  • 1. Data: 2011-12-16 21:22:05
    Temat: Test na czas reakcji
    Od: to <t...@x...abc>

    Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)

    http://webfactory.hanzo.eu/czas-reakcji-test/

  • 2. Data: 2011-12-16 21:31:12
    Temat: Re: Test na czas reakcji
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-16, to <t...@x...abc> wrote:
    > Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)
    >
    > http://webfactory.hanzo.eu/czas-reakcji-test/

    0.24s :-) Ale nijak to sie ma na przelozenie nogi z gazu na hamulec ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-12-16 21:39:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-12-2011 21:22, to pisze:
    > Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)
    > http://webfactory.hanzo.eu/czas-reakcji-test/

    Ja mam psychotechnikę aktualną jeszcze przez 4 lata, zestaw badań i
    testów przeszedłem bdb. i mam na to kwit :P

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2011-12-16 21:41:59
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-16 21:22, to pisze:
    > Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)
    >
    > http://webfactory.hanzo.eu/czas-reakcji-test/

    Wstajac o 5.30 rano, po 3h w samochodzie, 1h w tramwajach i 10h w pracy:
    0,31s przy korzystaniu z Nightly i WinVista 64bit.
    Tylko ciekawe jaka jest metodologia pomiaru i jaki lag ma skrypt, ew.
    reakcja serwera, bo sredni ping u mnie jest 48ms, wiec ponad 10%
    wartosci pomiaru.
    No i tak jak juz tu stwierdzone - jakie jest przelozenie wyniku tego
    testu na reakcje na drodze?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 5. Data: 2011-12-16 21:46:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-16, v...@i...pl <v...@i...pl> wrote:

> [...]
    > Tylko ciekawe jaka jest metodologia pomiaru i jaki lag ma skrypt, ew.
    > reakcja serwera, bo sredni ping u mnie jest 48ms, wiec ponad 10%

    No i po co te tlumaczenia? ;-) Skrypt dziala off-line, w przegladarce
    takze ping nie ma wplywu na to.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-12-16 21:52:54
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    0,075 :P

    sz

  • 7. Data: 2011-12-16 21:53:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-16 21:39, DoQ pisze:

    > Ja mam psychotechnikę aktualną jeszcze przez 4 lata, zestaw badań i
    > testów przeszedłem bdb. i mam na to kwit :P

    Ja mam średni wynik 0,201 - o czym on świadczy?

  • 8. Data: 2011-12-16 22:03:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2011-12-16 21:22, to pisze:
    > Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)
    >
    > http://webfactory.hanzo.eu/czas-reakcji-test/

    Średnio 0.230s, najlepszy 0.187s. Polecam klikanie myszą, u mnie było
    znacznie szybsze od wciskania klawiszy.

  • 9. Data: 2011-12-16 22:04:16
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-16 21:46, AZ pisze:

    > No i po co te tlumaczenia? ;-) Skrypt dziala off-line, w przegladarce
    > takze ping nie ma wplywu na to.

    No wlasnie widzialem, ze jest chyba na JS, ale nie chcialo mi sie juz
    rozbierac go na elementy pierwsze. Przy czasach reakcji wielkosci
    0,2-0,3s nawet uzyta myszka i sterowniki moga mocno zafalszowac ten
    pomiar - stad moje rozwazania.

  • 10. Data: 2011-12-16 22:06:57

    W dniu 2011-12-16 21:53, Artur Maśląg pisze:

    > Ja mam średni wynik 0,201 - o czym on świadczy?

    Masz szybki komputer, dobra myszke i sterowniki, dostosowana
    przegladarke i niezly czas reakcji? :)