  • 1. Data: 2023-02-12 19:38:15
    Temat: Karta microSD UHS-II ?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam karty tradycyjne "duże" SDXC UHS-II (mają więcej styków, w dwóch rządkach nieco
    przesuniętych względem siebie), używam w
    aparacie, aparat ma styki do standardowej SDHC, ale za to karta UHS-II po włożeniu do
    czytnika USB 3.0 szybciej się zrzuca na
    komp/serwer.
    A nie mogę trafić na karty microSD UHS-II w podobnym celu (szybkie zrzucanie 256 GB
    wideo na serwerek).
    Istnieją czy nie istnieją?
    TG, bo na początek 256 GB to telefonu bym włożył (zamiast drugiej SIM, tak nam
    współcześni księgowi gniazda obcięli, że albo-albo,
    mój stary Dual miał trzy gniazda i komu to przeszkadzało?).