  • 1. Data: 2012-10-08 14:09:41
    Temat: Transfer przez jack 3,5
    Od: "Adam Zielinski" <a...@o...pl>

    Witam,
    Mam pytanie i problem troche laika... Otoz kupilem dyktafon Sony, który ma
    wyjscie tylko sluchawkowe 3,5 jack. Teraz chcialbym zgrac pliki ktore sie
    nagraly przez to wyjscie na komputer. Czy jest to wogole mozliwe, zgranie
    plikow lub chocby samego glosu, bez zbytniej straty jakosci? Jaki kabel,
    przejscowke czy adapter zastosowac zeby to poszlo? - szukalem troche w
    internecie, ale nic zbytnio nie znalazlem... Przy przez adapter jack-usb
    pojdzie? A moze mozna tylko programowo, przez wejscie mikrofonowe 3,5 jack w
    komputerze?

    Dziekuje za pomoc i wszelkie sensowne odpowiedzi.
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2012-10-08 14:16:38
    Temat: Re: Transfer przez jack 3,5
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Adam Zielinski wrote:

> [...]
    > pojdzie? A moze mozna tylko programowo, przez wejscie mikrofonowe 3,5 jack

    Kabelek 2*3.5mm i podłączyć do wejścia aux kompa.

    Waldek

  • 3. Data: 2012-10-08 14:52:12
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Adam Zielinski" <a...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > w komputerze?
    >
    > Dziekuje za pomoc i wszelkie sensowne odpowiedzi.

    Jakbyś jeszcze napisał jaki dyktafon Sony, to może by sie i opłaciło odpalać
    kryształową kulę. Ludzie, to jest Usenet, a nie kółko towarzyskie
    jasnowidzów.

  • 4. Data: 2012-10-08 15:12:45
    Od: "Adam Zielinski" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jakbyś jeszcze napisał jaki dyktafon Sony, to może by sie i opłaciło
    > odpalać kryształową kulę. Ludzie, to jest Usenet, a nie kółko towarzyskie
    > jasnowidzów.

    Nie myslalem, ze to tez wazne... - sorry, dyktafon to Sony ICD-BX112M

    Adam

  • 5. Data: 2012-10-08 15:50:11
    Od: "Adam Zielinski" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    http://www.electro.pl/produkt-Dyktafon_SONY_ICD_BX11
    2M_-436325,47.html

    tu jest link, to ten

    Adam

  • 6. Data: 2012-10-08 16:03:47
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    > Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Z tego co na jego temat znalazłem, to nie masz możliwości kopiowania plików
    na PC. Nie ten model. Tylko jak już kolega napisał, digitalizowanie z
    wyjścia słuchawkowego za pomocą karty dźwiękowej.

    Musiał bys mieć coś w ten deseń:
    http://www.dyktafonycyfrowe.pl/dyktafony/sony-icd-px
    312m-czarny.html

    Ten ma i USB i kartę pamięci.

    Andy

  • 7. Data: 2012-10-08 16:08:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-10-08 14:52, Andy Niwinski pisze:

    > Jakbyś jeszcze napisał jaki dyktafon Sony

    A jakie ma to znaczenie?

    Do Adama: podłączasz kabelkiem do wejścia aux, jak już napisano,
    ustawiasz gdzieś na początek 2/3 mocy wyściowej, powinno być okej.
    Sprawdź, czy nie ma przesterów (Audacity itp).

    --
    pozdrawia Adam
    /poniedziałek - raj utracony, kompilacja nieszczęść, spektralna szarość

  • 8. Data: 2012-10-08 16:21:17
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > gdzieś na początek 2/3 mocy wyściowej, powinno być okej. Sprawdź, czy nie

    Ano takie, że są modele Sony, które umożliwiają kopiowanie na PC. A to, że
    kolega napisał, że tylko wyjście słuchawkowe nie świadczy o tym, że sprytny
    inżynier z Sony czegos tam sobie nie wymyślił, co jest dobrze schowane.

    Jak ciebie ktoś pyta jaki masz samochód, to też uważasz, że wystaczy jak
    powiesz:
    - Czarny.

    ?

    :)

  • 9. Data: 2012-10-08 17:30:24
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 8 Oct 2012 16:21:17 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> [...]
    > inżynier z Sony czegos tam sobie nie wymyślił, co jest dobrze schowane.
    >
    > Jak ciebie ktoś pyta jaki masz samochód, to też uważasz, że wystaczy jak

    Gadasz głupoty. Wyjście na słuchawki _każdej_ mp3 można zgrać i żaden Sony
    Ing nic nie wymyśli.

  • 10. Data: 2012-10-08 17:40:44
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):
    > Gadasz głupoty. Wyjście na słuchawki _każdej_ mp3 można zgrać i żaden Sony
    > Ing nic nie wymyśli.

    Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem, potem krytykuj.
    Jeśli jest USB to można zgrać bezstratnie. No ale jak Ty zawsze chcesz
    stratnie to cóż, wolny kraj.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/