  • 11. Data: 2009-03-19 09:52:15
    Temat: Re: Traby jerychonskie do motocykla sprzedam ;)
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Don Pedro pisze:

    > 90 milisekund to 0,9 sekundy. To dość sporo.

    0,5 litra na dwóch to nic

  • 12. Data: 2009-03-19 10:00:08
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Don Pedro pisze:

    > 90 milisekund to 0,9 sekundy. To dość sporo.

    taaa. 1 ms=0,001 sekundy czyli 90 ms = 0,090 s. Zmien kalkulator :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-03-19 10:01:09
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 90 milisekund to 0,9 sekundy. To dość sporo.

    Hm. Nie żebym, ale w szkole u dziecka fizyki jak widzę jeszcze nie było :)

    Za wikipedia (tfu!)
    "
    Milisekunda (ms) - podwielokrotna jednostka czasu w układzie SI, równa
    jednej tysięcznej sekundy.

    1 ms = 0,001 s
    "

    pozdr.
    Mystik

  • 14. Data: 2009-03-19 10:55:22
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Mystik pisze:
    > Cześć
    >
    > 1 ms = 0,001 s

    Rajt, muszę się chyba kawy napić. Sory Liściasty za zamieszanie :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 15. Data: 2009-03-19 11:18:43
    Od: m...@g...com

    Witam
    Fajna sprawa, tez chętnie coś takiego bym nabył.
    Pieszego to raczej zwala z nóg albo zatrzymuje u niego akcję serca :)
    http://www.youtube.com/watch?v=uQC1ACxvWfI
    http://www.youtube.com/watch?v=EJaGT2C0X_o
    pzdr

  • 16. Data: 2009-03-19 12:25:27
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 19 Mar, 10:48, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:
    > 90 milisekund to 0,9 sekundy. To dość sporo.

    90 milisekund to 0,09 sekundy. To raczej niedużo.

    A przy okazji - lepiej tego nie uruchamiać w zamkniętym garażu. Mnie
    dobrą minutę dzwoniło w uszach jak se przetestowałem.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 17. Data: 2009-03-20 14:33:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Lisciasty wrote:

    > Kwestia dostępności sprzętu. W ciągu
    > tego krótkiego czasu zgłosiło się więcej
    > chętnych niż posiadane przeze mnie 4 sztuki ;)

    a licząc sie Ci z priva, cyz Ci, ktorzy napisali na grupie?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI