  • 1. Data: 2017-10-16 11:18:28
    Temat: Tesla zwalnia pracowników
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Bo się nie wyrabia z zamówieniami. To trochę dziwne, bo jak się nie
    wyrabiają, to powinni zatrudniać, a nie zwalniać...
    Na razie w III kwartale wyprodukowali 260 samochodów zamiast 1500.
    Szkoda, bo liczyłem że Pszemol szybko odbierze, przetestuje i opisze.

    http://www.rp.pl/Motoryzacja/310149957-Tesla-zwolnil
    a-kilkuset-menedzerow.html

    T.

  • 2. Data: 2017-10-16 11:42:10
    Temat: Re: Tesla zwalnia pracowników
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >Na razie w III kwartale wyprodukowali 260 samochodów zamiast 1500.
    >Szkoda, bo liczyłem że Pszemol szybko odbierze, przetestuje i opisze.

    No ale czytasz - nie pracownikow, tylko managerow i brygadzistow.
    Zle gonili ludzi do roboty, to na bruk :-)

    Przyjda nowi i beda wiecej produkowac :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-10-16 12:29:21
    Od: p...@g...com

    --Przyjda nowi i beda wiecej produkowac :-)

    nowych trzeba przeszkolic a to kosztuje czas ktorego zaczyna brakowac :-)
    https://www.golem.de/news/wegen-tesla-vw-zieht-elekt
    roauto-fuer-die-usa-vor-1710-130623.html

    paradoksalnie Tesla ma pecha z Dieselgate bo gdyby VW nie wpadlo na szwindlu to
    jeszcze dlugo by diesla klepali a Tesla wyszlaby z produkcja na swoje, teraz wszyscy
    graja przeciwko Muskowi wiec zaczna sie opoznienia w dostawach, braki materialowe
    itp. interesujaca rozgrywka bez dwoch zdan

  • 4. Data: 2017-10-16 12:35:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Przyjda nowi i beda wiecej produkowac :-)

    >nowych trzeba przeszkolic a to kosztuje czas ktorego zaczyna brakowac
    >:-)

    robotnikow nie zwolnili, tylko managerow.

> [...]
    >produkcja na swoje, teraz wszyscy graja przeciwko Muskowi wiec zaczna
    >sie opoznienia w dostawach, braki materialowe itp. interesujaca

    Na pewno rynek przyspieszyl, ale Musk w USA, VW w Europie.
    No i w Meksyku, ale benzyniaki dalej moze klepac.

    J,

  • 5. Data: 2017-10-16 13:01:48
    Od: p...@g...com

    --robotnikow nie zwolnili, tylko managerow.

    doprawdy ?
    Tesla fired hundreds of workers this week, including engineers, managers and factory
    workers
    http://www.mercurynews.com/2017/10/13/4819750/

    --Na pewno rynek przyspieszyl, ale Musk w USA, VW w Europie. No i w Meksyku, ale
    benzyniaki dalej moze klepac.

    to walka o rynek w USA, w Europie nikt Niemcom nie podskoczy

  • 6. Data: 2017-10-16 13:13:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >--robotnikow nie zwolnili, tylko managerow.
    >doprawdy ?
    >Tesla fired hundreds of workers this week, including engineers,

    w linku T. bylo co innego.
    Ech pismaki.

    400-700 z 10 tys ... no coz, moze tylko leni wyp* :-)
    Albo zwiazkowcow.

    >--Na pewno rynek przyspieszyl, ale Musk w USA, VW w Europie. No i w
    >Meksyku, ale benzyniaki dalej moze klepac.
    >to walka o rynek w USA, w Europie nikt Niemcom nie podskoczy

    W USA niekoniecznie moze byc wielki rynek na elektryki. Benzyna ma sie
    dobrze ...

    J.

  • 7. Data: 2017-10-16 14:51:27
    Od: p...@g...com

    --w linku T. bylo co innego. Ech pismaki.

    artykuly w polskiej prasie (nie tylko motoryzacyjnej) sa niedoskonale wiec zawsze
    sprawdzam u zrodla :-)

    --W USA niekoniecznie moze byc wielki rynek na elektryki. Benzyna ma sie dobrze ...

    I co ma wystawic VW ? TSI ? no bez jaj wykopali ich z diesla wiec na czyms musza
    odbic sobie straty to tez kwestia prestizu wiec nie odpuszcza, nie ma takiej opcji

  • 8. Data: 2017-10-16 15:13:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--w linku T. bylo co innego. Ech pismaki.
    >artykuly w polskiej prasie (nie tylko motoryzacyjnej) sa niedoskonale
    >wiec zawsze sprawdzam u zrodla :-)

    Mysle, ze u nich podobny poziom.

> [...]
    >I co ma wystawic VW ? TSI ? no bez jaj wykopali ich z diesla wiec na
    >czyms musza odbic sobie straty to tez kwestia prestizu wiec nie

    To co wystawia. www.vw.com

    Passat moze byc 1.8TSI, albo 3.6 V6.

    Tylko to ich pozbawia przewagi marketingowej, bo takich "zwyklych
    samochodow" to w USA pelno.

    Ale ... ma ktos dane ze sprzedazy - jaki % stanowily w USA diesle ?

    J.

  • 9. Data: 2017-10-16 19:46:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > robotnikow nie zwolnili, tylko managerow.

    Zwolnili i tych. W sumie kilkaset osób.
    W tej lokalizacji mają 10 tysięcy pracowników.
    I rotacje są dosyć regularne.
    Myślę, że ciut rozdmuchany problem.
    Każda duża korporacja ciągle zatrudnia i zwalnia.

  • 10. Data: 2017-10-16 19:47:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Albo zwiazkowcow.

    No są właśnie oskarżenia, że wśród wyrzuconych było
    wielu ludzi którzy promowali w fabryce związki zawodowe.