  • 1. Data: 2014-03-13 11:08:12
    Temat: Transmisja UDP na układzie ENC28J60
    Od: s...@g...com

    czesc
    probuje uruchomic transmisje UDP z dwoma ukladami ENC28j60 z biblioteka ze strony
    tuxgraphics.org jakos ciezko mi to idzie. raz dziala raz nie.

    mam do Was pytanie, czy probowal ktos z Was cos podobnego, tj. laczyc po LANie dwa
    uklady ENC?

    drugie pytanie zwiazane jest bezposrednio z samym protokolem ethernet.
    transmija UDP - czy uklad nadając dane do drugirgo sterownika robi to tak ze jako
    adres zrodlowy MAC i IP w naglowku ramki UDP podaje wartosci przypisane bramce
    sieciowej, czy sterownika derugiego?
    moze tak powinno byc ale te kody z ww. strony przypisują warośc MAC bramy sieciowej i
    ta wartosc pobiera poprzez ARP

  • 2. Data: 2014-03-13 14:32:44
    Temat: Re: Transmisja UDP na układzie ENC28J60
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2014-03-13 11:08, s...@g...com pisze:
> [...]
    tuxgraphics.org jakos ciezko mi to idzie. raz dziala raz nie.

    > mam do Was pytanie, czy probowal ktos z Was cos podobnego, tj. laczyc po LANie dwa

    A to koniecznie muszą być ENC?

> [...]
    sieciowej, czy sterownika derugiego?
    > moze tak powinno byc ale te kody z ww. strony przypisują warośc MAC bramy sieciowej

    Jeśli odbiorca jest w sieci lokalnej to używasz IP i MAC odbiorcy.
    Jak chcesz wysłać poza sieć lokalną to używasz IP odbiorcy i MACa bramy.
    Jak non stop masz MAC i IP bramy, to albo próbujesz gadać z bramą, albo
    coś skopałeś.