  • 41. Data: 2019-12-10 19:12:42
    Temat: Re: Test baterii
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > 0. Hej, S. Grzyb, to Ty pisujesz u MB na "Wydawnictwie Podziemnym"?

    Nie, nawet nie kojarzę.

  • 42. Data: 2019-12-11 02:17:27
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 10.12.2019 o 19:12, stary grzyb pisze:

    > Nie, nawet nie kojarzę.

    http://wydawnictwopodziemne.com/
    - baaardzo zacna, konserwatywna WWWitryna.
    Acz ostatnie moje-tam odwiedziny daaawno, bom z red-naczem na noże...

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 43. Data: 2019-12-11 17:47:52
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > http://wydawnictwopodziemne.com/
    > - baaardzo zacna, konserwatywna WWWitryna.

    Z "konserwatywnych" witryn wolę:
    www.analog.com
    maximintegrated.com
    www.silabs.com