  • 11. Data: 2011-11-02 13:37:13
    Temat: Re: Tiltpod od Gomite
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Nov 1, 11:32 pm, "tonieja" <t...@c...zsrr> wrote:
    > Zamknij PIS dę i morda w kubeł żygalski americac profesjonal fotografic
    > Won ścierwo dościerwa
    >
    > Ziggy Photo - American Professional Photographerhttp://www.ziggyphotoonline.com/

    Pisz duzo i czesto - koledzy beda cie podziwiac a przy okazji bedzie
    to najlepszy dowod na "skurwienie ludzi z dobrym gustem" na tej
    grupie.
    Siedza wlasnie z mordami w kublach i czekaja na to, kiedy ja zrobie
    jakis blad ortograficzny, bo twoje im nie przeszkadzaja.

  • 12. Data: 2011-11-02 15:51:46
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-11-02 03:32:32 +0000, "tonieja" <t...@c...zsrr> said:

    > Zamknij PIS dę i morda w kubeł żygalski americac profesjonal fotografic
    > Won ścierwo dościerwa

    Idź do ortopedy.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem