  • 1. Data: 2021-06-23 02:12:34
    Temat: Telefon wyłączony-rozladowała się bateria
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Samsung GalaxyTrend Plus-GT-S758

    Telefon wyłączony podczas burzy i rozładowała się bateria, a przedtem
    była jeszce połowa naładowania baterii.
    Włączam telefon, a tu komunikat, że bateria rozładowana.

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-06-23 18:34:44
    Temat: Re: Telefon wyłączony-rozladowała się bate
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-23 o 03:16, Ginalthoer Botitheos pisze:
    > Animatorka znów animuje...
    >

    > Stan akumulatora nie nadający się do dalszego
    > użytku (duża odporność/rezystancja wewnątrzna,
    > (zupełnie typowe zachowanie)).
    >

    > Burza/susza/powódź i inne kataklizmy nie są
    > powodem (przypadek, którego nie należy brać
    > pod uwagę).

    Wiem :-)

    > Wszelkie bajery nic nie pomogą, nabyć nowy, cena
    > jak za darmo, funkcjonuje 95% oryginalnego (bo
    > jest oryginalny, tyle że długo leżakowany).
    >

    > Zaawansowana emerytka z sąsiedztwa nabyła
    > tenże produkt przeszło rok temu, do dzisiejszego
    > dnia funkcjonuje; tak jak u zarania dziejów teleSraja.

    Mój telefon ma już sporo latek, ale oprócz tej baterii co mi się
    rozladowała to nie narzekam.

    --
    animka

  • 3. Data: 2021-06-24 09:08:50
    Temat: Re: Telefon wyłączony-rozladowała się bateria
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 23.06.2021 o 02:12, Animka pisze:
    > Samsung GalaxyTrend Plus-GT-S758
    >
    > Telefon wyłączony podczas burzy i rozładowała się bateria, a przedtem
    > była jeszce połowa naładowania baterii.
    > Włączam telefon, a tu komunikat, że bateria rozładowana.

    Być moze to tylko błędny komunikat. Bateria w moim tablecie może leżeć i
    pół roku a po wlaczeniu nie wiła o doładowanie.

  • 4. Data: 2021-06-24 12:00:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 23 Jun 2021 02:12:34 +0200, w <satua7$oe2$1@gioia.aioe.org>, Animka
    <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Telefon wyłączony podczas burzy i rozładowała się bateria, a przedtem
    > była jeszce połowa naładowania baterii.
    > Włączam telefon, a tu komunikat, że bateria rozładowana.

    Bateria w kiepskim stanie. Uruchomienie ciągnie tyle prądu, że spada (ponad
    normę) jego napięcie i stąd komunikat.

    Jeżeli pokazuje np. 10% to potem może długo na tych 10% pociągnąć, bo system
    nie przewiduje korekty, gdy napięcie wróci do wyższego poziomu :)

  • 5. Data: 2021-06-24 19:21:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-24 o 09:08, trybun pisze:

    > Być moze to tylko błędny komunikat. Bateria w moim tablecie może leżeć i
    > pół roku a po wlaczeniu nie wiła o doładowanie.

    W moim tablecie też. Zaesze widać stan naładowania beterii.
    Pisałam o telefonie.W telefonie też mam stan naładowania baterii i była
    ona rozładowana. Nie wiem jakim cudem rozładowała się przy wyłączonym
    telefonie.

    --
    animka

  • 6. Data: 2021-06-24 20:17:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > była jeszce połowa naładowania baterii.
    > Włączam telefon, a tu komunikat, że bateria rozładowana.

    Bo pioruny ładują się z takich wyłączonych telefonów. Nie mogą się
    ładować z włączonych bo wtedy może dojść do uszkodzenia danych z powodu
    utraty zasilania podczas ładowania się pioruna.

    Naładuj telefon i po problemie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 7. Data: 2021-06-24 22:42:37
    Od: collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 24.06.2021 o 19:21, Animka napisała:

> [...]
    > Pisałam o telefonie.W telefonie też mam stan naładowania baterii i była
    > ona rozładowana. Nie wiem jakim cudem rozładowała się przy wyłączonym

    Pewnie Pegasus robił przegląd zawartości Twego telefonu, bo użyłaś
    w wyszukiwarce jakiegoś trefnego - dla Pegasusa - słowa, albo na
    jakimś forum internetowym napisałaś osiem gwiazdek. Do przeglądu
    nie jest potrzebne włączenie smartfona. Temu koniu.

  • 8. Data: 2021-06-24 23:33:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-24 o 20:17, LordBluzg(R) pisze:

    > Bo pioruny ładują się z takich wyłączonych telefonów. Nie mogą się
    > ładować z włączonych bo wtedy może dojść do uszkodzenia danych z powodu
    > utraty zasilania podczas ładowania się pioruna.

    Grunt to poczucie humoru :-)
    Wiem już dlaczego ta bateria się rozładowała. Jak włączam telefon to
    wszystkie aplikacje, które były wyłączonena nowo się włączają w tym
    aktualizacja oprogramowania. Telefon pokazywał, że najwięcej bateriii
    (84%) zeżarła mi aplikacja google play.Teraz znowu robiłam z tym
    porządek i od nowa wszysko co mi niepotzrebne wyłączałam czy
    odinstalowywałam. Google play zostało przy wersji fabrycznej. Jak
    wyłączę telefon, a potem włącze to od nowa będzie to samo.
    Teraz taka burza przeszła, że komuś w mieszkaniu szyby chyba poleciały.
    Przez burzę Milionerów do końca nie obejrzałam:-(

    > Naładuj telefon i po problemie.

    Właśnie się ładuje.

    --
    animka

  • 9. Data: 2021-06-24 23:43:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-24 o 22:42, collie pisze:

> [...]
    > jakimś forum internetowym napisałaś osiem gwiazdek. Do przeglądu
    > nie jest potrzebne włączenie smartfona. Temu koniu.

    Nie mam nic wspólnego z Pegasusem :-)
    Napisałam dlaczego mi się bateria rozładowała Lordbluzgowi- w poscie
    wyżej, to nie będę już drugi raz pisała.

    --
    animka