widzenia, to IMO za dużo kombinatoryki, co można
    kupić kartę wifi na usb za 20zł, no chyba że sens tkwi w tym "że się da" :)