  • 1. Data: 2010-07-12 21:00:31
    Temat: Tor Poznań - kilka pytań
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Witam,

    mógłby ktoś w kilku słowach opowiedzieć jak wygląda lokalizacja parkingu
    koło toru poznańskiego? Wybieram się na najbliższą imprezę N-GINE RENAULT F1
    TEAM SHOW, a nauczony doświadczeniem z Bemowa i uwzględniając, że wejście ma
    być bezpłatne, spodziewam się sporych tłumów i zamieszania. Chciałbym w
    miarę możliwości przygotować się na najgorsze, a że totalnie nie znam
    Poznania i okolic, interesowałoby mnie jak najlepiej do parkingu dojechać,
    czy jest daleko od wejść na tor (będzie ze mną osoba, mająca problemy z
    dłuższym chodzeniem i chciałbym maksymalnie skrócić dojście). Może są jakieś
    prywatne parkingi w okolicy (coś na kształt Grójca), z których byłoby
    łatwiej/bliżej się dostać na imprezę?
    Będę jechał z Warszawy, jakie niespodzianki mnie czekają na A2? Jest jakieś
    wąskie gardło na którym mogę utknąć, ewentualnie które da się objechać? Ile
    mamony w drobnych przygotować?
    Generalnie będę wdzięczny za wszelkie informacje mogące pomóc w tej
    "wyprawie" ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu