  • 1. Data: 2023-02-24 09:01:14
    Temat: To w koncu która karta SIM na dane?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dzieciakowi trzeba kupić (do tabletu czy jakoś tak, bo ma już smartwatcha*),
    najlepiej w opcji "kup przed komunią i zapomnij na
    rok", dobrze gdyby na ten numer dało się dzwonić (odebrać rozmowy, niektóre karty
    danych tak działają).
    Ewentualnie może być komplet SIM z routerem (ale budżetowy), takim żeby i na wakacje
    i do dziadków dało się łatwo zabrać.

    * BTW ten smartwatch nie łyka WiFree UPC, chyba sposobu szyfrowania "WPA/WPA2
    Enterprise" nie uwzględnili w firmware zegarka, ale to
    osobny temat.

  • 2. Data: 2023-02-24 11:17:12
    Temat: Re: To w koncu która karta SIM na dane?
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 24 lutego 2023 o 09:01:18 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    >
    > * BTW ten smartwatch nie łyka WiFree UPC, chyba sposobu szyfrowania "WPA/WPA2
    Enterprise" nie uwzględnili w firmware zegarka, ale to

    Ja bym wziął NJU. Nie korzystasz nie płacisz, korzystasz to masz całkiem duże limity
    (60 - 180GB), a jak przekroczysz to lejek 1mbps. Sam ma taka kartę jako backup.
    Przydaje się zwłaszcza przy wyjazdach poza PL.

    MK

  • 3. Data: 2023-02-24 11:23:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-02-2023 o 11:17, Mac Ka pisze:
    najlepiej w opcji "kup przed komunią i zapomnij na
    wakacje i do dziadków dało się łatwo zabrać.

    Enterprise" nie uwzględnili w firmware zegarka, ale to

    > Ja bym wziął NJU. Nie korzystasz nie płacisz,

    Ale na kartę czy w abo?
    Abo chyba musisz zapłacić....

  • 4. Data: 2023-02-24 11:34:06
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 24 lutego 2023 o 11:23:55 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    > Ale na kartę czy w abo?
    > Abo chyba musisz zapłacić....

    Abonament. Jak nie korzystasz musisz płacić przez pierwsze 3 m-ce (9PLN/m-c), trzeba
    włączyć opcję "im dłużej, tym lepiej".

    MK

  • 5. Data: 2023-02-24 11:58:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-02-2023 o 11:34, Mac Ka pisze:

    > Abonament. Jak nie korzystasz musisz płacić przez pierwsze 3 m-ce (9PLN/m-c),
    trzeba włączyć opcję "im dłużej, tym lepiej".

    Potem nie musisz, chyba że wyślesz 1 sms, wykonasz 1 rozmowę, ściągniesz
    1 kB danych, to wtedy 27 zł? ;-)

  • 6. Data: 2023-02-24 12:49:02
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 24 lutego 2023 o 11:58:10 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    trzeba włączyć opcję "im dłużej, tym lepiej".
    > Potem nie musisz, chyba że wyślesz 1 sms, wykonasz 1 rozmowę, ściągniesz
    > 1 kB danych, to wtedy 27 zł? ;-)

    Korzystasz to płacisz, ale warto zapoznac sie z cennikiem. Za żadna z tych czynności
    nie zapłacisz więcej niż kilkadziesiąt groszy, za jednostke taryfikacyjną. Trzeba
    pamietać, że oferta na dane jest kierowana do osob, które chcą korzystać z internetu.
    Możliwość dzwonienia, czy wysyłania sms to funkcja dodatkowa. Jak chcesz mieć all in
    one to kupujesz taka oferte, ale limity na internet będą niższe.
    Proponowana przeze mnie oferta ma limit wydatków na przesyłanie danych i ja sam z
    niej w takim celu korzystam, ale jak napisałem tylko jako backup. Jak nie korzystam
    nie płacę.
    Gdybym chciał mieć backup tylko w PL to wystarczyłoby mi darmowe Aero2, tylko
    0,5mbps, ale do podstawowych czynności typu web, im, mail jest wystarczające. Do
    streaming nie polecam.

    MK

  • 7. Data: 2023-02-24 13:08:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-02-2023 o 12:49, Mac Ka pisze:

    trzeba włączyć opcję "im dłużej, tym lepiej".

    > Korzystasz to płacisz, ale warto zapoznac sie z cennikiem. Za żadna z tych
    czynności nie zapłacisz więcej niż kilkadziesiąt groszy,

    Ok, o to pytałem.
    Pamiętałem że kiedyś włączało to jakiś pakiet od razu....

  • 8. Data: 2023-02-24 13:29:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale która to oferta na same dane?
    Bo znam tylko z nielimitowanymi rozmowami/SMSami.
    Z Aero jeszcze taki kłopot, że co około godzinę przerywa transmisję i musisz wpisywać
    wyjątkowo wredne captscha (na fonie niemal nie
    do wstukania bez błędów) na www (chujki się odgrywają za to "bezpłatne").

    -----

  • 9. Data: 2023-02-24 14:17:01
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 24 lutego 2023 o 13:29:48 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Ale która to oferta na same dane?
    > Bo znam tylko z nielimitowanymi rozmowami/SMSami.

    https://www.njumobile.pl/oferta/internet/29?utm_sour
    ce=300_gm&utm_medium=display_external&utm_campaign=b
    2c_nju_solorower_18052022

    > Z Aero jeszcze taki kłopot, że co około godzinę przerywa transmisję i musisz
    wpisywać wyjątkowo wredne captscha (na fonie niemal nie
    > do wstukania bez błędów) na www (chujki się odgrywają za to "bezpłatne").

    Coś za coś.

    MK

  • 10. Data: 2023-02-24 15:04:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-02-2023 o 14:17, Mac Ka pisze:

    > https://www.njumobile.pl/oferta/internet/29?utm_sour
    ce=300_gm&utm_medium=display_external&utm_campaign=b
    2c_nju_solorower_18052022

    Czy to 27 zł oznacza, że tyle kosztuje już pierwszy 1 kB?
    Czy można wybrać rozliczanie za ilość, ale bez konieczności zakupu
    całego pakietu?